Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, de får som noen sa tidligere stå i Spikersuppa 17. mai og skape liv der.

 

Edit: Dette er russen.no's vurderingsliste for Ringenes Herre:

 

Ringenes Herre

 

Juryen vurderer:

- Hvilken buss som skaper mest liv i ringene(!)

- Hvilken buss som generelt har utmerket seg positivt i løpet av russetiden

- Om bussen har fått anmerkninger fra politiet

 

PS! Bussen får stå parkert i Spikersuppa 17.mai

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

På min skole fikk vi beskjed at vi kunne starte å terrorisere her om dagen. Går mye i å kaste vann på intetanende første- og andreklassinger. Og det er morsomt nok det :!: Det utvikler seg kanskje til litt mer utspekulert terrorisering etterhvert tenker jeg. Russ begynner å gjøre pek som offeret ikke synes er helt akseptabelt. Jeg har presidenten i klassen og han har sagt at rektor på skolen har lagt strengere regler enn hva som fantes i fjor. Innendørs vannkrig gikk visst over stokk og stein i fjor tror jeg, og er dermed forbudt i år ellernoe...

 

Jeg tror uansett jeg holder meg til de uskyldige terrorhandlingene og har det gøy med de terrorhandlingene som er litt på kanten som andre utfører...

Lenke til kommentar
På min skole fikk vi beskjed at vi kunne starte å terrorisere her om dagen. Går mye i å kaste vann på intetanende første- og andreklassinger. Og det er morsomt nok det :!: Det utvikler seg kanskje til litt mer utspekulert terrorisering etterhvert tenker jeg. Russ begynner å gjøre pek som offeret ikke synes er helt akseptabelt. Jeg har presidenten i klassen og han har sagt at rektor på skolen har lagt strengere regler enn hva som fantes i fjor. Innendørs vannkrig gikk visst over stokk og stein i fjor tror jeg, og er dermed forbudt i år ellernoe...

 

Jeg tror uansett jeg holder meg til de uskyldige terrorhandlingene og har det gøy med de terrorhandlingene som er litt på kanten som andre utfører...

6077234[/snapback]

 

Var det ikke sånn at man blir utvist hvis man spruter ned noen inne? Forresten visste jeg ikke at vi fikk love til å terrorisere dem..

 

Det var ei jente som hadde fått vann over hodet og klaget på at mobilen som lå i bukselomma ble ødelagt. Har hørt at det bare var for å være drittunge mot russen. Hvordan kan mobilen i lomma bli ødelagt av litt vann over hodet. At rektor gikk på sjokkerer meg ikke akkurat..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...