A.J Green Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Ja jeg kjønte det. Jeg bare brukte "redd for lakken" som en slags "ikke metafor - men nesten". Jaja, i de bussene jeg hang mest i var det lite tusj på setene, Pacha har helt hvite seter og de var ikke skitne i det hele tatt. Så vidt jeg husker Kamikaze hadde heller ikke så skitne seter. Nei jeg tror kanskje du er litt overengstelig. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Seriøst... Bryr du deg om noen tegner i bussen din? Haha, vår er så jævlig vrak at vi måtte ha vaskedag idag. Russebusser skal raseres litt, sånn er det bare. Dette var jo den første kvelden, så kanskje ikke fint å ha en helt herpa buss med en gang, lurer på hvordan vår buss kommer til å se ut etter 2 uker Det rant jo så og si øl i midtgangen. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Seriøst... Bryr du deg om noen tegner i bussen din? Haha, vår er så jævlig vrak at vi måtte ha vaskedag idag. Russebusser skal raseres litt, sånn er det bare. Dette var jo den første kvelden, så kanskje ikke fint å ha en helt herpa buss med en gang, lurer på hvordan vår buss kommer til å se ut etter 2 uker Det rant jo så og si øl i midtgangen. 6015177[/snapback] Ja, sant det... Tenkte meg ikke om... Vi har vært ute hver kveld siden mandag. Og de som skal si noe om at de som begynner før 1. mai er tapere osv: Spis bæsj og dø... ( ) Endret 30. april 2006 av Cheezcake Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Seriøst... Bryr du deg om noen tegner i bussen din? Haha, vår er så jævlig vrak at vi måtte ha vaskedag idag. Russebusser skal raseres litt, sånn er det bare. Dette var jo den første kvelden, så kanskje ikke fint å ha en helt herpa buss med en gang, lurer på hvordan vår buss kommer til å se ut etter 2 uker Det rant jo så og si øl i midtgangen. 6015177[/snapback] Etter festinga etter Askerkåringen var det helt klisste bak baren og store steder på gulvet. Jeg måtte ta bussvakten fredag morgen, så jeg måtte vaske... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Er det godt forhold mellom dere og Mobsters, shadowlands?? :] Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Haha, ja, vi er blitt venner vi Det hele startet med at vi dissa Mobsters litt i den første sangen vår, og de ble "sure" pga det og fordi vi begge har mafiatema på bussene våre. Så slipper de fire sanger hvor de tar igjen. Vi har mobbet hverandre mye fram og tilbkae i gjestebøkene våre, men etter at vi har møttes, er vi bare gode venner. Alt var jo bare på gøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Starten på russefeiringa ble ikke helt optimal. Bilen lagde grusomme ulyder da vi var ute og kjørte, og etter å vi tanket diesel sluttet bremsene å fungere. Jeg var noe nervøs da bilen i veikrysset bare fortsatte å rulle rett ut i trafikken. Av en eller annen grunn fungerte brekket, så vi fikk da stanset. (Jeg er glad bremsene sviktet på flatmark og ikke ned bakken fra Tryvann, i det minste. :\) Heldigvis var en kar på vannen medlem av NAF, så de dukket etterhvert opp, sa "oi!" og kjørte bilen vekk. Bilen hadde 0 feil på forrige EU-kontroll og har nesten ikke blitt kjørt siden, så hvorfor absolutt alt gikk til helvete i går, er det ingen som forstår. På tirsdag regner jeg med at vi får svar på hva som gikk galt. Selv frykter jeg at det blir så dyrt å reparere at vi bare må vrake bilen. Såh, mens regnet øser ned i kveld må vi nå nøye oss med å snike oss inn på andres busser. Deprimerende. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Yarr.. Fant ingen å sitte på med, så det blir ingen natt til 1. mai feiring på meg. :/ Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Touchdown, Monte Carlo, Pacha og Kamikaze er nok de bussene jeg henger mest i ikveld regner jeg med. Så bare å ta seg turen innom Knockout får vi vurddere ettersom det er kjærestebussen til Kamikazeeeee Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Til alle russ i Tromsø. Vekker dere meg en gang til med den jævla subben blir det månelyst. Jeg begynner og bli gammel å trenger all søvn jeg kan få! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Touchdown, Monte Carlo, Pacha og Kamikaze er nok de bussene jeg henger mest i ikveld regner jeg med. Så bare å ta seg turen innom Knockout får vi vurddere ettersom det er kjærestebussen til Kamikazeeeee 6016252[/snapback] Ja er bare å stige på Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) edit: feil tråd, lol. Endret 30. april 2006 av LenniZ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Knockout har tidenes fineste seter. Og driiitfet buss. Gjett hvem de kjøpte bussen av. :-----P Lenke til kommentar
chris Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg tror at "Gull Feber" jentene har en bra sjans for Årets konsept titelen i år. Russ 05 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 shadowlands, sinnsykt bra buss og konsept ! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 REGN REGN REGN REN REGN REGN REN REN REGN REGN RENG!! Det regner noe gruosomt i porsgrunn i dag. Gadd ikke mer ass.. bare regn. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Regnet her også, treffet i Halden sugde eselballe. Hjemme igjen nu. =/ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 FAEN DET REGNER! Sitter til en kompis å vcarmer meg! faen det regner ute. i badedammen det er kjett, og kaldt, okå kanskje ikke kaldt men ei kjerring kommer til å voldta me i natt, det er tuil å grine ta :'( Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Tuborg drakk jeg med drita på ikvdel Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Regnet her også, treffet i Halden sugde eselballe. Hjemme igjen nu. =/ 6018675[/snapback] Var du i halden ? så maasse busser dro dit, men jeg dro jo til HØysand, Faen. Det sugde iallfall balle., Snuten kom og alle dro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå