Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Ringenes herre får vel spille i spikersuppa 17. mai elns ? (hakke peil, bor et stykke unna oslo.. og omgås ikke russebussene så mye..) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Hehe, kjenner du oss igjen Chris? Edit: Bildet kommer forresten fra http://www.russesiden.no/?section=nyhet&id=349 6075968[/snapback] Hahaha! I'm teh kjendis... not! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Får lyst til å boikotte russen!! Fikk et hardkokt egg i trynet for noen dager siden på skolen, blødde neseblod og greier. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 hm, best at det er kokt da.. værre om det hadde vært rått... det er veldig hardt da også, samt at det er klissete osv :S Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 w000t! Jeg er på 2 bilder fra Stavanger ^^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Jøss... Denne tråden har jeg ikke lagt merke til før... Jeje, bare én uke igjen, nå Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Hvordan klarer man å blø neseblod av et hardkokt egg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Hvordan klarer man å blø neseblod av et hardkokt egg? 6076903[/snapback] Stussa litt på den jeg og.. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Hvordan klarer man å blø neseblod av et hardkokt egg? 6076903[/snapback] tja, mange ganger skal det lite til å begynne å blø.. om man blir kastet på, med et hardkokt egg (med skall seff) er det ikke rart man begynner å blø neseblod ? :o Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Eggeskall er jo i seg selv ganske hardt, så hvis en får et egg slengt rett på nesa, er det vel mulighet for å begynne å blø neseblod... Ringenes Herre på Tryvann er vel kort og godt de som skaper mest liv/har mest liv rundt bussen sin?! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 mhm, men de får vel æren av og stå ett eller annet sted også ? mente jeg leste det et sted ? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Ja, de får som noen sa tidligere stå i Spikersuppa 17. mai og skape liv der. Edit: Dette er russen.no's vurderingsliste for Ringenes Herre: Ringenes Herre Juryen vurderer: - Hvilken buss som skaper mest liv i ringene(!) - Hvilken buss som generelt har utmerket seg positivt i løpet av russetiden - Om bussen har fått anmerkninger fra politiet PS! Bussen får stå parkert i Spikersuppa 17.mai Endret 10. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 ahh, jeg tenkte ikke på at egget hadde skall. Jeg tenkte et hardkokt egg uten skall jeg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 ahh, jeg tenkte ikke på at egget hadde skall. Jeg tenkte et hardkokt egg uten skall jeg. 6077072[/snapback] hahha Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Okei da lærte man det. Og for å fortsette med den seriøse linja, leste i VG i dag om de interne terrorlistene. Er dette noe som er tilstede på deres skoler? Virker ikke som det er slikt her i alle fall. Synes man har ett greit forhold til bubben. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 På min skole fikk vi beskjed at vi kunne starte å terrorisere her om dagen. Går mye i å kaste vann på intetanende første- og andreklassinger. Og det er morsomt nok det :!: Det utvikler seg kanskje til litt mer utspekulert terrorisering etterhvert tenker jeg. Russ begynner å gjøre pek som offeret ikke synes er helt akseptabelt. Jeg har presidenten i klassen og han har sagt at rektor på skolen har lagt strengere regler enn hva som fantes i fjor. Innendørs vannkrig gikk visst over stokk og stein i fjor tror jeg, og er dermed forbudt i år ellernoe... Jeg tror uansett jeg holder meg til de uskyldige terrorhandlingene og har det gøy med de terrorhandlingene som er litt på kanten som andre utfører... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 i dag hadde russen sperret alle dører etter skoleslutt.. trodde de.. alle fosset ute den døren som de ikke hadde voktet for jeg var heldig og kom meg unna Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 vannkrig er helt forbudt på skolen vår Har såkalt terrordag i morgen, hvor vi kan forstyrre timene og pine de andre elevene... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 Vannkrig er forbudt, og dere retter dere etter det? Tamruss! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2006 På min skole fikk vi beskjed at vi kunne starte å terrorisere her om dagen. Går mye i å kaste vann på intetanende første- og andreklassinger. Og det er morsomt nok det :!: Det utvikler seg kanskje til litt mer utspekulert terrorisering etterhvert tenker jeg. Russ begynner å gjøre pek som offeret ikke synes er helt akseptabelt. Jeg har presidenten i klassen og han har sagt at rektor på skolen har lagt strengere regler enn hva som fantes i fjor. Innendørs vannkrig gikk visst over stokk og stein i fjor tror jeg, og er dermed forbudt i år ellernoe... Jeg tror uansett jeg holder meg til de uskyldige terrorhandlingene og har det gøy med de terrorhandlingene som er litt på kanten som andre utfører... 6077234[/snapback] Var det ikke sånn at man blir utvist hvis man spruter ned noen inne? Forresten visste jeg ikke at vi fikk love til å terrorisere dem.. Det var ei jente som hadde fått vann over hodet og klaget på at mobilen som lå i bukselomma ble ødelagt. Har hørt at det bare var for å være drittunge mot russen. Hvordan kan mobilen i lomma bli ødelagt av litt vann over hodet. At rektor gikk på sjokkerer meg ikke akkurat.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå