Forumforumforum Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Var det busser på lillehammer også? Endret 9. mai 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var det busser på lillehammer også? 6071536[/snapback] Noen få.. Ikke spesielt mye liv rundt dem, heller.. Jeg husker at jeg likte meg i den ene bussen når jeg var full, for det var en del pene jenter der Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var det busser på lillehammer også? 6071536[/snapback] Noen få.. Ikke spesielt mye liv rundt dem, heller.. Jeg husker at jeg likte meg i den ene bussen når jeg var full, for det var en del pene jenter der 6071871[/snapback] Ikke mye liv? hvor mye hadde du drokki da?? De bussene med lys var vel Kamikaze, Shine, den raue jeg ikke fikk med meg navnet på, og bonderomantikk jakten på kjærligheten. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Var det busser på lillehammer også? 6071536[/snapback] Noen få.. Ikke spesielt mye liv rundt dem, heller.. Jeg husker at jeg likte meg i den ene bussen når jeg var full, for det var en del pene jenter der 6071871[/snapback] Ikke mye liv? hvor mye hadde du drokki da?? De bussene med lys var vel Kamikaze, Shine, den raue jeg ikke fikk med meg navnet på, og bonderomantikk jakten på kjærligheten. 6071910[/snapback] Sier litt om Lillehammertreffet når du kan huske navnet på de få bussene som var der da I Kongeparken var det sikkert 100 busser+... Men det tok vel Lillehmmer igjen med vans?! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Før så var det jo mange flere vans og busser på lillehammer. Men var vel tilsammen ca 4700/5000 folk på treffet. husker ikke hvor mange bilder det var, men det kunne vert flere... og det var vell sånn rundt 8+ busser på lillehammer treffet, kanskje noen flere jeg ikke kommer på... men bare de jeg nevnte ovenfor som hadde anlegg som en kunne spille Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Før så var det jo mange flere vans og busser på lillehammer.Men var vel tilsammen ca 4700/5000 folk på treffet. husker ikke hvor mange bilder det var, men det kunne vert flere... og det var vell sånn rundt 8+ busser på lillehammer treffet, kanskje noen flere jeg ikke kommer på... men bare de jeg nevnte ovenfor som hadde anlegg som en kunne spille 6072389[/snapback] Haha! Sier litt om Lillehammer da.. Så og si alle dro til Stavanger, selv de som fikk tilbud om å dra til Lillehammer (fristelser for å dra dit) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som vet akkurat når kåringene på Tryvann foregår? Må vel uansett vente til imorgen for å høre hva resultatet ble når en ikke er der selv... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jævlig nedtur, jeg og Pels lette etter shadowlands og Gudbaren, vi ble bare litt skuffet da vi fant ut at dere ikke var der oppe- Og så lette vi etter Smeboe, Mevik ante ikke hvem du var engang, mens en annen kar gestikulerte med fingerene at du var ute og gikk. Men men, vi prøvde Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115903 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Entertainer vant igjen ja! Var faktisk aldri inne på den bussen i Stavanger så jeg vet ikke helt hvordan den var.. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jævlig nedtur, jeg og Pels lette etter shadowlands og Gudbaren, vi ble bare litt skuffet da vi fant ut at dere ikke var der oppe- Og så lette vi etter Smeboe, Mevik ante ikke hvem du var engang, mens en annen kar gestikulerte med fingerene at du var ute og gikk. Men men, vi prøvde 6074030[/snapback] Jeg kan si ifra hvis vi får plass i ringen en av de siste dagene, men jeg tviler... Du så vel i allefall folk med Gudbaren-gensere eller -tskjorter vel?! Jeg var ikke på Tryvann i går engang Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Var der oppe, men fikk ikke med meg hvem som vant de andre titlene. Hørte at The OC's gikk av med seieren om årets lydbuss. Men hva med vans'a? Hvem vant de? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Tryvann: Årets Buss: Entertainer Årets Lyd: OC's finest Årets Lys: History Årets Konsept: Everlast Ringenes Herre: Spektrum Årets Busslåt: Spektrum Stavanger: Årets buss: Entertainer Årets konseptbuss: OC's Finest Årets lydbuss: 8.Underverk Årets lysbuss: History Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen som tok kongla i går? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Noen som tok kongla i går? 6075878[/snapback] Været tillot i alle fall det. Ikke så kaldt som forrige Tryvann! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Hehe, kjenner du oss igjen Chris? Edit: Bildet kommer forresten fra http://www.russesiden.no/?section=nyhet&id=349 Endret 10. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Og så lette vi etter Smeboe, Mevik ante ikke hvem du var engang, mens en annen kar gestikulerte med fingerene at du var ute og gikk. Men men, vi prøvde 6074030[/snapback] Hehe, jeg var på bussen store deler av kvelden, men noen ganger var jeg ute og danset, sjekka konserter (Carpe Diem) og hang med andre folk. Det som var kjipt, var at mikseren i bussen vår gikk føyken ila kvelden, flere bussmedlemmer mistet Ipoder, bussgensere (?) o.l. Men det var ikke like god stemning i går som tidligere... Lurer på om det var fordi mye av T-banerussen og utkantsrussen holdt seg hjemme. Endret 10. mai 2006 av smeboe Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Eller fordi det er dager etter stavanger, og de heller vil spare opp kreftene til helgen som kommer nå. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Hva er Ringenes Herre? Kommer fra det kalde nord der vi ikke har så mange busser. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 På tryvann står en god del av bussene i halvsirkler med høyttalerne vendt innover og spiller, og så danser folk inni "ringene".. Er vel hvem som løfta taket mest i "sin" ring, eller noe, aner ikke.. Jeg gikk med brød på beina på skolen i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå