Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig synes jeg Tryvann er oppskrytt. Du kan ha de like morsomt hvilket som helst annet sted, sett bort i fra bussene, alle folkene og stemningen... Høres ut som om jeg skyter meg selv i foten nå, men jeg synes ikke Tryvann har levd opp til forventningene mine og dette er min personlige mening...

6091696[/snapback]

Enig. Det feteste ved russetiden har vært grillingen i Frognerparken og rullingen med bussen, ikke Tryvann i seg selv.

Lenke til kommentar
På min lille rydderunde så jeg Roys Rolls faktisk - bortgjemt nesten helt nederst på området (mener jeg å huske):p

6086376[/snapback]

Hey, jeg så ikke dere der?! Men uansett var det MASSE busser der. Vi var kanskje blant de 10-20 første bussene som kom. Det var jo helt Texas, nesten som et eget lite tryvannstreff..

Lenke til kommentar
På min lille rydderunde så jeg Roys Rolls faktisk - bortgjemt nesten helt nederst på området (mener jeg å huske):p

6086376[/snapback]

Hey, jeg så ikke dere der?! Men uansett var det MASSE busser der. Vi var kanskje blant de 10-20 første bussene som kom. Det var jo helt Texas, nesten som et eget lite tryvannstreff..

6093683[/snapback]

 

Vi stod som nummer to i køen ut, så vi var nok på "hver vår kant" :p Vi var der ikke så lenge heller.

Lenke til kommentar
Tips til de som blir kjørt opp: Si til vaktene at en i bilen har ødelagt ben og krykkene ligger i bussen. Da får man kjørt nesten helt opp. ;)

6095603[/snapback]

 

Hehe.. en kompis som jeg pleier å bli kjørt opp dit med har ødelagt kneet, og må faktisk gå på krykker. Første tryvannstreffet så fikk vi lov til å kjøre helt opp, men allerede dagen etterpå fikk vi ikke lov. De hadde visstnok fått trusler av brannvesenet om å stenge av alt, på grunn av at det kjørte for mange biler opp.

 

De som går på krykker kan allikevel bli kjørt opp av en av de bilene som kjører opp og ned i ett kjør..

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg så Anette der oppe i går :)

6100701[/snapback]

 

 

Du skulle hilst på. :) Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med to blonde jenter.

 

Hvor så du meg forresten? Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg så Anette der oppe i går :)

6100701[/snapback]

 

 

Du skulle hilst på. :) Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med to blonde jenter.

 

Hvor så du meg forresten? Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut.

6101197[/snapback]

 

Hahaha! Det gjorde du nok det lurt i :p

Lenke til kommentar
Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut.

6101197[/snapback]

Du vet jo hvordan jeg ser ut!?!, bare sjekk avataren... Jeg er en spøkelseslignende hvit skapning med blått lys rundt, ikke så veldig vanskelig å spotte på tryvann!

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg så Anette der oppe i går :)

6100701[/snapback]

 

 

Du skulle hilst på. :) Tror jeg så Thea to ganger, hvis hun er blåruss og danset med to blonde jenter.

 

Hvor så du meg forresten? Hadde tenkt til å gå til alle bussene jeg visste det var forumfolk på men droppet det fordi det er helt meningsløst å lete etter folk man ikke aner hvordan ser ut.

6101197[/snapback]

 

Jeg så deg foran bussen "Aloha" og en gang i køen opp til selve Tryvannsområdet. Du så veldig sløv ut :p Vet jeg kanskje skulle sagt hei, men det er liksom ikke så lett å hilse på fremede jeg vet om fra nettet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...