Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare meg og mine, eller gnager sømmene på innsiden av russebuksa noe sykt?

6023901[/snapback]

Det er derfor man må gå med en tynn eller tykk strømpebukse under.

 

EDIT: Synes dere jeg skal dra på Tusenfryd på onsdag eller droppe det?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
EDIT: Synes dere jeg skal dra på Tusenfryd på onsdag eller droppe det?

6023927[/snapback]

Tror de fleste fra Oslo dropper det... Har du lyst til å treffe Hedmarks- Opplands- og Østfoldruss, er det en god ide å dra.

 

Jeg skal ikke.

 

Har brukt superundertøy under begge treffene, og da er ikke buksa noe vond å gå med. Men barna som skal ha russekort liker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Er det bare meg og mine, eller gnager sømmene på innsiden av russebuksa noe sykt?

6023901[/snapback]

 

Er det bare meg eller føles det ut som buksen hegner langt nede på rævva uansett hvor høyt man har den?

6023925[/snapback]

 

Ellers er det bare meg som allerede er drittlei alle ungene som kommer bort for å få kort?

6024023[/snapback]

 

Det er ikke bare dere :p Men det med at buksa henger så langt ned kan ha noe med at de fleste har selene hengene nedover langs beina...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Dra på tusenfryd, få mest ut av russetiden :)

6023975[/snapback]

Var der i fjor. Var helt greit, men ikke noe spesiellt. Om dere har mulighet til å dra, så anbefaler jeg det, men ikke vits å droppe noe særlig annet for det.

6024559[/snapback]

 

Jeg har lyst til å dra dit, men føler det hoper seg litt opp, så jeg stikker dit heller til sommern ellernoe. SpeedMonster må jo bare prøves ut!

Lenke til kommentar
hahaha så genialt. I går var det fryktelig vått i fjordparken foran scenen, folka blei klissvåte på beina. Men jeg med mine søte "cat" sko(sånne gule svære saker) vassa avgårde uten å bli våt :D

 

*stolt av seg selv for å ha kledd på seg*

6024286[/snapback]

 

Imprignerte noen pumasko istedet for å ta på meg Cat sko jeg. Takler ikke bruke sånne sko annet enn fra et skisted og ned til bilen. :p

 

Men vet du hvem som spiller i fjordparken den 13. ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...