Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et tips i dag om hvordan en skal snike seg inn på lillehammer treffet, der er det skog rundt over alt, veit ikke hvordan det er på de andre treffene..

Men her kommer den altså ;)

 

Dere må være to stykker, helst karfolk.

Dere går gjennom skogen og skal hoppe over gjerdet, men når dere merker at det er en vakt i nærheten, så kaster dere dere ned på bakken og stønner og hælvjukke på hverandre, og vakta må høre at det er to karfolk, og da blir han så kvalm at han stikker :p Det gjør dere så mange ganger som trengs for å komme dere inn.

 

Prata med en i dag som hadde gjort det. Ingen som tør å nerme seg to karfolk som har seg :!:

Lenke til kommentar
Var en spøk da :p

Gla jeg bor rett borti veien jeg, så jeg bare kan ta med meg ei dame hjem :wee:

6028851[/snapback]

Kan du låne meg et rom og en madrass (jeg medbringer en selv, men madrassen må jo også ligge godt), dersom jeg tar kontakt med deg?

 

Jeg vil anbefale alle om å legge inn dere tips i tråden Musikk til Russebilen ! Selv har jeg begynt å like trance igjen i russetida, så nå spenner min musikksmak over stort sett alt unntatt listepop :)

6029043[/snapback]

Hvis jeg får kastet ut foreldran mine, tenkte jeg at jeg skulle ha et lite nashpiel utover natta en gang så da går det kanskje :p men hvis de er hjemme så da er det fult her :hrm:

Lenke til kommentar
Hvis jeg får kastet ut foreldran mine, tenkte jeg at jeg skulle ha et lite nashpiel utover natta en gang så da går det kanskje :p men hvis de er hjemme så da er det fult her

6031138[/snapback]

Er mordi heit, da? :w00t:

6031309[/snapback]

Ville du ha et sted å sove eller??

 

:tease:

Lenke til kommentar
Anders (shadowlands):

 

Jeg vet du kommer til å ta kongla. Det er mye du ikke har sagt om deg selv. Tar du 3 stk i løpet av helgen da eller?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

6031416[/snapback]

 

Skal jeg le av deg eller av spøken :roll:

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Buss på Lillehammer? o.O Alle bussene skal jo til Stavanger :cry:

Får bli sin egen van eller noe man finner, da  :thumbup:

6031638[/snapback]

Får da håpe det kommer et par da... ellers så er det jo hall me DJ og sene me live musikk osv... :p

Og seff fylla :wee:

Lenke til kommentar
Anders (shadowlands):

 

Jeg vet du kommer til å ta kongla. Det er mye du ikke har sagt om deg selv. Tar du 3 stk i løpet av helgen da eller?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

6031416[/snapback]

 

 

Skal jeg le av deg eller av spøken :roll:

6031456[/snapback]

Nåååååh Anders, jeg vet du vil! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...