Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Ja jeg kjønte det. Jeg bare brukte "redd for lakken" som en slags "ikke metafor - men nesten". Jaja, i de bussene jeg hang mest i var det lite tusj på setene, Pacha har helt hvite seter og de var ikke skitne i det hele tatt. Så vidt jeg husker :)

Kamikaze hadde heller ikke så skitne seter. Nei jeg tror kanskje du er litt overengstelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Seriøst... Bryr du deg om noen tegner i bussen din? Haha, vår er så jævlig vrak at vi måtte ha vaskedag idag. Russebusser skal raseres litt, sånn er det bare.

Dette var jo den første kvelden, så kanskje ikke fint å ha en helt herpa buss med en gang, lurer på hvordan vår buss kommer til å se ut etter 2 uker :whistle: Det rant jo så og si øl i midtgangen.

Lenke til kommentar
Seriøst... Bryr du deg om noen tegner i bussen din? Haha, vår er så jævlig vrak at vi måtte ha vaskedag idag. Russebusser skal raseres litt, sånn er det bare.

Dette var jo den første kvelden, så kanskje ikke fint å ha en helt herpa buss med en gang, lurer på hvordan vår buss kommer til å se ut etter 2 uker :whistle: Det rant jo så og si øl i midtgangen.

6015177[/snapback]

Ja, sant det... Tenkte meg ikke om... Vi har vært ute hver kveld siden mandag.

Og de som skal si noe om at de som begynner før 1. mai er tapere osv: Spis bæsj og dø... ( :) )

Endret av Cheezcake
Lenke til kommentar

6015177[/snapback]

Etter festinga etter Askerkåringen var det helt klisste bak baren og store steder på gulvet. Jeg måtte ta bussvakten fredag morgen, så jeg måtte vaske...

Lenke til kommentar

Haha, ja, vi er blitt venner vi :p

Det hele startet med at vi dissa Mobsters litt i den første sangen vår, og de ble "sure" pga det og fordi vi begge har mafiatema på bussene våre. Så slipper de fire sanger hvor de tar igjen. Vi har mobbet hverandre mye fram og tilbkae i gjestebøkene våre, men etter at vi har møttes, er vi bare gode venner. Alt var jo bare på gøy ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Starten på russefeiringa ble ikke helt optimal. Bilen lagde grusomme ulyder da vi var ute og kjørte, og etter å vi tanket diesel sluttet bremsene å fungere. Jeg var noe nervøs da bilen i veikrysset bare fortsatte å rulle rett ut i trafikken. Av en eller annen grunn fungerte brekket, så vi fikk da stanset. (Jeg er glad bremsene sviktet på flatmark og ikke ned bakken fra Tryvann, i det minste. :\)

Heldigvis var en kar på vannen medlem av NAF, så de dukket etterhvert opp, sa "oi!" og kjørte bilen vekk. Bilen hadde 0 feil på forrige EU-kontroll og har nesten ikke blitt kjørt siden, så hvorfor absolutt alt gikk til helvete i går, er det ingen som forstår. På tirsdag regner jeg med at vi får svar på hva som gikk galt. Selv frykter jeg at det blir så dyrt å reparere at vi bare må vrake bilen. Såh, mens regnet øser ned i kveld må vi nå nøye oss med å snike oss inn på andres busser. Deprimerende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...