McBitch Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Tror alle begynner å bli skikkelig dritt lei de som de er på buss/bil med. Hun som klikket forrige gang vi var på Tryvann kollapset selvfølgelig i går og endte på sykehuset. Men nå var det ingen som orket bry seg noe mer enn at vi snakket med vaktene som ordnet ambulanse også ble hun ene med til legevakten før sykehuset. Måtte også ta med ei venninne hjem som hadde blitt forlatt av de på bilen sin, men de var der da, bare ikke med henne. Så skjønner deg godt Thea, blir så mye dritt å være på bil med jenter. Skulle ønske jeg var på guttebil egentlig.. 6103144[/snapback] Tror det er slik på alle biler/busser.. Satrucci: Satyricon! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Tror alle begynner å bli skikkelig dritt lei de som de er på buss/bil med. Hun som klikket forrige gang vi var på Tryvann kollapset selvfølgelig i går og endte på sykehuset. Men nå var det ingen som orket bry seg noe mer enn at vi snakket med vaktene som ordnet ambulanse også ble hun ene med til legevakten før sykehuset. Måtte også ta med ei venninne hjem som hadde blitt forlatt av de på bilen sin, men de var der da, bare ikke med henne. Så skjønner deg godt Thea, blir så mye dritt å være på bil med jenter. Skulle ønske jeg var på guttebil egentlig.. 6103144[/snapback] Tror det er slik på alle biler/busser.. Satrucci: Satyricon! 6103455[/snapback] Vi på Gudbaren er fortsatt veldig gode venner Mange som tilogmed har blitt bedre venner i løpet av russetida, så vi har ikke noe å klage på egentlig. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Vi på Gudbaren er fortsatt veldig gode venner Mange som tilogmed har blitt bedre venner i løpet av russetida, så vi har ikke noe å klage på egentlig. 6103535[/snapback] Solskinnshistorie der altså! Så bussen deres i går, var på P2, aight? Har ikke turt å stikke innom... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Tror alle begynner å bli skikkelig dritt lei de som de er på buss/bil med. Har ikke akkurat opplevet noe slikt ennå. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Så bussen deres i går, var på P2, aight?Har ikke turt å stikke innom... 6103569[/snapback] Joda, vi stod der. Skjønner du ikke tør. Turte ikke hilse på Anette som jeg så, eller stikke innom Pacha eller Roys Rolls jeg heller... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg møtte HalTan ^^ og smeboe fant jeg ikke i går heller. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg møtte HalTan ^^ og smeboe fant jeg ikke i går heller. 6103821[/snapback] Møtte du HalTan!? Inne på Roy? Han vet jo iallefall hvem jeg er... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Har faen meg ikke fått med meg noe av russetiden Etter første Tryvann ble jeg så elendig (spesielt etter Kongeparken) at jeg jeg har vært hjemme etter skolen. Har hatt feber nesten hver dag i 2 uker og da er det ikke gøy å drikke heller... Om 2 dager dropper jeg den vanlige greia og drar på konsert!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg møtte HalTan ^^ 6103821[/snapback] Det huska jeg faen meg ikke før du nevnte det nå. Endret 14. mai 2006 av HalTan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg møtte HalTan ^^ 6103821[/snapback] Det huska jeg faen meg ikke før du nevnte det nå. 6105164[/snapback] Litt mye den kvelden eller..? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Litt mye den kvelden eller..? 6105819[/snapback] HalTan shaka assen kraftig på lørdag jah Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Idag har jeg sittet under pulten en time og skreket "SKÅL" hvert femte minutt To i klassen som prøvde seg på 14 kokosboller, men begge måtte gi opp Var visst vanskligere enn det hørtes ut sa de. Noen som har greid den knuta som kan fortelle hvordan det var? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Hahah. Hva sa læreren når du satt under pulten og skrek det da?.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Idag har jeg sittet under pulten en time og skreket "SKÅL" hvert femte minutt To i klassen som prøvde seg på 14 kokosboller, men begge måtte gi opp Var visst vanskligere enn det hørtes ut sa de. Noen som har greid den knuta som kan fortelle hvordan det var? 6108415[/snapback] I starten går det greit, men man blir fort skikkelig tørr i kjeften. Kokosbollene smaker værre og værre for hver bit man tar. Etter hvert blir man også kvalm, og det siste man har lyst til er å spise flere kokosboller. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Hahah. Hva sa læreren når du satt under pulten og skrek det da?.. 6108427[/snapback] Med den riktige læreren så bryr de seg ikke. Men omglol, 14 kokosboller er jo peice of cake... Jeg har ikke prøvd, men jeg kan vedde en hundrings på at jeg klarer det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Hahah. Hva sa læreren når du satt under pulten og skrek det da?.. 6108427[/snapback] Med den riktige læreren så bryr de seg ikke. Men omglol, 14 kokosboller er jo peice of cake... Jeg har ikke prøvd, men jeg kan vedde en hundrings på at jeg klarer det. 6108458[/snapback] Må presse hardt for å få ned de siste, men det går nok. Kommer også an på om du er villig til å bli skikkelig kvalm eller ikke. Vet i alle fall at masse bamsemums er lettere enn kokosboller. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Har litt lyst å prøve meg på kokosbollene. Ser lett ut egentlig, men jeg regner med at det kan bli vanskelig å presse ned de siste. Knuter er ikke akkurat noe jeg gidder å stresse med for å få... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Er du dårlig i halsen anders? I så fall må du ikke gjøre det. Jeg prøvde selv for et par dager siden. Hadde litt vondt i magen og halsen før jeg starta. Det gikk glatt helt til jeg hadde spist 8 stk på 8-9 min.. Da sa halsen min stopp. Jeg hadde ikke sjans til å svelge en bit til. Hadde jeg bare kunne tatt en halstablett hadde jeg greid det!! Anders: Hvem hadde dere som lærer da du gjorde det? Lenke til kommentar
edonis Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Har litt lyst å prøve meg på kokosbollene. Ser lett ut egentlig, men jeg regner med at det kan bli vanskelig å presse ned de siste. Knuter er ikke akkurat noe jeg gidder å stresse med for å få... 6108512[/snapback] Jeg trodde det skulle være en relativ enkel knute, men i og med at man ikke kan drikke noe vann så blir det selvpining for min del. Inntok de første 4 veldig lett, men allerede etter 5 stk begynte det å bli kvalmt og jeg ble veldig tørst. Når jeg hadde spist 6 hadde jeg brukt 15 minutter, og jeg tenkte at jeg klarer aldri i verden 8 til på en halvtime, så jeg ga like så greit opp der og da. Men jeg tror jeg fint skulle klart å spise 10stk, men aldri i verden 14. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2006 Du var bare elendig da Olla! Jeg tok jo 8 på 8-9 min !! Men da sa det riktig nok helt stopp for meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå