Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Jeg har:

- kysset en politimann

- forfulgt en fremmed kvinne uten å si noe i 5 min

- kysset en 2. klassing

- hatt en hel pakke Hubba Bubba i kjeften gjennom en hel skoletime

- Satt under pulten en time

- gått rundt juletreet i sentrum og sunget

- Stått ved ett overgangsfelt, og ønsket folk velkommen til den andre siden

- bada før 1. mai

- sunget på ett gamlehjem

 

I kveld skal jeg drikke 12 øl på 6 timer, samtidig som jeg overnatter utenfor skolen, men egentlig skal jeg ha våkenatt. Jeg skal drikke en øl med kjeften full av tamponger, og en med hendene bak ryggen. Skal det være, så skal det være.

 

Edit: Glemte å si at jeg også skal forsøke å spise en pose bamsemums på 10 min. Tviler på jeg klarer det. Og i morgen skal jeg snakke svensk hele dagen.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok ett par til da i dag, to dobbelknuter faktisk.

 

-Sprang naken rundt skolen :p

-Stoppet på rødt lys (lyskryss), forså å vente på grønnt lys. Først da hoppet vi ut av bilen å sprang to runder rundt den, før vi hoppet inn igjen og fortsatte ferden. (Det kan nevnes at vedkommende bak ble forbanna) :D

Lenke til kommentar
Tok ett par til da i dag, to dobbelknuter faktisk.

 

-Stoppet på rødt lys (lyskryss), forså å vente på grønnt lys. Først da hoppet vi ut av bilen å sprang to runder rundt den, før vi hoppet inn igjen og fortsatte ferden. (Det kan nevnes at vedkommende bak ble forbanna) :D

6038396[/snapback]

 

Hahahaha! Den var ny... og genial :D

Lenke til kommentar

Haha igår tok vi en knute. Kjørte 30 ganger på en rundkjøring. Faktisk så var det ikke hvilken som helst rundkjøring. Det var trafikkmaskina i Oslo sentrum. HAHA. det var ville tilstander. 3 busser som kjører bak hverandre rundt og rundt. Så kom det to patruljebiler. Og vi satte gassen i bånn. Gikk bra til slutt :p

 

Knutene jeg har tatt :

- den over

- Pils med tamponger [Anbefales ikke]

- L på en Politibil

- Stirre på kjønnsorganet til lærerinnen i 5 minutter.

- Gikk inn i en dagligvarebutikk mens jeg leide en kamerat. Kjøpte en boks med vaselin og gikk smilende ut.

- Rote med en 10.klassing.

 

Masse knuter skal taas. De enkle drøyer jeg litt. Man skal ha det gøy når man først starter. Og da tar man de verste.

Lenke til kommentar

Nå er det siste innspurt før avreise til Stavanger! Stresser med å fine ut hva jeg skal ha med meg, og bussen må jobbes litt på fortsatt...

 

Okkuperte akkurat minnekortet til søsteren min så nå har jeg plass til 400 bilder på kameraet i stedet for 100 :D

 

PS: Nå sitter jeg 100 meter unna bussen og hører inneanleget på bussen godt! Og det er mye trær/andre hus i veien i tillegg. Kan ikke beskrive hvor bra det er :love:

 

Edit: Ok da, jeg har plass til nærmere 800 bilder :p Det skal bli tatt såååå mange bilder og ingen skal slettes!

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Nå er det siste innspurt før avreise til Stavanger! Stresser med å fine ut hva jeg skal ha med meg, og bussen må jobbes litt på fortsatt...

 

Okkuperte akkurat minnekortet til søsteren min så nå har jeg plass til 400 bilder på kameraet i stedet for 100 :D

 

PS: Nå sitter jeg 100 meter unna bussen og hører inneanleget på bussen godt! Og det er mye trær/andre hus i veien i tillegg. Kan ikke beskrive hvor bra det er :love:

 

Edit: Ok da, jeg har plass til nærmere 800 bilder :p Det skal bli tatt såååå mange bilder og ingen skal slettes!

6040783[/snapback]

 

w0000000t!!

 

Gleder meg så sykt til å dra, selv om det blir litt tidlig etter min mening... jaja. Var det 20.00 vi skulle dra Anders?

Lenke til kommentar

Hehe, I går stod jeg og en gjeng med andre russ ved innfartsvegen og hadde fartskontroll med en hårføner. Iført refleksvest og alt. Det var helt usansynelig morsomt, men jeg tror folk ble litt sure... :p Det var iallefall noen som ringte til purken, men vi fikk bare tilsnakk. Noe som forsåvidt også var en russeknute.

 

I morgen er det Lillehammer! Yay!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...