Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fleire enn meg som begynner å få problemer med å gå i fillene som er igjen av buksa?

 

Og er det lov å sy buksa sammen igjen?

6101425[/snapback]

Vet ikke med det, men ikke vask den!

 

For min del er det bare strykemerkene som blir borte, og litt fillete nederst fordi buksa er litt for stor...

Lenke til kommentar
Fleire enn meg som begynner å få problemer med å gå i fillene som er igjen av buksa?

 

Og er det lov å sy buksa sammen igjen?

6101425[/snapback]

 

Nja, forøvrig er ikke buksa fillette, enda. Men utrolig skitten, og nedtagget av tusjkåte mennesker :p Syns buksa er helt grei å gå i, men med det været som var i kongeparken, var det helt uutholdelig. Ble jo grilla til de grader...

Lenke til kommentar
Du skulle hilst på. :)  Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med  to blonde jenter.

 

6101197[/snapback]

Når du sier det, så husker jeg å ha sett deg også. Var ganske full, men husker at du var veldig pen. :)

 

Fy faen så morsomt det var i går! Jeg orket ikke henge med jentene fra bussen i går, så nå vil ikke to venninner snakke med meg fordi de mener at jeg ditchet dem til fordel for to "blonde horer" som de kaller dem. Whatever, orker ikke barnslig jentepjatt.

Lenke til kommentar

Buksa mi er skikkelig herpa. Den er kjempeskitten, og full av hull og torner, fordi jeg syntes at å vorse midt i en rundkjøring med tornekratt var en genial ide i går.

 

Jeg gidder ikke mer av de bitchene jeg er på russebil med. Er nesten ikke med dem lengre. I går skulle vi alle til byen, men jeg var på vors et annet sted. Så spurte jeg om sjåføren deres kunne hente oss med russebilen vår for litt penger. De skulle ha 500 fuckings kroner for å kjøre en tur som tar en halv time! For den prisen kunne jeg ha kommet meg nesten frem og tilbake med maxi taxi. Fatter ikke at det går an å vær så skutt...

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Tror alle begynner å bli skikkelig dritt lei de som de er på buss/bil med. Hun som klikket forrige gang vi var på Tryvann kollapset selvfølgelig i går og endte på sykehuset. Men nå var det ingen som orket bry seg noe mer enn at vi snakket med vaktene som ordnet ambulanse også ble hun ene med til legevakten før sykehuset.

 

Måtte også ta med ei venninne hjem som hadde blitt forlatt av de på bilen sin, men de var der da, bare ikke med henne. Så skjønner deg godt Thea, blir så mye dritt å være på bil med jenter. Skulle ønske jeg var på guttebil egentlig.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...