Forumforumforum Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Btw, noen som prøvde denne i alt annet enn edru tilstand? Den var syyyk... tja, den er grei den.. har prøvd den både i edru og ikke edru tilstand.. Vil si det er best & kulest da man er edru.. for man "nyter" og kjenner turen mye bedre da Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Btw, noen som prøvde denne i alt annet enn edru tilstand? Den var syyyk... tja, den er grei den.. har prøvd den både i edru og ikke edru tilstand.. Vil si det er best & kulest da man er edru.. for man "nyter" og kjenner turen mye bedre da 6062603[/snapback] Hoho, jeg hadde nettopp spist 5 pølser, og drukket en hel del øl, så jeg var mildt sagt overmett, nesten på grensen til kvalmen. Allikevel heiv jeg meg på med noen kompiser og håpet på det beste I slutten der gikk det sinnsykt fort rundt, i retninger jeg ikke trodde fantes. Men gikk bra da, spydde ikke. Plattformen under karusellen var dog tilgriset av spye und so weiter Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 kan tenke meg den er full av spy på russetreffet ja x] Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Enda flere bilder fra kongeparken: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Sykt, flere av bildene er jo tatt ved siden av Gudbaren Bussen som jeg vet gykk fyken: Victorious Mobsters Tidløs Nightlife Heat og noen jeg ikke husker!! Det var skikkelig kos der! Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Da har jeg fått bekreftet at Kongeparken var oppskrytt til de grader. Forstår hvis "nerdene" her føler det var kjempe gøy. Resten av skolen min + OHG, Fagerborg og Wang syns Tryvann var mye bedre på festingen. Når det gjelder livet på dagtid nede hos siddisene tror jeg nok på at det kan ha vært herlig. Med temperatur høyt oppe i 20 og masse grilling med bekjente. Det kan ha vært kos. Men det var visst plent umulig å vite hvor man holdt til. Alle bussene sto visst side om side. Og alle fløy til alle kanter hele tiden. Har jeg blitt fortalt da. På tryvann er det heller sånn at du slår deg til rette og har det gøy i en buss, eller at du er i en ring (noe Stavanger ikke hadde?) og har det gøy Folk sier at selve turen var kjempegrei. Men at pengene som gikk til alt ikke var verdt det Vet ikke om folk rundt i hele landet følte det, men elevene i Oslo Sentrum syns hvertfall dette var oppskrytt til de grader Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Stavanger har en god del firkanter med 3-4 busser, fungerer i praksis som en ring. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Stavanger har en god del firkanter med 3-4 busser, fungerer i praksis som en ring. 6063699[/snapback] Helt enig der... Jeg synes ikke første Tryvann var så fett... Var der aldri på søndagen da... Det som irriterer meg er at jeg ikke har billett til helgen og en venn av meg skal spille der!! Har planer med dama... Heia meg! Lenke til kommentar
edonis Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Synes det var fett nok i Kongeparken, det var mange konserter å velge mellom - selv digget jeg MEW! Litt morsomt å treffe folk fra andre deler av landet, det finnes jo så utrolig mange søte jenter, spesielt sjarmerende med jenter fra Sandnes/Stavanger Men omgikk mest folk fra Osloområdet allikevel. ' Problemet med Kongeparken var at alle var så spredt, så det virket relativt dødt i forhold til Tryvann. Unntatt ved "ringen" ved Spektrum/S.W.A.T/Hot Rocks osv var det nesten ingen som var ute å danset. Var f.eks nesten helt folketomt ved The White House / OC's Finest / Colosseum / Norwegian Dream - ringen. På tryvann er det jo masse liv i alle ringene, og masse folk i bussene også (litt for mange, vil kanskje enkelte hevde). Så jeg vil si meg enig i at var mye bedre festing på Tryvann, til tross for at været var mye verre. Men i morgen er det Tryvann igjen, blir været like bra som har vært de siste dagene så er det nesten bare nødt til å bli bra! Gleder meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Men faen alex! Er du her? Hahahaha! TWH hadde ikke god nok buss!! EDIT: Jadda Alex, var nok mange hyggelige jenter eller hva? Du hadde det jo kos med ei av dem i skråningen..... Endret 8. mai 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 6063618[/snapback] Pwned Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Synes stavanger var mye bedre fordi det var mye koseligere. Men de fleste fra bussene ante ikke hvordan det var oppe ved bilene. Selv var jeg ikke noe særlig ved bussene fordi der var det stort sett bare dunk-dunk-dunk og man kunne ikke snakke eller noe. I vanland var det mange som satt med campingstoler og drakk eller grilla, eller så spiller man buzz eller singstar i DOA-van'en evt. danser utenfor en bil med mye lys. Er liksom mer variasjon der. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 6063618[/snapback] Var det deg? Haha.. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 6063618[/snapback] Var det deg? Haha.. 6066486[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) 6063618[/snapback] Var det deg? Haha.. 6066486[/snapback] Hehe, nei. Hadde du lagt ut bilder av deg selv tagget fullt og spylt ned med øl osv ? Det var nok en som sov ute, noe man ikke akkurat burde gjøre. Bildene tok jeg btw. Endret 8. mai 2006 av Pels Lenke til kommentar
Gef Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Til opplysning så ligger Kongeparken på Ålgård, ikke i Stavanger som ligger 20 min lenger nord. btw. jeg så deg Anette_ Tenkte å gå bort til deg for å hilse, men ville blitt litt rart. Endret 8. mai 2006 av Gef Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Jeg så også en hw-dude. Vet ikke hvem han er, eller hva han kaller seg, men vet jeg har sett bilde av han før her inne en plass Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg så også en hw-dude. Vet ikke hvem han er, eller hva han kaller seg, men vet jeg har sett bilde av han før her inne en plass 6066782[/snapback] Kanskje meg...? Neppe Nedtagga folk var ikke et skjeldent syn der.. Folk fra Asker, spesielt Asker vgs er råe på å tagge ned folk som sover eller ikke er helt tilstede! Det er jo selvfølgelig morro for oss andre som ser på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå