Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Seff blir det dødt på Lillehammer. ALLE skal jo til Stavanger. Det er blitt en tradisjon, som i år fyller 20 år. Over 10.000 elleville russ skal innta oljebyen Stavanger. Det blir driiiit FETT :dribble:  :cool:

6027210[/snapback]

Ingen fra mitt nærområde skal dit.. Dette er enda en grunn til at jeg skulle ønske jeg bodde i Oslo e.l. Dessverre er det ikke billetter igjen, og jeg kjenner ingen fra Stavanger, så jeg gidder ikke dra dit alene. Har billetter til Lillehammer, samt at vanen min skal dit, så ..

 

Men tryvann 12./13. kommer til å ta av igjen ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal alle Oslo-bussene til Kongeparken i år? Da jeg var russ i '04 dro alle bussene til Lillehammer grunnet diverse spesialavtaler med hovedstyret. Men Kongeparken var driiitfett. Bortsett fra været, regna nesten hele tida. Utrolig mange søte sørlandsjenter der husker jeg;)

Lenke til kommentar
Skal alle Oslo-bussene til Kongeparken i år? Da jeg var russ i '04 dro alle bussene til Lillehammer grunnet diverse spesialavtaler med hovedstyret. Men Kongeparken var driiitfett. Bortsett fra været, regna nesten hele tida. Utrolig mange søte sørlandsjenter der husker jeg;)

6027614[/snapback]

 

De jeg veit om drar til Stavanger!

Lenke til kommentar

Det skal jo 10.000 russ til Kongeparken, så det kommer nok mange fra Oslo-området da. Jeg vet det er vaffal mange fra Asker og Bærum som skal dit. Vet faktisk ikke om mange som ikke skal dit... Det er et av høydepunktene i russetida synes jeg. Konsertene der kommer til å bli dødbra!

Lenke til kommentar
Det er spådd Sol og dritvarmt i Lillehammer til helgen, gjett om jeg gleder meg nå :wee:

6027846[/snapback]

 

Det er spådd sol og opp mot 20 grader ved Stavanger også. Jeg kan ikke beskrive hvor gald jeg blir hvis vi får ha sånt vær hele helgen :love:

Lenke til kommentar

Finnes det ideer til årets russelåt? På blåturen i helga var det spesielt en sang som gikk igjen og igjen. Den er svensk og første refreng lyder som følger;

 

"Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon

Och hon kan banna, banna dig så hårt

Hon röjer upp i våran kanal

Jag vill berätta för dig, att jag känner en bot"

 

Har på følelsen av at dette kommer til å bli russelåta 06 ;)

Lenke til kommentar
Jeg melder meg ut av en sånn konkurranse før den i det hel tatt starter...

6027957[/snapback]

Det var halvveis useriøst fra min side også.. ;)

6028055[/snapback]

så du tror du ikke får deg noe??

 

 

:tease:

6028474[/snapback]

Jeg gidder ikke ha meg med noen jeg kanskje ikke vet hvem er når jeg er full - bare for å få en kongle i lua...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...