Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var russetida 06 historie, og jeg kan se tilbake på den som noe av det beste jeg har opplevd. Helt herlig har det vært, er vel ikke noe jeg kan klage på, utenom været på blåturen og været i dag. Har gått i russetog, og hatt en verdig avslutning på tiden som kommer til å være med meg for resten av livet. Vi grillet og drakk, herlig :love: Synd at det nå er over, men skal bli litt deilig å ta på seg andre klær igjen. Har lyst å være russ neste år også, problemet er bare at jeg da sitter å fryser på verdens nordligste militærleir. Bah... :p

 

*in love with russetida 06* :dribble:

Lenke til kommentar
Yes, da var russetiden over ;) hatt det dødsfett rett og slett!

Litt synd egentlig, men egentlig litt deilig å kunne skifte bukse igjen også :p den er rett og slett overfalt av tusjkåten mennesker :p hihi :p

 

Noen som var i Fjordparken, Drammen her i går btw?

6122452[/snapback]

 

 

Var i fjordparken igår. :) Eller forigårs blir det vel nå. Også var jeg i russetoget i Drammen igår, det var dødsgøy egentlig. Ble tatt bilde av av en fotograf fra NRK elns, men satser på at det ikke kommer noe sted. Gikk i samme badering som ei venninne, sammenbundet med ei venninne i en annen badering og ei som hadde bindt på seg masse ballonger. Vi fulgte temaet oppblåsbart. :p

Lenke til kommentar
Var i fjordparken igår. :) Eller forigårs blir det vel nå. Også var jeg i russetoget i Drammen  igår, det var dødsgøy egentlig. Ble tatt bilde av av en fotograf fra NRK elns, men satser på at det ikke kommer noe sted. Gikk i samme badering som ei venninne, sammenbundet med ei venninne i en annen badering og ei som hadde bindt på seg masse ballonger. Vi fulgte temaet oppblåsbart. :p

6124679[/snapback]

 

Da håper jeg vi får se det bildet et sted ;) Hørtes ut som en morsom samling jenter :p

Lenke til kommentar

Har bilder av det selv og, men samme fotografen tok også bilder av de to venninnene mine som gikk foran oss på langrennski ( begge med startnummer 1 :p ) så det er kanskje mer sannsynlig at de dukker opp. :)

 

Synd ingen tok bilde av alle oss på bilen + isammen ,for det tror jeg kunne blitt veldig artig.

Lenke til kommentar
Jeg er, som 90% av alle russ akkurat nå, forkjøla. Og jeg har fått en heftig en. Men russetida var morro, noe å tenke tilbake på. Nesten så jeg begynner å grine.

6124623[/snapback]

 

Jeg og, dunker i huet og renner i nesa, hadde ikke stemme igjen da jeg tok første banen hjem 17. mai morgen, og det ble bare verre.. Håper det gir seg snart..

 

Steike, russetida har vært bra.. Synd det bare er én gang...

Lenke til kommentar
Jeg er, som 90% av alle russ akkurat nå, forkjøla. Og jeg har fått en heftig en. Men russetida var morro, noe å tenke tilbake på. Nesten så jeg begynner å grine.

6124623[/snapback]

 

Jeg og, dunker i huet og renner i nesa, hadde ikke stemme igjen da jeg tok første banen hjem 17. mai morgen, og det ble bare verre.. Håper det gir seg snart..

 

Steike, russetida har vært bra.. Synd det bare er én gang...

6128929[/snapback]

 

Hehe, i Kongeparken mista jeg stemmen min en stund jeg og. Skulle si til en kamerat (DJ_Dark forresten) at jeg ikke hadde mer stemme igjen - og jeg fikk ikke fram et eneste forståelig ord. Jeg var helt død i halsen. Merker forresten nå et hosten sitter mye dypere i halsen nå enn før. Kan umulig bety at jeg blir bedre...

 

Nå sendes de siste bildene mine til vår webansvarlig, så de kommer vel oppe på hjemmesiden om ikke så lenge ;)

 

Takk for en topp russetid alle sammen :D

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

17. mai var jeg dritt lei hele faenskapet. Veldig mye opp og ned hele russetida, men sånn i snitt var det jo fett.

 

Alkohol tror jeg ikke jeg rører før uti juni en gang ...

 

 

 

 

Lanka: Mista jakka mi. En fyr ved navn Abdu lånte jakka mi fra en annen fyr jeg hadde glemt den hos på et vors. Dermed havna den i en eller annen russebil.

Det nevnte vors var for øvrig et av de mer spesielle jeg har vært på. 90 prosent av klientellet var afrikanere, og ved de fleste tidspunkt danset absolutt alle som var til stede. Etter en halvtime var det ingen som satt. Egentlig ganske gøy, sett bort fra at jeg var temmelig overstadig full.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...