Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen, for ei bra helg! Vorspielet i dag var i badestampen på Sjoa rafting, med bl.a. Nevnarion, frykteleg koseleg! Nesten helg blir det da ein tur ned til Lillehammer, får håpe det blir like kanon. :-)

6019476[/snapback]

 

Det var kos jau :wee: Og Lillehammer blir like bra håper vi :thumbup:

Lenke til kommentar

Møtte så mange jeg ikke har sett på flere år i går, russebuksen min er helt fucked up. Klarte ikke å være der til bussen skulle kjøre hjem i går, tok taxi til typen. Hang mest på Barnsligbussen i går egentlig, da bestevenninnen min er med på den bussen. Tror bussen vår skal i ringen den 13, da blir det full trash. ;)

Lenke til kommentar
Tryvann tok helt av. Nå er jeg jævlig trøtt :p

6013415[/snapback]

 

Hmm.. Snakket med noen fra bussen deres på tryvann på Lørdag tror jeg. :p

 

Er det ikke mange som blir over til i dag? Hadde kanskje planer om å dra innover klokka 18-19 i dag og bli ut så lenge det varte, men ble litt i tvil nå :hmm:

6014081[/snapback]

Bussen vår drar oppover 18 i dag. Jeg synes det er litt tidlig, men men :hm:. Jeg synes Tryvann var gøy i tre timer, men etter den tiden ble jeg bare kald og sliten. I dag skal jeg ta på meg tonnevis med klær.

6014822[/snapback]

 

Hmm.. Vi dro hjemmefra rundt seks eller syv og var på tryvann rundt åtte tror jeg. Var og møtte noen folk først.

 

Men er ganske sikker på at jeg så Thea der! I køen der man kjøper mat. Ellers er det kjipt å være sanderuss med bil og ikke buss når man er på Tryvann. Noen på bilen min kranglet litt med ei som sa noe ala " Eh, bil!?? Herregud så stusselig! " :p

 

Men hadde det ellers knall på Tryvann, bortsett fra da vi dro hjem. Klikket helt for hun ene på bilen så hun stakk av i Holmenkollåsen. Der fant en dude henne og tok henne med til Oslo S. Så dro vi inn dit for å hente henne, da nektet hun å bli med for alle vi var bare ute eller henne og skulle drepe henne osv. Etter å ha surret rundt i sentrum i tre timer kom politiet og tok henne med seg. Sykt opplegg. Hun fikk ikke lov av de å bli med oss fordi hun var trafikkfarlig. Og det hele startet med en krangel om ingenting lissom, også klikker hun mentalt og slår oss , skriker og banner osv. Helt uvirkelig når jeg ser tilbake på det, og hun har ikke sagt unnskyld engang for at hun ødelegger hvert eneste russetreff. Hun var ikke med i natt for å si det sånn, hun var med en annen buss da. Men ikke oss. Jævla drittkjerring.

Lenke til kommentar
Men er ganske sikker på at jeg så Thea der! I køen der man kjøper mat.

6022436[/snapback]

Kan nok ikke ha vært meg, var aldri i nærheten av den matbua. Den pizzaen der ser ut som den har falt i bakken, blitt puttet i ræva til en pakkis og spyttet ut igjen. :p

 

Neste Tryvann må jeg huske hvitvin, ble aldri ordentlig dritings. :(

Lenke til kommentar
Den pizzaen der ser ut som den har falt i bakken

En venn av meg kjøpte et stykke der, den smakte visst ikke så veldig bra.

6022559[/snapback]

Jeg hadde 2 stykker. De smakte ikke stort bedre enn det utseendet skulle tilsi. :)

 

Men jeg var altfor full til å bry meg. Heldigvis hadde jeg en jævla forfriskende Pepsi ved siden av meg.

Lenke til kommentar

Jeg var nok ikke på marinen, men jeg var hvertfall på tryvann... det tok virkelig av! Natta ble ødelagt av våte sko/sokker som førte til at jeg begynte å fryse :hrm: Forøvrig ble jeg skikkelig full, husker bare detaljer fra i går, tragisk nok :p

Lenke til kommentar

Bare jeg som klarte å ikke fryse på helgens russetreff?

 

Tror det er fordelen ved å jobbe i sportsbutikk, lærer endel om hvordan man skal kle seg. Superundertøy på HH + Et lag ull + Russegenser = win og superundertøy + joggebukse + russebukse = win. Også skjerf og bånd. Ekte bollelook. :wee:

Lenke til kommentar
Bare jeg som klarte å ikke fryse på helgens russetreff?

 

Tror det er fordelen ved å jobbe i sportsbutikk, lærer endel om hvordan man skal kle seg. Superundertøy på HH + Et lag ull + Russegenser = win og superundertøy + joggebukse + russebukse = win. Også skjerf og bånd. Ekte bollelook. :wee:

6022900[/snapback]

 

Med den oppkledningen var du nok alene om å ikke fryse oppe på Tryvann ;)

Lenke til kommentar

Hey, nå er jeg tilbake etter 2 tryvannstreff og 3 timers søvn på ettermiddagen. Tryvannstreffet i går var knall, og dagen før det var jeg borte store deler av kvelden :blush:

 

Noen som så en gjeng russ gå oppover mot tryvann med 4 pizzaesker? Det var oss :D Genialt å bestille pizzaene opp dit da vi var litt sultne. vi spiste pizzaene utenfor frognerseterrestauranten, og vi hadde seriøst tenkt å "moone" en beskjed til gjestene, men noen jenter hadde fått låne doen og syns det var kjipt å takke de med mooning. Da ble det med planene...

 

Neste tryvannstreff, 9. mai, skal Roys Rolls opp på festområdet og rule alle bussene. Bussene jeg hang i var mest RIVER (østkantbussen) og Ocean Lounge. Ellers var det mye dansing rundt omkring.. Heller ingen ulempe at det ble spilt Jokke-sanger :thumbup:

 

Litt rart at vi fikk Bussgenserne våre fra Russens Butikk først kl. 03:00 i natt, men det var bra kvalitet på dem da.. :D

Lenke til kommentar
http://img381.imageshack.us/img381/6803/dsc000396wv.jpg

Bilen over alle biler *Mimre*

6021186[/snapback]

 

Den husker jeg for faen å ha sett jo!

6022073[/snapback]

Selvfølgelig, noe annet ville vært merkelig :D

Edit: du kan da ikke ha vært store karen du da, på den tida? :p

6022729[/snapback]

 

Var ikke store karen da nei, men jeg mener allikevel å ha sett bilen på Brøttum.

 

Og som NorthGarden så vakkert bemerket det: STRANDTORGET :w00t:

Lenke til kommentar
Litt rart at vi fikk Bussgenserne våre fra Russens Butikk først kl. 03:00 i natt, men det var bra kvalitet på dem da.. :D

6023223[/snapback]

 

Helt enig, vi får også klær fra Russens Butikk og de er deilige å ha på seg. Vi har bare fått halve leveransen og genserne og tskjortene vi har fått, fikk vi en time etter at Askerkåringen var i gang...

Lenke til kommentar
Helt enig, vi får også klær fra Russens Butikk og de er deilige å ha på seg. Vi har bare fått halve leveransen og genserne og tskjortene vi har fått, fikk vi en time etter at Askerkåringen var i gang...

6023319[/snapback]

Så det er ikke bare oss... Vi kommer til å kreve prisavslag siden de ikke kom til avtalt tid.

Lenke til kommentar

De kommer til å få tilsnakk fra oss også. Kan ikke ha det sånn når vi bestilte klær for mange måneder siden... De kan ikke bruke så innmari mye tid på å få klærne i stand selv om de skal levere til mange busser. Da får de heller ta færre bestillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...