Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker et par store, flate Globe skatesko (de er omtrent 5 år gamle og dertil utslitte) med ullsokker i to lag inni. Etter de to Tryvanndagene har føttene mine vært så våte/fuktige at huden under føttene har blitt helt skrukkete :hm: Kankje jeg bør endre fottøyet mitt...?

Lenke til kommentar
Ellers er det bare meg som allerede er drittlei alle ungene som kommer bort for å få kort?

Legg et kort midt på en trafikert vei, så ser du på de fortvite foreldrene som prøver å stoppe barna :wee:

6024058[/snapback]

 

 

...og slike som deg er vel grunnen til at jeg lærer sønnen min til å kjøre bil i ung alder... :mrgreen:

Lenke til kommentar

Angående Tusenfryd har jeg hørt at det er mest "van-russ" som drar dit, hvertfall lite "bussruss". Skal ikke dit selv, var faktisk kun et par stykker fra bussen som hadde ønske om å dra dit. Men ut å rulle i morgen, hvis treffer Gudbaren er jeg sikker på at det er en del fra TWH som er keene på å tusje ned veggene deres som takk for at de har gjort det i bussen vår :D

Lenke til kommentar
Bussgenseren er så svær at en venninne og jeg kan være inne i den samtidig.  :p

 

 

Ah, du er på Spectacular Spectacular eller hva den heter fornoe? Tror sto ved siden av en del jenter fra bussen din i køen for å komme inn i går, mange søte piker ;)

Lenke til kommentar
Fant ut at skolen også har lagt ut bilder fra busskåringen på Asker VGS.

 

(Alt for å promotere bussen vår vet dere :p)

6025037[/snapback]

Wauw, ser dere har lagt bra med arbeid på bussen, slett ikke værst. Ikke lett å unngå jentene i den grunn heller ;) Endret av Axes
Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke klasseskillene var så tydelige som det jeg plutselig fikk rett i ansiktet på tryvann:

Jeg var på tur bort til et par busser for å danse litt, da ei grisefin jente spør meg om jeg har en pils til henne. Jeg hadde faktisk litt til overs, så jeg tenkte at hun sikkert kunne få en boks. Sa at hun kunne bli med ned på parkeringa, for jeg hadde noen bokser i vanen til en kamerat av meg.

 

Trodde dette skulle være hyggelig, men det førte til at hun stakk av, så fort hun hørte at jeg hadde kamerater som kjørte _van_ :eek: Hadde jo enda ikke visst noe om jeg var på buss eller van engang, kun at jeg kjente folk som kjørte van :p

Shit happens, der sparte jeg meg selv for en øl :)

Lenke til kommentar
Et spm til dere trønder-russ, er det blitt ut med russefrakk? Synes å ha sett at bare halvparten som bruker det ennå.

6026198[/snapback]

Russefrakk er moro, men upraktisk siden ingen utesteder tillater bruk av den innendørs (enorme lommer som kan skjule litt av hvert).

 

Jeg brukte russefrakken min de første dagene og da jeg skulle sitte ute en lengre periode.

Lenke til kommentar
hahaha så genialt. I går var det fryktelig vått i fjordparken foran scenen, folka blei klissvåte på beina. Men jeg med mine søte "cat" sko(sånne gule svære saker) vassa avgårde uten å bli våt :D

 

*stolt av seg selv for å ha kledd på seg*

6024286[/snapback]

 

Imprignerte noen pumasko istedet for å ta på meg Cat sko jeg. Takler ikke bruke sånne sko annet enn fra et skisted og ned til bilen. :p

 

Men vet du hvem som spiller i fjordparken den 13. ?

6024615[/snapback]

 

Det vet jeg vettu :)

 

 

Foam-Party

 

* Åpent fra 21.00 til 02.30

* Cover 250,- Billetter kjøpes i inngangen.

 

Show:

 

* ZippoTec Dj Crew sørger for musikk som setter dere i den rette party stemningen.

* Hvem har vel ikke vært på Foam-Party hvor man danser i skum til knærne? Vi garanterer at dere i kveld får mulighet til å danse i skum til halsen!! Møt opp til tidenes utendørs skumparty i Norge.

Lenke til kommentar
Flere enn meg som skal til Lillehammer? Jeg tror egentlig det blir litt døvt, siden alle bussene osv. drar til Stavanger :thumbdown:

6026936[/snapback]

 

Seff blir det dødt på Lillehammer. ALLE skal jo til Stavanger. Det er blitt en tradisjon, som i år fyller 20 år. Over 10.000 elleville russ skal innta oljebyen Stavanger. Det blir driiiit FETT :dribble::cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...