A.J Green Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvem foreslo egentlig at "medlemstekstene" skulle være på nynorsk? Jeg har en anelse av det er Mevik som står bak, stemmer det? (Han er den eneste jeg kjenner sånn semihalvveis, men det hadde vært typisk han å finne på/gjennomføre noe slikt) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 noen som har bilder fra landstreffet på lillehammer i helga å poste? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvem foreslo egentlig at "medlemstekstene" skulle være på nynorsk? Jeg har en anelse av det er Mevik som står bak, stemmer det? (Han er den eneste jeg kjenner sånn semihalvveis, men det hadde vært typisk han å finne på/gjennomføre noe slikt) 6059981[/snapback] Hva f...? seff er det Mevik, men jeg syns det er litt grymt, jeg. Mevik er spess type, da, og blir helt ufordragelig i fylla. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Haha visste jeg det ikke Jeg får ta turen innom på Tirsdag, har ikke sett ham på lenge... Men ufordragelig sier du? Jeg får vel sette ham på plass Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Gjør det... han kan bli lokers.. Nå er HalTan inne, han kommer til å disse Mevik heftig Roys Rolls skal være inne på området på tirsdag, det er vedtatt blant bussmedlemmene... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hehe, HalTan er ikke på bussen han? @HalTan. How is it? Skatet noe de siste par årene? Jeg ser grusen er borte nå, frister nesten å ta en tur til rådhusplassen =) Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Roys Rolls skal være inne på området på tirsdag, det er vedtatt blant bussmedlemmene... 6060083[/snapback] Går dere for Ringenes herre eller? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Roys Rolls skal være inne på området på tirsdag, det er vedtatt blant bussmedlemmene... 6060083[/snapback] Går dere for Ringenes herre eller? 6060102[/snapback] Roys Rolls er en billigbuss, vi kan ikke konkurrere med ring-bussene på anlegg... @Lord^: Midtstuengutt eller? HalTan er jo bare bekjent av Mevik, og bruker å disse ham heftig... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg gikk i klassen til Mevik på barneskolen, HalTan "kjenner" jeg bare gjennom skating. Har Mevik på msn men snakker ytterst sjelden med ham. Pers gutt nå. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 noen som har bilder fra landstreffet på lillehammer i helga å poste? 6060044[/snapback] Jeg hadde med meg digitalkamera, videokamera også faktisk,men av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å la være å bruke noen av dem. Så ingen bilder. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Haha, at kongeparken var sløsing med penger du liksom. Kongeparken var dritfett, uansett hvordan du vrir og vender på det. Godt mulig at ikke alle likte det, men slik kan det heller ikke være. Jeg tror jeg har med meg de fleste når jeg sier at kongeparken var årets happening, noe av det kuleste ever Kan du få det bedre? Du sitter å drikker øl og griller, snakker med folk og nyter at himmelen er skyfri og at gradestokken ligger på omtrent 20 i skyggen. Har du lyst til å ta det litt med ro, bli kjent med folk o.l, så sitter du på campingplassen. Har du derimot lyst til å danse, ta karuseller eller rett og slett bare ta helt av, så kan du også gjøre det nede i parken mellom de utallige bussene som hadde møtt opp. Og her snakker vi lyd og lys til mange hundretusener. Klart man har det kjekt. Det hadde vertfall jeg. 6058041[/snapback] Helt enig. Jeg har vaffal hatt det dritbra hele tiden. BigBang-konserten var helt ekstremt bra. Det tok fullstendig av med "Girl in Oslo"! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg hadde med meg digitalkamera, videokamera også faktisk,men av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å la være å bruke noen av dem. Så ingen bilder. 6060213[/snapback] Opplevde akkurat det samme Snappa minnekortet til søsteren min, så jeg hadde planlegt å ta maaange bilder, men det ble tilslutt ikke så mange... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Er det bare i Oslo området at folk har russebusser? I kr.sand er det iallefall vaner som er vanligst, hvordan er det med resten av landet? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 noen som har bilder fra landstreffet på lillehammer i helga å poste? 6060044[/snapback] Skal gi deg bilder jeg har tatt en hel masse bilder og jeg kommer til å poste en hel drøss av dem i dag! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Noen som har bilder fra landstreffene? 6058820[/snapback] Jada, men alt for få Hadde mest med meg kameraet på konsertene. smeboe: Jada, jeg så bussen deres. Litt for mange ganger på veien hjem egentlig. Busser står bare i veien hele tiden. Men "Stavanger" var kjempekult, synes ikke det er sløsing med penger overhodet. Men det spørs veldig tror jeg. Kjenner du flest på tryvann er sikkert det mye mer gøy. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Hvor hadde folka parkert da? Vi stod parkert på den øverste parkeringsplassen på campingen. Helt helt øverst, noe som var ganske shit med tanke på det sosiale. Men vi holdt oss litt lenger nede, like ved lekeplassen. Var ikke noen som tilfeldigvis så antydning til store flammer på lørdagsnatta + en brannbil? Der gikk det mange campingstoler opp i røyk... Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Hvor hadde folka parkert da? Vi stod parkert på den øverste parkeringsplassen på campingen. Helt helt øverst, noe som var ganske shit med tanke på det sosiale. Men vi holdt oss litt lenger nede, like ved lekeplassen. Var ikke noen som tilfeldigvis så antydning til store flammer på lørdagsnatta + en brannbil? Der gikk det mange campingstoler opp i røyk... 6061007[/snapback] Vi hadde kongeplass rett ovenfor Pirates, Spektrum, S.W.A.T., History, The Strip og en buss med en enorm skjerm på langsiden. Det var der det var flest folk og mest liv om natta. Vi hadde mer lyd rundt oss enn de fleste andre. Kanskje derfor jeg gikk med propper i ørene nesten hele dagen Vet ikke om folk la merke til det, men på lørdag ettermiddag fikk vi Spektrum og en annen lydbuss til å spille Gudbaren-sangen på fult volum Endret 8. mai 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Vi hadde også parkert på campingen, men var mest på de to andre "avdelingene" av Van-land. Sov på motell så jeg var bare innom bilen en gang eller to for å vise frem sangen vår og bilen til folk vi ble kjent med. Var en fra Aloha som kom bort da vi satt og grilla og introduserte seg osv. Han kom frem til at Van-land var veldig koselig Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 Hvor hadde folka parkert da? Vi stod parkert på den øverste parkeringsplassen på campingen. Helt helt øverst, noe som var ganske shit med tanke på det sosiale. Men vi holdt oss litt lenger nede, like ved lekeplassen. Var ikke noen som tilfeldigvis så antydning til store flammer på lørdagsnatta + en brannbil? Der gikk det mange campingstoler opp i røyk... 6061007[/snapback] Vi hadde kongeplass rett ovenfor Pirates, Spektrum, S.W.A.T., History The Strip og en buss med en enorm skjerm på langsiden. Det var der det var flest folk og mest liv om natta. Vi hadde mer lyd rundt oss enn de fleste andre. Kanskje derfor jeg gikk med propper i ørene nesten hele dagen Vet ikke om folk la merke til det, men på lørdag ettermiddag fikk vi Spektrum og en annen lydbuss til å spille Gudbaren-sangen på fult volum 6061031[/snapback] Ja jeg så bussen deres. Var faktisk innom en gang også, men det var så fullt at jeg snudde igjen, og fortsatte videre til den ultimate festplass. Jeg snakker selvfølgelig om plassen rundt "Spektrum", "S.W.A.T", "Pirates" osv. Var helt konge. Btw, noen som prøvde denne i alt annet enn edru tilstand? Den var syyyk... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Flere bilder fra landstreffet i Kongeparken. Skal nevnes at det ikke er jeg som har tatt bildene. Endret 8. mai 2006 av Gnomenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå