Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

FAEN DET REGNER!

Sitter til en kompis å vcarmer meg! faen det regner ute. i badedammen det er kjett, og  kaldt, okå kanskje ikke kaldt men ei kjerring kommer til å voldta me i natt, det er tuil å grine ta :'(

6018873[/snapback]

 

 

Du sa jo akkurat at hu ikke var att deg allikevel, så du er trygg (inntil videre).

 

Pokker ta at Marte dro hjem, hu var jo så hyggelig forrige helg :hrm:

 

Burde vel egentlig ikke skrive på et relativt seriøst forum i den formen jeg er nå, men det går seg tel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy fader så det var sykt i bussene SWAT, Entertainers og en eller annen til.. tok så jævlig av :)

 

Var gøy å gå rundt og bli kjent med nye folk osv. selv om det regna litt og sånn. Var kaldt og mange dro hjem mye tidligere enn jeg ville at de skulle (og skjønner at de ville), men da dro jeg hjem også. Ville gjerne være der lengre, men jeg døde nesten (snubla fremover og landa på det ene beinet, så jeg gruer meg til å stå opp i morra tidlig), så det gikk bra.

 

Noen som har buss og har lyst til å invitere meg inn på å se hvordan forummedlemmene har det, eller? Kanskje hilse på en tur? Hvor mange av dere kan jeg regne med å se på tryvann 12-13 og lillehammer-landstreffet?

Lenke til kommentar

Var forøvrig ei ganske søt jente som spurte meg om pils, som jeg jo sa at hun kunne få. Da jeg var så dum å nevne at det var i vanen til en kompis, så frika hun og stakk av.. liker tydeligvis ikke van'er :erm:

 

Var flere greie folk der forøvrig, men jeg husker ikke alt og alle, men husker litt, men ikke husker så mye.

Lenke til kommentar
shadowlands, sinnsykt bra buss og konsept ! :)

6018044[/snapback]

 

Takk skal du ha! Er du russ i år og har sett bussen eller er det bare på bilder? Skal love deg at det er noe helt annet å være i bussen i egen person!

 

Tryvann i går tok av. Selv var jeg helt knekt da jeg kom hjem og er litt kjørt nå også. Ble litt for mye drekka for meg... Men gøy hadde jeg det ;)

Lenke til kommentar
shadowlands, sinnsykt bra buss og konsept ! :)

6018044[/snapback]

 

Takk skal du ha! Er du russ i år og har sett bussen eller er det bare på bilder? Skal love deg at det er noe helt annet å være i bussen i egen person!

6020701[/snapback]

 

 

Har bare sett bilder, er heller ikke russ..Men den var fin uansett..

Rå hjemmeside har dere også ;P

Lenke til kommentar
Har bare sett bilder, er heller ikke russ..Men den var fin uansett..

Rå hjemmeside har dere også ;P

6020765[/snapback]

 

Veit, hjemmesiden er usannsynlig bra. Tommy is tha man!

 

Veldig hyggelig med tilbakemelding unasett :) Du har noe å se fram til i russetida!

Lenke til kommentar
FAEN DET REGNER!

Sitter til en kompis å vcarmer meg! faen det regner ute. i badedammen det er kjett, og  kaldt, okå kanskje ikke kaldt men ei kjerring kommer til å voldta me i natt, det er tuil å grine ta :'(

6018873[/snapback]

 

 

Du sa jo akkurat at hu ikke var att deg allikevel, så du er trygg (inntil videre).

 

Pokker ta at Marte dro hjem, hu var jo så hyggelig forrige helg :hrm:

 

Burde vel egentlig ikke skrive på et relativt seriøst forum i den formen jeg er nå, men det går seg tel.

6019400[/snapback]

Nå snør det :realmad:

Og snør det neste helg kommer jeg til å klikke i vinkel!'

 

Og hvorfor tok du ikke med deg Marthe hjem? Jeg sa du fikk ho... :thumbup:

Lenke til kommentar

Er på bussen The White House, www.twh06.com

 

Bussen vår var ganske strøken på torsdag og fredag (Asker og Nesbrukåringen), men etter to dager på Tryvann ser den ikke ut lengre. Alle tusjer på den og tagger den ned, halvparten av listverket er borte, og litt av interiøret er knekt. Ettersom bussen er den eneste fra Asker VGS som står i ringen alle Tryvannstreffene er den et samlingspunkt for folk derfra, og følgelig er den helt stappfull. Kjedelig å ikke få plass i vår egen buss engang :p

 

Vi har satset på lys, men må kjøre anlegget uten alt lyset pga. noe ble ødelagt av regnet.. :blush: Noen som har hørt ene busslåten vår, laget av Infinity? Dritfet synes jeg hvertfall, men de fleste digger vel sine egne bussanger ;) Ble spilt et par ganger av Club Tropicana i løpet av de to tryvannstreffene som var nå.

 

DSCN0296.jpg

 

DSCN0313.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...