Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er igjen av russetiden fra min side;

 

Torsdag 11.05.06: Sove på skolen, grille, drikke, ta knuter kanskje?

Fredag 12.05.06: Kick off kro (russetiden går mot slutten)

Lørdag 13.05.06: Drikke og atter drikke. Hva ellers?:p

Søndag 14.05.06: Vi får se...

Mandag 15.05.06: Kidnappingskro

Tirsdag 16.05.06: Muligens vikingkamp på stadion. Feste hele natten.

Onsdag 17.05.06: Våkne, ta en øl, gå i tog, ta helt av forså å slokne på en eller annen strand:P

 

Mye annet også som skjer inni alt dette her, men har ikke hele planen klar enda.

Lenke til kommentar
Du må ta deg turen til Oslo og delta i de tre siste tryvannstreffene. Definitvt helt vilt

6068604[/snapback]

 

Har vurdert det faktisk. Men for det første, så er økonomien ganske fucka nå. For det andre er jeg usikker på om bilen faktisk hadde holdt så langt :p

 

Uansett, er noe jeg ikke ser greia med på Tryvann. Hvorfor har de ett treff i dag, forså å ha ett treff på fredag og lørdag? Er jo bare stress for de med busser så må holde på å rigge opp og ned alt annen hver dag. Right? :hmm:

Lenke til kommentar
Uansett, er noe jeg ikke ser greia med på Tryvann. Hvorfor har de ett treff i dag, forså å ha ett treff på fredag og lørdag? Er jo bare stress for de med busser så må holde på å rigge opp og ned alt annen hver dag. Right? :hmm:

6068733[/snapback]

 

Hmm vel de har et treff idag fordi det er fri imorgen. Og de få bussene som har et ordentlig rigg som får spille i ringen har egne fra utleiestedene som fikser det for dem. Bussene skal uansett ikke langt. Skal jo bare ned til parkeringen nedenfor Tryvannstårnet der. De har treff idag og på fredag og lørdag fordi det er dager som ikke tillater dem å ha treff, og de vil ha flest treff som mulig :)

 

- Svar som jeg har fått fra presidenten i skolestyret. Sitter i det styret selv ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke være russ.

 

Bare no vas.

6068137[/snapback]

 

Det kommer du til å angre på. Man er russ kun EN gang i livet! Husk det!

6068284[/snapback]

 

Vel, jeg var russ TO ganger.. he he...

 

Men uansett, poenget ditt er der! Kjenner noen folk som sto over å være russ, og de angrer noe så innmari nå..

Endret av kimman
Lenke til kommentar
Jeg skal ikke være russ.

 

Bare no vas.

6068137[/snapback]

 

Det kommer du til å angre på. Man er russ kun EN gang i livet! Husk det!

6068284[/snapback]

 

Vel, jeg var russ TO ganger.. he he...

 

Men uansett, poenget ditt er der! Kjenner noen folk som sto over å være russ, og de angrer noe så innmari nå..

6069074[/snapback]

Jeg er så glad for at jeg er russ nå! kan ikke huske å ha hatt så mye morro før, og blitt kjent med så mange folk... :cool:

Lenke til kommentar
Uansett, er noe jeg ikke ser greia med på Tryvann. Hvorfor har de ett treff i dag, forså å ha ett treff på fredag og lørdag? Er jo bare stress for de med busser så må holde på å rigge opp og ned alt annen hver dag. Right? :hmm:

6068733[/snapback]

 

Hmm vel de har et treff idag fordi det er fri imorgen. Og de få bussene som har et ordentlig rigg som får spille i ringen har egne fra utleiestedene som fikser det for dem. Bussene skal uansett ikke langt. Skal jo bare ned til parkeringen nedenfor Tryvannstårnet der. De har treff idag og på fredag og lørdag fordi det er dager som ikke tillater dem å ha treff, og de vil ha flest treff som mulig :)

 

- Svar som jeg har fått fra presidenten i skolestyret. Sitter i det styret selv ;)

6068905[/snapback]

 

 

Fri i morgen? Det har ikke jeg. Og i dag blir nok den eneste Tryvann dagen som det blir fint vær på. Meldt elendig til helgen igjen :(

Hadde ikke tenkt å dra på noen flere treff jeg, har ikke så mye penger. Det eneste kjipe med det er at en kompis skal spille der på fredag..

 

EDIT: Litta leif da vett!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I Sandnes/Stavanger var det ingen russ i fjor som drakk 17., nesten. Jeg husker at jeg vaset rundt mitt på natt til 18. helt mutters alene i byen.

Lenke til kommentar
Vi har hvertfall fri. Tror alle har det :S Kan umulig bare være skolen vår. Hehe. Syns du bør ta deg turen til helgen. Skrap sammen penger. Siste dagen er det visst kjempemange som kommer :)

6069469[/snapback]

Skolen vår har ikke fri i alle fall. Brenn dem!

 

Har vel i teorien penger, men har planer med dama i helga.. Høres litt dumt ut, trenger ikke si det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...