Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så er det terrordag i morn på skolen vår da :p

6 busser fra skolen står da parkert foran skolen og venter på "ikke-russ-folk" :p

6028636[/snapback]

 

Håper vi skal ha noe sånt også. Så kan man "vanne" alle førstisene osv :D Alltid førstisene det går uttover, og det er bra :p

Lenke til kommentar

Leste nettop på VG.no at russen ikke er gode nok til å bruke prevansjon...

Seff er de ikke det, når de er drita fulle :p

 

- Russetiden er mye mer enn fyll og sex. Vi skal feire, danse, ta knuter og så videre. Sex og alkohol er ikke det første vi tenker på da, sier hun.

For min del er Alkohol en stor del av russefeiringa. Jeg kjenner bare eb russ som holder seg edru, men han kan heller ikke drikke....

 

Man blir sett ned på hvis man ender opp med syv kongler i russetiden

Kanskje jenter, de blir sett på som "Lause", mens gutter "Fett, du er vill asså". Slik virker det iverfall her...

Lenke til kommentar
så du tror du ikke får deg noe??

6028474[/snapback]

Punkt nr 1, jeg har ikke sex bare for å ha det.. dama må være digg også.

Punkt nr 2, jeg har ikke noe behov for å ha det ute i skogen på masse barnåler, og atpåtil med tilskuere fra hovedstyret.

6028795[/snapback]

Var en spøk da :p

Gla jeg bor rett borti veien jeg, så jeg bare kan ta med meg ei dame hjem :wee:

Lenke til kommentar
så du tror du ikke får deg noe??

6028474[/snapback]

Punkt nr 1, jeg har ikke sex bare for å ha det.. dama må være digg også.

Punkt nr 2, jeg har ikke noe behov for å ha det ute i skogen på masse barnåler, og atpåtil med tilskuere fra hovedstyret.

6028795[/snapback]

Var en spøk da :p

Gla jeg bor rett borti veien jeg, så jeg bare kan ta med meg ei dame hjem :wee:

6028851[/snapback]

 

Da kan du ikke skryte på deg en kongle heller da...

Lenke til kommentar
Var en spøk da :p

Gla jeg bor rett borti veien jeg, så jeg bare kan ta med meg ei dame hjem :wee:

6028851[/snapback]

Kan du låne meg et rom og en madrass (jeg medbringer en selv, men madrassen må jo også ligge godt), dersom jeg tar kontakt med deg?

 

Jeg vil anbefale alle om å legge inn dere tips i tråden Musikk til Russebilen ! Selv har jeg begynt å like trance igjen i russetida, så nå spenner min musikksmak over stort sett alt unntatt listepop :)

Lenke til kommentar
Konsertene der kommer til å bli dødbra!

6027818[/snapback]

Hehe, hadde planer om å dra på konsertene jeg også, men tror ikke jeg var på en enste én :wee: Det var nok av annet å finne på der, for å si det sånn.. Mener å huske at det var lange køer, og at det ikke var lov å ha med medbrakt inn, mulig det var derfor vi droppa det..? Jeg husker ikke, for jeg var så drita. Kanskje det var defor..? :hmm:

Lenke til kommentar
Her på Otta får ein kongle av å vorse i eit tre i minst 2 timar, så ein kan tenkje seg eg i starten lurte på kva alt styret rundt kongla var.

6030015[/snapback]

Hæ? Lokale knuteregler? Så latterlig stygt...

6030162[/snapback]

Har jo nokon som er "endra" og laga for å passe her på Otta, men kvifor kongla er endra så mykje kan eg ikkje fatte.

Lenke til kommentar
Har jo nokon som er "endra" og laga for å passe her på Otta, men kvifor kongla er endra så mykje kan eg ikkje fatte.

6030234[/snapback]

Kan dere ikke ha dere i skogen på Otta? ;-P

6030284[/snapback]

Haha, det skulle eg jo tru vi kan. :-P Nok av skog å ha seg i i alle fall!

Kanskje det for nokon er for vanleg? :-P

Lenke til kommentar

kverna: Huff, det var skumparty kvelden det ja. Ingen fra skolen min som skal dit da. Blir nok kanskje tryvann istedet om vi finner en sjåfør som gidder å vente en evighet på oss.

 

Skulle nesten hatt et lite hw-treff på landstreffet i Stavanger siden så mange herfra tydeligvis skal dit. :wee:

Lenke til kommentar
kverna: Huff, det var skumparty kvelden det ja. Ingen fra skolen min som skal dit da. Blir nok kanskje tryvann istedet om vi finner en sjåfør som gidder å vente en evighet på oss.

 

Skulle nesten hatt et lite hw-treff på landstreffet i Stavanger siden så mange herfra tydeligvis skal dit. :wee:

6030404[/snapback]

 

hehe ja huff, ifjor var det først en liten klatt med skum akkurat foran scenen. "kult" tenkte jeg, blir jeg ikke så våt.(hater det), men så starta de med kanonene og hele plassen var fylt med skum. Ikke så fryktelig lett å skaffe sjåfør/taxi neddynka med skum heller :)

 

Du får starte en liten sidekick av en tråd der du arrangerer da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...