Mala Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 HAha,ja slike "lokale helter" er morsomme slik,sålenge en holder seg utenfor arm-lengden demmes . De er alltid så hissige,og SKAL ha bråk. Hyyyyyl!! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Personlig synes jeg Tryvann er oppskrytt. Du kan ha de like morsomt hvilket som helst annet sted, sett bort i fra bussene, alle folkene og stemningen... Høres ut som om jeg skyter meg selv i foten nå, men jeg synes ikke Tryvann har levd opp til forventningene mine og dette er min personlige mening... 6091696[/snapback] Enig. Det feteste ved russetiden har vært grillingen i Frognerparken og rullingen med bussen, ikke Tryvann i seg selv. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 På min lille rydderunde så jeg Roys Rolls faktisk - bortgjemt nesten helt nederst på området (mener jeg å huske) 6086376[/snapback] Hey, jeg så ikke dere der?! Men uansett var det MASSE busser der. Vi var kanskje blant de 10-20 første bussene som kom. Det var jo helt Texas, nesten som et eget lite tryvannstreff.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 På min lille rydderunde så jeg Roys Rolls faktisk - bortgjemt nesten helt nederst på området (mener jeg å huske) 6086376[/snapback] Hey, jeg så ikke dere der?! Men uansett var det MASSE busser der. Vi var kanskje blant de 10-20 første bussene som kom. Det var jo helt Texas, nesten som et eget lite tryvannstreff.. 6093683[/snapback] Vi stod som nummer to i køen ut, så vi var nok på "hver vår kant" Vi var der ikke så lenge heller. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Æsj, må ta banen opp fordi bussen er der så tidlig. Har ikke tatt banen opp til Tryvann før, er det helt jævlig? Hvis noen ser meg der oppe, ikke nøl med å si hei. Hadde vært artig å se noen fra forumet Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Det er ikke jævlig. Mye verre å komme seg hjem, uten transport =) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Stasjonen ligger ikke så langt fra tryvann. Mye oppoverbakke derimot *sliten* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Kos dere i dag da!! Skal grille hjemme jeg Lenke til kommentar
applemania Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Stasjonen ligger ikke så langt fra tryvann. Mye oppoverbakke derimot *sliten* 6095536[/snapback] Hvem er du på Pachabussen? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Tips til de som blir kjørt opp: Si til vaktene at en i bilen har ødelagt ben og krykkene ligger i bussen. Da får man kjørt nesten helt opp. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Stasjonen ligger ikke så langt fra tryvann. Mye oppoverbakke derimot *sliten* 6095536[/snapback] Hvem er du på Pachabussen? 6095559[/snapback] En av to Mats'er. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Tips til de som blir kjørt opp: Si til vaktene at en i bilen har ødelagt ben og krykkene ligger i bussen. Da får man kjørt nesten helt opp. 6095603[/snapback] Hehe.. en kompis som jeg pleier å bli kjørt opp dit med har ødelagt kneet, og må faktisk gå på krykker. Første tryvannstreffet så fikk vi lov til å kjøre helt opp, men allerede dagen etterpå fikk vi ikke lov. De hadde visstnok fått trusler av brannvesenet om å stenge av alt, på grunn av at det kjørte for mange biler opp. De som går på krykker kan allikevel bli kjørt opp av en av de bilene som kjører opp og ned i ett kjør.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Kjedelig at Pacha ikke kom helt opp i går. I går var den siste, og den beste festen på Tryvann, helt soleklart. Roys Rolls var oppe og lagde liv, det ble danset som et helvete i den hele kvelden, bussen ristet og det var helt totalt partey. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Jeg tror jeg så Anette der oppe i går Endret 14. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg var litt for edru i går, og det var litt kaldere enn beregnet :/ Var jo artig å downse litt, men jeg gikk fort lei siden jeg ikke var så påvirket. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg tror jeg så Anette der oppe i går 6100701[/snapback] Du skulle hilst på. Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med to blonde jenter. Hvor så du meg forresten? Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg tror jeg så Anette der oppe i går 6100701[/snapback] Du skulle hilst på. Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med to blonde jenter. Hvor så du meg forresten? Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut. 6101197[/snapback] Hahaha! Det gjorde du nok det lurt i Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut. 6101197[/snapback] Du vet jo hvordan jeg ser ut!?!, bare sjekk avataren... Jeg er en spøkelseslignende hvit skapning med blått lys rundt, ikke så veldig vanskelig å spotte på tryvann! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 (endret) Fleire enn meg som begynner å få problemer med å gå i fillene som er igjen av buksa? Og er det lov å sy buksa sammen igjen? Endret 14. mai 2006 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 14. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2006 Jeg tror jeg så Anette der oppe i går 6100701[/snapback] Du skulle hilst på. Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med to blonde jenter. Hvor så du meg forresten? Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut. 6101197[/snapback] Jeg så deg foran bussen "Aloha" og en gang i køen opp til selve Tryvannsområdet. Du så veldig sløv ut Vet jeg kanskje skulle sagt hei, men det er liksom ikke så lett å hilse på fremede jeg vet om fra nettet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå