Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen for en herrrlig helg. Vi var utrolig heldige med været, sommer & sol ftw :cool: Stemningen i kongeparken var helt sinnsyk, både i og utenfor (på campingen). Ble positivt overrasket over alle de frammøtte bussene, og hva de hadde med seg av lyd, lys og røyk. Nede i parken på kveldstid var magisk, rett og slett magisk. Jeg vil tilbake igjen :dribble:

 

:love: landstreffet 06 :love:

Lenke til kommentar

Ja, hvordan var kongeparken egentlig? Er vel noen som har kommet seg hjem igjen. Jeg valgte å droppe landstreffene og heller ha det gøy i Oslo's gater. Sikre kilder (venner av meg) sier at Stavanger egentlig var oppskrytt og at det bare er sløseri med penger osv.. Da er det ekstra gledelig at jeg ikke dro :)

 

Men for dere som skal til Tryvann på tirsdag. Folk flest tror van'en vår blir årets vanlåt. [ Booze Brothers ]

 

http://russ.eurobate.com/index.php?option=...id=345&Itemid=0

 

Sammenlign med de andre og se om folk har rett?!:p

Lenke til kommentar

Haha, at kongeparken var sløsing med penger du liksom. Kongeparken var dritfett, uansett hvordan du vrir og vender på det. Godt mulig at ikke alle likte det, men slik kan det heller ikke være. Jeg tror jeg har med meg de fleste når jeg sier at kongeparken var årets happening, noe av det kuleste ever :dribble::D

 

Kan du få det bedre? Du sitter å drikker øl og griller, snakker med folk og nyter at himmelen er skyfri og at gradestokken ligger på omtrent 20 i skyggen. Har du lyst til å ta det litt med ro, bli kjent med folk o.l, så sitter du på campingplassen. Har du derimot lyst til å danse, ta karuseller eller rett og slett bare ta helt av, så kan du også gjøre det nede i parken mellom de utallige bussene som hadde møtt opp. Og her snakker vi lyd og lys til mange hundretusener. Klart man har det kjekt. Det hadde vertfall jeg.

Lenke til kommentar
Hvis dere ser Kamikaze på Lillehammer (uungåelig tror jeg) kan dere sjekke om de faktisk har en egen "food-trailer" og eget VIP område etc?

 

Gutta i klassen sa de dro dit kun fordi de ble sponset masse stæsj der oppe.

6044527[/snapback]

Nei, de hadde ikke eget VIP område så vidt jeg kunne se. Ikke var bilen noe fin inni heller. Jeg ble skikkelig skuffet.

 

Nå har jeg akurat kommet hjem fra Lillehammer, og det var så konge! Litt lite folk der, men det var gøy likevel. Luxus Leverpostei konserten tok av :p

Lenke til kommentar
Hvis dere ser Kamikaze på Lillehammer (uungåelig tror jeg) kan dere sjekke om de faktisk har en egen "food-trailer" og eget VIP område etc?

 

Gutta i klassen sa de dro dit kun fordi de ble sponset masse stæsj der oppe.

6044527[/snapback]

Nei, de hadde ikke eget VIP område så vidt jeg kunne se. Ikke var bilen noe fin inni heller. Jeg ble skikkelig skuffet.

 

Nå har jeg akurat kommet hjem fra Lillehammer, og det var så konge! Litt lite folk der, men det var gøy likevel. Luxus Leverpostei konserten tok av :p

6058135[/snapback]

Men lyd hadde de :wee:

Men hva het den raue bussen me anlegg? husker ikke å ha sett noe navn :p

Lenke til kommentar
Hvis dere ser Kamikaze på Lillehammer (uungåelig tror jeg) kan dere sjekke om de faktisk har en egen "food-trailer" og eget VIP område etc?

 

Gutta i klassen sa de dro dit kun fordi de ble sponset masse stæsj der oppe.

6044527[/snapback]

Nei, de hadde ikke eget VIP område så vidt jeg kunne se. Ikke var bilen noe fin inni heller. Jeg ble skikkelig skuffet.

 

Nå har jeg akurat kommet hjem fra Lillehammer, og det var så konge! Litt lite folk der, men det var gøy likevel. Luxus Leverpostei konserten tok av :p

6058135[/snapback]

Kamikaze er en buss...
Lenke til kommentar
Hvis dere ser Kamikaze på Lillehammer (uungåelig tror jeg) kan dere sjekke om de faktisk har en egen "food-trailer" og eget VIP område etc?

 

Gutta i klassen sa de dro dit kun fordi de ble sponset masse stæsj der oppe.

6044527[/snapback]

De fikk vel gratis hotell og litt gratis mat. Skjønner egentlig ikke det :/ Var litt døv bus.. jeg som arrangør hadde aldri sponset dem for å komme.

Lenke til kommentar

Nettopp vasket fylla ut av russebilen vår og hengt opp ny Wunderbaum. Fyttihelvete som det så ut inni der.

 

Landstreffet på Lillehammer ja, skulle tro jeg var den eneste der som var edru.. Men moro var det ihvertfall! Har massevis av bilder og jeg kommer til å poste en hel drøss av dem i morgen :D

Lenke til kommentar

Kom hjem for litt siden fra lillehammer, var artig der.. sprekt annlegg på den stars bussen også :p

 

Kanskje noen la merke til bilen jeg er på, det er en veldig mandig Dodge RAM med zebrainteriør og V8 motor :D Den sto blant alle de andre ålesunderne som var der... Toppfart: 150km/t med meg bak rattet :)

Lenke til kommentar

Eneste som irriterte meg noe så grønnjævlig var at det konstant ble spilt Techno-musikk hele tiden! Argh, er det ingen som liker noe annet enn det??

 

Vi spilte forresten mye metal, så hvis det var noen som gikk forbi bilen vår (Cowboys from Hell) så hørte dere sikkert noe av musikken vår :D

 

 

 

\../ :D \../

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...