dimiles Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Nettopp. Skal mye til å slå '05. :] Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Du tok det rolig igår, i dag og imorgen? Jeg visste at det var ingenting som kunne slå 100års generasjonen ifjor. Russ 05 FTW! :-D 6034379[/snapback] For det første er jeg knekt og dårlig i halsen, og for det andre er jeg ikke verdens største festmenneske, så jeg greier meg bra... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 I dag er det Tusenfryd, noen som skal? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg dropper Tusenfryd, skal på stand-up med Dagfinn Lyngbø i dag Ellers så var det noen i klassen min som var litt borte på skolen i dag. Hadde bare golf som instruksjon i dag og flere kom uten å ha sovet (noen stoppa å drikke kl 7). Det vil si at en del var knekt, og ikke helt våkne. I tillegg kom dem med masse tusj i fjeset Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg føler at 06 Russen er skikkelig slappe Vi slår i hvert fall ikke de som har vært årene før oss.. 6034434[/snapback] Ehh, javel. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg føler at 06 Russen er skikkelig slappe Vi slår i hvert fall ikke de som har vært årene før oss.. 6034434[/snapback] Ehh, javel. 6034964[/snapback] slappe? Syns nå vi er ville jeg! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Noen som har tatt noen knuter her da? Hvilke da isåfall? Selv har jeg omtrent gitt faen i knuter, men her er iallefall de få jeg har tatt: Sove på skolen (dobbelknute) Kjøre 10 ganger rundt i en rundkjøring (Merke - lekebil) Gå gjennom skolegården på en barneskole når de har friminutt (enkel knute) Være våken i 24 timer (enkelknute) Tenkte at jeg måtte ta meg sammen nuh, og begynne å ta litt knuter. Er jo bare russ en gang Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Sitte under pult en skoletime gymme i russedress 15 runder i rundkjøring putte 5'er i rørlegger/kløft være på ett fjordparkenarrangement våken i 24 timer(skulle ta 72timer men hadde ingen vitner så ga meg på 36) gå med klæra på vranga en dag Gå med brød som sko sitte i ett tre utenfor skolen 1 time før skolestart Også blir det vel noen idag også Skal hvertfall danse jenka gjennom liertoppen kjøpesenter ( www.liertoppen.no ) Endret 3. mai 2006 av kverna Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Noen som har tatt noen knuter her da? Hvilke da isåfall? Selv har jeg omtrent gitt faen i knuter, men her er iallefall de få jeg har tatt: Sove på skolen (dobbelknute) Kjøre 10 ganger rundt i en rundkjøring (Merke - lekebil) Gå gjennom skolegården på en barneskole når de har friminutt (enkel knute) Være våken i 24 timer (enkelknute) Tenkte at jeg måtte ta meg sammen nuh, og begynne å ta litt knuter. Er jo bare russ en gang 6035037[/snapback] På russen.no står ikke de to første der i den lista. Forresten skal du kjøre 15 ganger rundt rundkjøringen! Jeg har tatt den hvor man har gym i russebuksa. Vi spilte golf så det var ikke noe problem. Jeg tar knutene som de kommer egentlig. De fleste de siste dagene! Har også tatt den hvor man skal være på tryvann.. Liertoppen er elendig Endret 3. mai 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Noen som har tatt noen knuter her da? Hvilke da isåfall? Selv har jeg omtrent gitt faen i knuter, men her er iallefall de få jeg har tatt: Sove på skolen (dobbelknute) Kjøre 10 ganger rundt i en rundkjøring (Merke - lekebil) Gå gjennom skolegården på en barneskole når de har friminutt (enkel knute) Være våken i 24 timer (enkelknute) Tenkte at jeg måtte ta meg sammen nuh, og begynne å ta litt knuter. Er jo bare russ en gang 6035037[/snapback] På russen.no står ikke de to første der i den lista. Forresten skal du kjøre 15 ganger rundt rundkjøringen! Jeg har tatt den hvor man har gym i russebuksa. Vi spilte golf så det var ikke noe problem. Jeg tar knutene som de kommer egentlig. De fleste de siste dagene! Har også tatt den hvor man skal være på tryvann.. Liertoppen er elendig 6035115[/snapback] Men husk at russekravene varierer litt fra sted til dted og fra skole til skole Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Trodde man fulgte den på russen.no jeg... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Trodde man fulgte den på russen.no jeg... 6035143[/snapback] vi følger den vi har fått av russestyret på skolen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Trodde man fulgte den på russen.no jeg... 6035143[/snapback] vi følger den vi har fått av russestyret på skolen... 6035155[/snapback] Daså... Skolen vår følger i alle fall russen.no sin Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 §6 LEKEBIL Kjøre 15 runder i en rundkjøring, tut hvis nødvendig §11 BILLETARMBÅNDET Delta på et Tryvann-treff §19 GODTERILEPPE Kline med et medlem av russestyret §24 ROSA FJÆR Kline med en russ av samme kjønn §28 5-KRONING Putte en femmer i rumpesprekken til en med ”rørleggersprekk” eller i kløfta med noen med utrigning (valgfritt) §32 BONBONPUPP Få signaturen på brystet fra et medlem av russestyret §37 ’DO NOT DISTURB’-SKILT (FRA HOTELL) Ha grillparty i hagen til en intetanende lærer, og rydde opp etterpå §38 HAPPYMEAL-LEKE Kjøpe en HappyMeal mens man kjører handlevogn (som leveres tilbake) gjennom Drive-In’en på McDonald’s §53 BIT AV COVERBILDET Leie Terkel I Knipe og ta en shot hver gang det bannes/sies stygge ord §63 MATPAPIR Spise frokost i en rundkjøring Skal helt sikkert gjøres etter helgen: §25 SØLVPAPIR Sove hos en lærer og lage frokost til han/henne §56 KVIST Sitte i et tre 3 timer før skolestart Også tar vi vel kanskje noen knuter i stavanger eller på vei dit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 3 timer før skolestart?? Glad vi bare har 1 time! Tar den samtidig som vi camper om natta utenfor skolen Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Haha, jeg er og blir en daff person. Jeg har tatt "knuta" hvor man skal delta på et Tryvanntreff. Det er alt. Blir vel noen fler etterhvert. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Dama mi, som er russ i år, greidde å holde kjeft ein heil dag på skolen. Ho sa det var hardt som faen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 3 timer, oh noes. Satt 1 time idag tidlig og det var skikkelig hardt, slitsomt og kaldt!! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Var litt skøy. Så noen svartruss som førte samtale med en lyktestolpe i dag Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Var litt skøy. Så noen svartruss som førte samtale med en lyktestolpe i dag 6036021[/snapback] haha På mandag skal jeg gå tur med fisk i storgata, og jeg skal snakke og kjele med den, og spørre folk etter dyrlege... Også skal jeg fiske litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå