Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Er du dårlig i halsen anders? I så fall må du ikke gjøre det. Jeg prøvde selv for et par dager siden. Hadde litt vondt i magen og halsen før jeg starta. Det gikk glatt helt til jeg hadde spist 8 stk på 8-9 min.. Da sa halsen min stopp. Jeg hadde ikke sjans til å svelge en bit til. Hadde jeg bare kunne tatt en halstablett hadde jeg greid det!!

 

Anders: Hvem hadde dere som lærer da du gjorde det?

6108778[/snapback]

 

Jorunn i religion...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde å ta BigMac på to biter i går... gikk ikke :(

Satt forøvrig i undertøyet en historietime på fredag.

 

Har selvfølgelig rukket å bli skikkelig forkjølet også...

 

Bussen ble kjøpt for 94 000, solgt for 120 000 etter en heftig budrunde... Vi har gjort minimalt med den, stort sett bare malt.

 

Er det noen andre som tror det blir vanskelig å tilpasse seg det vanlige livet igjen? Jeg tror det tar litt tid før jeg begynner å tenke på lekser og skole etter morgendagen...

Lenke til kommentar
Har selvfølgelig rukket å bli skikkelig forkjølet også...

 

Er det noen andre som tror det blir vanskelig å tilpasse seg det vanlige livet igjen? Jeg tror det tar litt tid før jeg begynner å tenke på lekser og skole etter morgendagen...

6116150[/snapback]

 

Du er ikke alene om forkjølelse. Har selv en helt forjævlig hoste. Sover dårlig på grunn av at jeg hoster så ille...

 

Jeg tenker på skolen hver dag nesten :ermm: Lærerne legger tonnevis av lekser etc på oss. Har hatt prøve på mandag, skal levere en innlevering i dag og har framføring av prosjekt i form av diskusjon på fredag :realmad:

 

Vi får forhåpentligvis mye igjen for bussen vår. Med anlegg og interiør vi har investert i bussen, har verdien på den mer enn doblet seg :cool: Kommer vel til å gå ut av russetiden med å ha brukt noen tusen på bussen ;)

 

 

Driver nå å samler sammen gjenstander jeg kan ha i lua; Linjal, LEGO-stoppskilt, Tryvann-båndet, plastkrus, peace-merke-godteri. Så tar jeg å drikker en 0,33 l øl uten hender eller assistanse og holder meg våken i 24 timer. Knuter er ikke akkurat noe jeg har prioritert/giddet å gjøre så mange av...

Lenke til kommentar
Bussfolk; solgt bussen? Lett/Vansklig å selge ?

Fått igjen mye kontra det dere betalte o.l?

6115925[/snapback]

 

Vi solgte bussen vår for noen uker siden, til første person som kom med penger på bordet. Vi fikk 215 000kr for den, men allerede dagen etterpå fikk vi flere bud på 230 000,- men solgt er solgt. Betalte 150 000,- for den, men har kostet på den bla. nytt hengerfeste til 19 000 og reperasjoner for flere titusen.

Lenke til kommentar
kjøpte folka her buss som hadde rulla som russebuss før ? eller gjort alt selv ?

6116444[/snapback]

 

Vår buss var "partybuss" for en vennegjeng før. Den hadde på en måte "russebuss-preg", men det var dårlig gjenomført og harry stil på det. Vi har gjort helomvending på interiøret og bytta vegger, tak og gulv på bussen.

Lenke til kommentar

Skal hilse fra Iceman. og fikk beskjed om å skrive en melding her da jeg kom att :p

Han røyker, snuser og drikker. Han er ikke så uskyldig som han var før eller dere tror :wee:

Var vel sisste dagen i dag/nå som russen er samlet i badedammen på lillehammer. Party var det, og full nok ble jeg, kanskje litt for full en periode :p

Men nå skal fokan her ha en happy 17. mai, og forhåpntligvis ikke være for fyllesjuke ;)

God natt.

Lenke til kommentar

Å. Så utrolig kult det var i natt. Drakk akkurat passe sånn at jeg var på topp i 10 timer uten at det gikk over styr og at jeg ble dårlig.

Torgeir og kjendisene spilte på en bar her. Har vært på en del konserter, man aldri har det tatt av på den måten. Har nesten ikke stemme igjen.

Rett og slett genialt.

Lenke til kommentar

Ugh, i dag tidlig i russetoget var gruusomt! Jeg shotta hot 'n sweet i hele går, og drakk nesten ikke noe normalt. Så i dagtidlig var jeg fyllesjuk og fæl når vi skulle gå gjennom hele byen og hoppe, synge og styre... jeg tror jeg må ha vært ett trist syn der jeg gikk. Mista flagget mitt gjorde jeg og.

Lenke til kommentar

Jeg var helt død i dag tidlig. Holdt meg oppe i 24 timer+, men jeg hadde forferdelig hodepine fra ca 01:00 og utover. Sov noen deilige timer fra kl 11:00 idag. Våkna ikke før 18:00 og nå er jeg veldig trøtt igjen...

 

På den positive siden fikk vi en fantastisk god frokost hos en av gutta på bussen. ferdigsmurte baguetter, boller, frukt og drikke. Etter frokosten døpte vi hverandre (i øl). Jeg ble døpt "Smile", som et spill på etternavnet mitt (som jeg i de siste tider er blitt navngitt ved) :hmm:

 

Barna som gikk i tog rundt Skagum var helt hysteriske etter russekort, så jeg ble kvitt mine uten problemer :D

 

Nå er jeg glad russetida er over...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...