Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det busser på lillehammer også?

6071536[/snapback]

Noen få.. Ikke spesielt mye liv rundt dem, heller.. Jeg husker at jeg likte meg i den ene bussen når jeg var full, for det var en del pene jenter der :)

6071871[/snapback]

Ikke mye liv? hvor mye hadde du drokki da?? :p

De bussene med lys var vel Kamikaze, Shine, den raue jeg ikke fikk med meg navnet på, og bonderomantikk jakten på kjærligheten.

Lenke til kommentar
Var det busser på lillehammer også?

6071536[/snapback]

Noen få.. Ikke spesielt mye liv rundt dem, heller.. Jeg husker at jeg likte meg i den ene bussen når jeg var full, for det var en del pene jenter der :)

6071871[/snapback]

Ikke mye liv? hvor mye hadde du drokki da?? :p

De bussene med lys var vel Kamikaze, Shine, den raue jeg ikke fikk med meg navnet på, og bonderomantikk jakten på kjærligheten.

6071910[/snapback]

 

Sier litt om Lillehammertreffet når du kan huske navnet på de få bussene som var der da :p I Kongeparken var det sikkert 100 busser+... Men det tok vel Lillehmmer igjen med vans?!

Lenke til kommentar

Før så var det jo mange flere vans og busser på lillehammer.

Men var vel tilsammen ca 4700/5000 folk på treffet. husker ikke hvor mange bilder det var, men det kunne vert flere...

og det var vell sånn rundt 8+ busser på lillehammer treffet, kanskje noen flere jeg ikke kommer på... men bare de jeg nevnte ovenfor som hadde anlegg som en kunne spille :p

Lenke til kommentar
Før så var det jo mange flere vans og busser på lillehammer.

Men var vel tilsammen ca 4700/5000 folk på treffet. husker ikke hvor mange bilder det var, men det kunne vert flere...

og det var vell sånn rundt 8+ busser på lillehammer treffet, kanskje noen flere jeg ikke kommer på... men bare de jeg nevnte ovenfor som hadde anlegg som en kunne spille :p

6072389[/snapback]

 

Haha! Sier litt om Lillehammer da.. Så og si alle dro til Stavanger, selv de som fikk tilbud om å dra til Lillehammer (fristelser for å dra dit) :p

Lenke til kommentar

Jævlig nedtur, jeg og Pels lette etter shadowlands og Gudbaren, vi ble bare litt skuffet da vi fant ut at dere ikke var der oppe-

 

Og så lette vi etter Smeboe, Mevik ante ikke hvem du var engang, mens en annen kar gestikulerte med fingerene at du var ute og gikk. Men men, vi prøvde :D

Lenke til kommentar
Jævlig nedtur, jeg og Pels lette etter shadowlands og Gudbaren, vi ble bare litt skuffet da vi fant ut at dere ikke var der oppe-

 

Og så lette vi etter Smeboe, Mevik ante ikke hvem du var engang, mens en annen kar gestikulerte med fingerene at du var ute og gikk. Men men, vi prøvde :D

6074030[/snapback]

 

Jeg kan si ifra hvis vi får plass i ringen en av de siste dagene, men jeg tviler... Du så vel i allefall folk med Gudbaren-gensere eller -tskjorter vel?! Jeg var ikke på Tryvann i går engang :p

Lenke til kommentar

Tryvann:

Årets Buss: Entertainer

Årets Lyd: OC's finest

Årets Lys: History

Årets Konsept: Everlast

Ringenes Herre: Spektrum

Årets Busslåt: Spektrum

 

Stavanger:

Årets buss: Entertainer

Årets konseptbuss: OC's Finest

Årets lydbuss: 8.Underverk

Årets lysbuss: History

Lenke til kommentar
Og så lette vi etter Smeboe, Mevik ante ikke hvem du var engang, mens en annen kar gestikulerte med fingerene at du var ute og gikk. Men men, vi prøvde :D

6074030[/snapback]

Hehe, jeg var på bussen store deler av kvelden, men noen ganger var jeg ute og danset, sjekka konserter (Carpe Diem) og hang med andre folk. Det som var kjipt, var at mikseren i bussen vår gikk føyken ila kvelden, flere bussmedlemmer mistet Ipoder, bussgensere (?) o.l.

 

Men det var ikke like god stemning i går som tidligere... Lurer på om det var fordi mye av T-banerussen og utkantsrussen holdt seg hjemme.

Endret av smeboe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...