smeboe Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Sånn hobbymaling mange bruker på modellfly, rollespillfigurer etc. burde funke fjell. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 http://www.jackpot06.tk (midlertidig dekknavnside) 3-4 dager i ringen på Tryvann og VIP i Stavanger. Heia oss. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Russetiden blir morsom, men jeg frykter det blir sinnsykt slitsomt etterhvert... Kongeparken gleder jeg meg vaffal til, mye bra artister som kommer dit bl.a. Jobber på bussen omtrent hver dag nå i påsken (ikke i dag bare). Dette er den foreløpige nettsiden til bussen vår. Den ordentlige kommer om ikke så lenge. avataren min = busslogo Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg... Selv har jeg bussklær Fysøren så mye penger det har gått til russegreier hittil. Og mer kommer det til å gå 5904065[/snapback] dere hadde ikke bedre oppfinnsomhet enn å ta både navn og logo til den ene baren på nhh? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg... Selv har jeg bussklær 5904065[/snapback] Ohh my brother, Testify! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Russetiden blir morsom, men jeg frykter det blir sinnsykt slitsomt etterhvert... Kongeparken gleder jeg meg vaffal til, mye bra artister som kommer dit bl.a. Jobber på bussen omtrent hver dag nå i påsken (ikke i dag bare). Dette er den foreløpige nettsiden til bussen vår. Den ordentlige kommer om ikke så lenge. avataren min = busslogo Har dere tenkt å male på russeklærne deres?! Høres dumt ut synes jeg... Selv har jeg bussklær Fysøren så mye penger det har gått til russegreier hittil. Og mer kommer det til å gå 5904065[/snapback] dere hadde ikke bedre oppfinnsomhet enn å ta både navn og logo til den ene baren på nhh? 5922884[/snapback] Ingen av oss ante at noen hadde "tatt" vårt navn før inntil en uke eller to siden. Logoen har vi laget helt selv, men det er jo kjipt at noen har brukt den før... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Beklager ass, men jeg synes påmalt russefrakk er svineharry. Hadde ingen anelse om at noen russ gikk med frakk. Skjønner at de bor veldig langt unna meg i så fall. Drit i å diss meg fordi jeg bare kjøper klær og bruker penger på det fremfor noe annet "bedre" osv... Får ha mine egne meninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Tydelig at du ikke er opplyst, da omtrent samtlige russ i Trondheim og omegn har russefrakk Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Tydelig at du ikke er opplyst, da omtrent samtlige russ i Trondheim og omegn har russefrakk 5923219[/snapback] Ja, det ser slik ut Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Når man bor i norges realfagsby #1 så sier det jo seg selv at man må ha kjemiker/legefrakk. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Glad jeg ikke bor der da. Snekker zipper Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Husk at man ikke går med frakken hele tiden. Jeg for min del gikk lei av å stresse med den når gradestokken passerte 20 grader. Men, en ting skal den ha, den har noen geniale lommer. Får plass til termos og en 1 1/2-liters flaske i den, insta-party! En ting jeg aldri har skjønt poenget med er de såkalte russebussene. Endret 15. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Beklager ass, men jeg synes påmalt russefrakk er svineharry. Hadde ingen anelse om at noen russ gikk med frakk. Skjønner at de bor veldig langt unna meg i så fall. Drit i å diss meg fordi jeg bare kjøper klær og bruker penger på det fremfor noe annet "bedre" osv... Får ha mine egne meninger. 5923192[/snapback] Du e vel kanskje en sånn der som har mobiltelefon også...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+piuwsgfdk Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 da var frakken nærmere mål Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Glad jeg ikke bor der da. Snekker zipper 5923646[/snapback] Det er jeg også Skulle hatt Snekker Classic, men måtte ta til takke med Zipper da de ikke hadde fler Classic-bukser i medium... Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Når man bor i norges realfagsby #1 så sier det jo seg selv at man må ha kjemiker/legefrakk. 5923570[/snapback] ... og starte på dragvoll? Russebuss er tradisjon i Oslo, frakk er tradisjon i Trondheim, ikke lag noe styr ut av det. Men frakk ser jo ikke ut, nøytralt sett i øynene til en Oslogutt... Faen, to uker til russetiden, og det er fremdeles masse snø i Oslo! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Det er faenmeg badre å bruke 50 kroner på en tusj enn dadada på en buss To år til ejg er russ da, bah. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Oslo og Akershus er vel den eneste delen av landet der det bor mange nok til å fylle en hel russebuss Var visst noen busser i Fana også da.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 altså, det er litt dumt om små bygder har 3 russebusser.. også finnes det ikke mer ja ;P men om det er 15-30 personer i en buss trenger det ikke være så mange folk for at det skal bli en del busser eller da.. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Faen, to uker til russetiden, og det er fremdeles masse snø i Oslo! 5926073[/snapback] Best det er borte til 29 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. april 2006 Rapporter Del Skrevet 16. april 2006 Det som er genialt med russebusser er at man somregel vet at man kommer seg trygt hjem, fordi da har man med seg en edru person. En annen ting er jo når man skal på fester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå