Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Vi har skikkelig problem med det der med sjåfør. Jeg tror ikke jeg får lappen før russetiden (Ved mindre jeg er sinnsykt heldig) en av jentene mistet lappen for fyllekjøring, en annen kan bare kjøre med automatgir, og en har ikke lappen. Ergo, vi har bare tre stykker som kan kjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi har skikkelig problem med det der med sjåfør. Jeg tror ikke jeg får lappen før russetiden (Ved mindre jeg er sinnsykt heldig) en av jentene mistet lappen for fyllekjøring, en annen kan bare kjøre med automatgir, og en har ikke lappen. Ergo, vi har bare tre stykker som kan kjøre.

5928866[/snapback]

Hvorfor leier dere ikke bare en? Evt forfører en litt eldre nerd. Sikkert mange som kan tenke seg å henge med våryr russ...

Lenke til kommentar

5928866[/snapback]

Hvorfor leier dere ikke bare en? Evt forfører en litt eldre nerd. Sikkert mange som kan tenke seg å henge med våryr russ...

5928897[/snapback]

:dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Stiller opp på kjøring jeg, om det er i området Østfold/sør-Akershus. Ikke skal jeg kreve for mye penger heller, langt under minstelønn :p . Men kan skjønne det antagelig er best med noen man kjenner fra før, så man vet man kan stole på de osv. Men om det er i distriktet jeg nevnte og det skulle være interessant, så er jeg i allefall ledig i den perioden... er 21 år, og var russ selv i 2003, og vet hvordan det kan være kjipt å ikke få tak i sjåfører hvis alle vil ut og drekke :p .

Lenke til kommentar
da var frakken nærmere mål  :)

5924772[/snapback]

Awww, så søtt. Øienruss. ;)

Oslo og Akershus er vel den eneste delen av landet der det bor mange nok til å fylle en hel russebuss

5926245[/snapback]

Er vel det eneste stedet i Norge hvor gutta faktisk er harry nok til å gå til innkjøp av gamle skolebusser, farge de røde og gi de navn som "Imagine".

Lenke til kommentar
Er vel det eneste stedet i Norge hvor gutta faktisk er harry nok til å gå til innkjøp av gamle skolebusser, farge de røde og gi de navn som "Imagine".

5929540[/snapback]

Vi har gått til innkjøp av en egentlig ganske ny rutebuss, farget den rosa og kalt den Roys Rolls....

5929659[/snapback]

Å herregud, du tøyser ikke...

Lenke til kommentar

5928866[/snapback]

Vi har bare 4 som kan kjøre. Men han ene drikker ikke, så da har vertfall vi sikret oss sjåfør frem og tilbake fra kongeparken :D

Gjør som det sies ovenfor her, lei en sjåfør. Eventuelt kan dere spørre et familiemedlem :tease:

Lenke til kommentar
da var frakken nærmere mål  :)

5924772[/snapback]

Awww, så søtt. Øienruss. ;)

Oslo og Akershus er vel den eneste delen av landet der det bor mange nok til å fylle en hel russebuss

5926245[/snapback]

5929540[/snapback]

Nå var jo ikke Imagine rød, men lys grønn og hvit...

Uansett tror jeg ungdom utenfor oslo, asker og bærum har litt vanskelig for å forstå hvor utrolig gøy det er å ha skikkelig buss...

post-17172-1145226035_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg hadde mer enn nok med å finansiere alkoholen. Å bruke 20-30000 på en russebuss som du har i 17 dager synes jeg rett og slett er bortkastede penger.

5933135[/snapback]

Jeg kommer antakelig til å ha brukt ca. 2600,- på denne russebussen når vi får solgt den. Ikke så ueffent, egentlig, og akkurat nå føler jeg at jeg har nok penger til det. Er jo bare sånn at her hvor det er mange busser, er det status å ha en, selv om vår blir desidert en av de dårligste hva gjelder lyd- og lysanlegg. Men so what? Vi har det gøy allikevel!

Lenke til kommentar
Jeg hadde mer enn nok med å finansiere alkoholen. Å bruke 20-30000 på en russebuss som du har i 17 dager synes jeg rett og slett er bortkastede penger.

5933135[/snapback]

Jeg har brukt 10 000, på grunn av kontrakten er jeg garantert å få igjen 8000 når vi selger den. Da har jeg bare "tapt" 2000 kr, synes du virkelig det er SÅ mye? Det er det samme om jeg hadde dratt på shopping en kveld eller brukt disse pengene på russebussen, 2000 kr er jo såvidt nok for en og en halv bukse, synes de er bedre brukt på denne måten.

Lenke til kommentar
man trenger ikke et enormt uteanlegg på bussen sin.. holder i massevis med et "greit" anlegg inne som man bruker f.eks 25 000 på, eller leier for 20 000 f.eks

5933506[/snapback]

Boomblaster'n funker fjell, trenger bare noen pakker med batterier, så er vi good to go!

AnAnAs: hva slags buksemerke? Visste du var en berte... No offence, jeg liker berter :cool:

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært så redd for å ødelegge noe i en russebuss! tenk om noe går galt? Eller tenk om det blir en kjempe krangel, og medlemmene blir splitta?

Det holder for så vidt på å skje I vår russebil. En av jentene har bare sett den en gang, og to har bare mekka på den to ganger. Og nå er den nesten helt ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...