Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Kom en unge bort til meg og spurte "Kan jeg få mange russekort? Kan jeg få en hel bunke? Kan jeg få alle du har?". Det den ungen fikk var en kald dusj :wee:

 

Jeg pleier ofte å være krass i tonen mot dem som virker forlangende, mens de som nærmer seg å ha litt høflighet ofte blir bedre mottatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Hvor finnes de mest ufordraglige ungene i byen? Min stemme går til Bjørndal, som jeg kom i skade for å forville meg inn i forleden. ~20 unger av den eksotiske sorten omringet meg og forlangte «russ!1!». Var som å være omringet av sultne gatebarn/rovdyr, de var nede i alle lommer og kløp meg både foran og bak. Jeg har aldri vært så nær å slå unger før. Glad jeg ikke gjorde det, dog. Foreldre skulte på meg fra alle kanter. Ugh.

Lenke til kommentar
Hvor finnes de mest ufordraglige ungene i byen? Min stemme går til Bjørndal, som jeg kom i skade for å forville meg inn i forleden. ~20 unger av den eksotiske sorten omringet meg og forlangte «russ!1!». Var som å være omringet av sultne gatebarn/rovdyr, de var nede i alle lommer og kløp meg både foran og bak. Jeg har aldri vært så nær å slå unger før. Glad jeg ikke gjorde det, dog. Foreldre skulte på meg fra alle kanter. Ugh.

6085201[/snapback]

 

Second!

 

Forresten, noen som har gitt blod? Tenkte litt på å gjøre en god gjerning som det i russetida, og kan dele ut russekort til barna på sykehuset i samme slengen.. Ringte i dag, men de hadde stengt for dagen.. Er det mye gnål? Og det er vel ikke såå mange promillefrie dager igjen av russetida heller, måtte bli mandag morgen.. Tar det lang tid?

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
[Forresten, noen som har gitt blod? Tenkte litt på å gjøre en god gjerning som det i russetida, og kan dele ut russekort til barna på sykehuset i samme slengen.. Ringte i dag, men de hadde stengt for dagen.. Er det mye gnål? Og det er vel ikke såå mange promillefrie dager igjen av russetida heller, måtte bli mandag morgen.. Tar det lang tid?

6085567[/snapback]

 

Er det første gang du vil gi blod, tar det tre måneder før du faktisk kan gi blod. Blodet må testes og analyseres, og jeg vet de ikke vil ha alkoholblod. Uansett om du hadde vært edru tror jeg ikke de ville tatt sjansen på å la en russ gi blod heller... Jeg er blodgiver skjønner du ;)

 

--

 

Jeg kommer nå rett hjem fra Asker-russens bussrebus. Har kjørt rundt i Asker og gjort oppgaver av forskjellig slag. Omtrent alle hadde med "styrt en øl" eller "kle deg så naken som mulig". Jeg har bilder av mange 99% nakne gutter, men de sa selv de ikke ville at bildene skulle offentligjøres, så ingen får noe å le av dessverre :p

 

Etterpå dro vi til Songsvann ellernoe. Jeg trodde det var ti busser der kanskje, men da jeg kom ut så jeg at omtrent alle Asker/Bærum/Oslo-bussene var der. Det var mange busser! Da vi ville dra, sperra politiet oss inne pga forsøpling, så vi måtte rydde etter oss. På min lille rydderunde så jeg Roys Rolls faktisk - bortgjemt nesten helt nederst på området (mener jeg å huske):p

 

Nå har jeg pådratt en enda værre hoste enn den jeg fikk i Stavanger og jeg får vondt i hodet hver gang jeg hoster... På Tryvann imorra blir det helt rolig for meg...

 

Skal ha bussvakt fra 0745, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder skrive her på et tidspunkt som dette :hmm:

Lenke til kommentar

Noen som har lyst til å forklare opplegget med bussvakt? Skjønner at dere passer på bussen, men fint om noen ville utdypt det.

 

Om en halvtime er det bilkåring på skolen vår, noen sa at vi har gode sjanser for å vinne, men vi har ikke van så jeg tror ikke det. Vi får se. :)

Lenke til kommentar

Etter å ha fått en time på øyet på bussvakta idag, kom det en skokk småunger som selvsagt var ute etter de berømte russekortene. Tror du de brydde seg om jeg sov?! Neida, de tok ibruk nevene og dælja løs på vinduet for å få tak i kortene. Jeg sa at siden de bråka sånn, så fikk de ingen kort... Klart de ble sure da. Bra at det står fem andre busser her med noen andre russ i som de kunne gå til.

Lenke til kommentar

Anette: Busstaktene er der primært for å sikre bussen mot hærverk og tyveri. Med lyd/lysrigger, innvendig anlegg, pc, fjernsyn osv, sier det seg selv at bussen ikke kan stå alene og ubevoktet.

 

 

(Opera Mini er et veldig praktisk program til mobilen ;))

Lenke til kommentar

For et par år siden da jeg var russ, dagen var 17 mai og vi var på toget.. Foran meg var det en stor lastebil med full av russ oppi.

Mange av dem kaster russekortene rundt og mange havnet under lastebilen, og snørrungene brydde seg ikke om lastebilen engang da de prøvde å rekke kortene før den store hjulen tråkker på dem! helt sykt!

Endret av kimman
Lenke til kommentar
Jeg har ikke russekort enda.. (kommer på mandag). I dag ble jeg bombadert av småunger. Flere kom helt 2-3 ganger før de skjønte at jeg ikke hadde noe..

6089008[/snapback]

 

Haha, da kan du nesten bare sende dem inn igjen og kreve pengene tilbake. Hva er vitsen med russekort om man får dem 2 dager før hele greia er slutt? :p Skulle ikke forundre meg om de ble forsinka, og at du mottok dem på 18 :tease:

Lenke til kommentar
Jeg har ikke russekort enda.. (kommer på mandag). I dag ble jeg bombadert av småunger. Flere kom helt 2-3 ganger før de skjønte at jeg ikke hadde noe..

6089008[/snapback]

 

Haha, da kan du nesten bare sende dem inn igjen og kreve pengene tilbake. Hva er vitsen med russekort om man får dem 2 dager før hele greia er slutt? :p Skulle ikke forundre meg om de ble forsinka, og at du mottok dem på 18 :tease:

6089444[/snapback]

Da dreper jeg dem.. Har du forresten anelse hvor mange unger det er i Asker 17 mai? Det er i alle fall mange flere enn 400! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...