Zethyr Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Seff blir det dødt på Lillehammer. ALLE skal jo til Stavanger. Det er blitt en tradisjon, som i år fyller 20 år. Over 10.000 elleville russ skal innta oljebyen Stavanger. Det blir driiiit FETT 6027210[/snapback] Ingen fra mitt nærområde skal dit.. Dette er enda en grunn til at jeg skulle ønske jeg bodde i Oslo e.l. Dessverre er det ikke billetter igjen, og jeg kjenner ingen fra Stavanger, så jeg gidder ikke dra dit alene. Har billetter til Lillehammer, samt at vanen min skal dit, så .. Men tryvann 12./13. kommer til å ta av igjen ! Lenke til kommentar
EVH Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Men tryvann 12./13. kommer til å ta av igjen ! 6027305[/snapback] Håper og tror du har rett Hadde vært fint med litt bedre vær og da..! Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg kommer til å høre bassen fra Kongeparken helt hjem. Faen. Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Skal alle Oslo-bussene til Kongeparken i år? Da jeg var russ i '04 dro alle bussene til Lillehammer grunnet diverse spesialavtaler med hovedstyret. Men Kongeparken var driiitfett. Bortsett fra været, regna nesten hele tida. Utrolig mange søte sørlandsjenter der husker jeg;) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Skal alle Oslo-bussene til Kongeparken i år? Da jeg var russ i '04 dro alle bussene til Lillehammer grunnet diverse spesialavtaler med hovedstyret. Men Kongeparken var driiitfett. Bortsett fra været, regna nesten hele tida. Utrolig mange søte sørlandsjenter der husker jeg;) 6027614[/snapback] De jeg veit om drar til Stavanger! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Det skal jo 10.000 russ til Kongeparken, så det kommer nok mange fra Oslo-området da. Jeg vet det er vaffal mange fra Asker og Bærum som skal dit. Vet faktisk ikke om mange som ikke skal dit... Det er et av høydepunktene i russetida synes jeg. Konsertene der kommer til å bli dødbra! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Det er spådd Sol og dritvarmt i Lillehammer til helgen, gjett om jeg gleder meg nå PS: Fest i badedammen i morra Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Det er spådd Sol og dritvarmt i Lillehammer til helgen, gjett om jeg gleder meg nå 6027846[/snapback] Det er spådd sol og opp mot 20 grader ved Stavanger også. Jeg kan ikke beskrive hvor gald jeg blir hvis vi får ha sånt vær hele helgen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Da blir det forhåpentlighvis noen kongler i lua Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hva er poenget med russefløyter? De gir meg tidenes hodepine når jeg sitter på jobb. Faller ikke dette under loven om "offentlig ro og orden"? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Skal vi se hvem som får flest kongler i lua? Konkurranse på forumet Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg melder meg ut av en sånn konkurranse før den i det hel tatt starter... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Eg anbefaler ALLE som kan å dra til Kongeparken,å reise dit å ha det morro Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Skal vi se hvem som får flest kongler i lua? Konkurranse på forumet 6027890[/snapback] Jeg er med Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg melder meg ut av en sånn konkurranse før den i det hel tatt starter... 6027957[/snapback] Det var halvveis useriøst fra min side også.. Lenke til kommentar
toranv Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Turboneger i stavanger på fredag!!! PARTY! f0 fresht! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Finnes det ideer til årets russelåt? På blåturen i helga var det spesielt en sang som gikk igjen og igjen. Den er svensk og første refreng lyder som følger; "Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon Och hon kan banna, banna dig så hårt Hon röjer upp i våran kanal Jag vill berätta för dig, att jag känner en bot" Har på følelsen av at dette kommer til å bli russelåta 06 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Sjekk forsiden til www.russ.no... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg melder meg ut av en sånn konkurranse før den i det hel tatt starter... 6027957[/snapback] Det var halvveis useriøst fra min side også.. 6028055[/snapback] så du tror du ikke får deg noe?? Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg melder meg ut av en sånn konkurranse før den i det hel tatt starter... 6027957[/snapback] Det var halvveis useriøst fra min side også.. 6028055[/snapback] så du tror du ikke får deg noe?? 6028474[/snapback] Jeg gidder ikke ha meg med noen jeg kanskje ikke vet hvem er når jeg er full - bare for å få en kongle i lua... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå