Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Haha, hva skjer med at gutta kom hjem tidlig i dag a? :p

6013577[/snapback]

Har noe med at alle bussene måtte skru av lyden halv tre tiden elns. Da blir det PLUTSELIG litt mindre fett der :D Og når man "bare" bor litt nedover i åsen der blir det til at man kommer hjem noe før mange andre. :cool:

6013965[/snapback]

03:30 måtte vi fikse/bytte ut bussbatteriet, men vi spilte så klart musikk for det. Vi har tre strømkilder i bussen, en av den er ubetinget til anlegget vårt :D Bussturen hjem var gøy vaffal. Folk sov oppå hverandre i flere lag og var fullstendig knekt :p De aller trøtteste fikk seg en omgang tusj i ansiktet :!:

Kommer litt bilder på hjemesiden i dag også, selv om det ikke ble så altfor mange gode... Ikke lett å fiske opp kameraet fra lomma når man egentlig er ute å fester.

Den nye sangen ligger også på hjemmesiden nå!! Den tar sinnsykt av på høyt volum i bussen ass. Check it out! (Det er altså bussang nr. 2 ;))

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke mange som blir over til i dag? Hadde kanskje planer om å dra innover klokka 18-19 i dag og bli ut så lenge det varte, men ble litt i tvil nå :hmm:

6014081[/snapback]

Bussen vår drar oppover 18 i dag. Jeg synes det er litt tidlig, men men :hm:. Jeg synes Tryvann var gøy i tre timer, men etter den tiden ble jeg bare kald og sliten. I dag skal jeg ta på meg tonnevis med klær.

Lenke til kommentar

Her er noen bilder fra første dagen på Tryvann. Med mine kameraferdigheter og middels dårlige kamera, er det ikke allverdens, men det er vaffal bilder derfra.

Det skal ikke lønne seg å sovne i en buss sammen med fulle russ med tusj :p

Lenke til kommentar
Bussen vår drar oppover 18 i dag. Jeg synes det er litt tidlig, men men :hm:. Jeg synes Tryvann var gøy i tre timer, men etter den tiden ble jeg bare kald og sliten. I dag skal jeg ta på meg tonnevis med klær.

6014822[/snapback]

Vi dro kl 1700 fra Asker. Måtte stoppe for hjelpe noen hjelpeløse jenter på bussen "NEON" som ikke fikk agregatet til å funke, så det gikk litt tid der. Måtte stå nesten to timer i kø for å komme inn, tror klokka var 2000 før vi var inne. Klad? Ja! Mer klær i dag? Ja!

Hva heter bussen deres shadowands ?

6014911[/snapback]

Bussen heter Gudbaren! Kåret til årets buss i Asker! Vi er ikke i ringen da. Det er jeg glad for. Har kompiser i White House og bussen ble tusja ned overalt. Vil ikke at det skal skje med vår buss...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar

Hehe.

Han siste med krøllene stod bak meg i matkøen :p

Han var så drita han klarte ikke å sto oppreist, han hang liksom over meg med haken på skulderen min. Jeg sa litt ifra at han skulle gi faen men da gjorde han bare det samme på kompisen ved siden av :)

Han åpnet heller ikke øynene sine, tror han brukte sonar-senses elns.

Lenke til kommentar
Hva heter bussen deres shadowands ?

6014911[/snapback]

Bussen heter Gudbaren! Kåret til årets buss i Asker! Vi er ikke i ringen da. Det er jeg glad for. Har kompiser i White House og bussen ble tusja ned overalt. Vil ikke at det skal skje med vår buss...

6014951[/snapback]

Den synes jeg var svak. Det er jo kun pride å være i ringen.

Tusj er jo ikke lov å komme inn med, og tagger man ned en buss der inne blir man garantert tatt. Snakket med Fabian (presidenten) og han sa de hadde brukt omlag en mill på security på treffene...

Edit: Quote issues.

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Haha, ja, de tre tusjguttene var de som sov dypest hjemover :p Han med sombreroen snorka noe infernalsk til tider :D Han på det nest siste bildet greide så vidt å gå da vi heiv han av bussen på hjemveien. Vi slapp han av ikke langt unna der han bor, men jeg usikker på om han visste hvor han var :whistle: Han med krøllene virka ikke så veldig full på bussen, men det kan godt hende han var det tidligere på kvelden.

Lenke til kommentar
Den synes jeg var svak. Det er jo kun pride å være i ringen.

Tusj er jo ikke lov å komme inn med, og tagger man ned en buss der inne blir man garantert tatt. Snakket med Fabian (presidenten) og han sa de hadde brukt omlag en mill på security på treffene...

Edit: Quote issues.

6015064[/snapback]

Ikke lov å ta med tusj inn på Tryvann-området?! Da er sikkerhetsfolka dårlige til å sjekke folk... Noe jeg egentlig synes de var...

Jeg tror vi fikk tilbud om å være i ringen etter at vi vant Askerkåringa, men jeg tror ikke vi kommer til å være der. Hvis vi setter bussen i ringen, blir det en av de siste dagene...

Edit: Quote issues. :p

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Er du redd for lakken liksom? Jeg tror ikke noen dømmer dere om dere har litt tagging på bussen, de fleste skjønner hva som har skjedd :)

6015118[/snapback]

Tenker mest på innsiden, for det innsiden som står i fokus i bussen vår. Hvite overflater overalt. Vi får se åssen det går, kanskje vi kjører opp i ringen en gang hvis vi har muligheten til det...

Lenke til kommentar
Bussen heter Gudbaren! Kåret til årets buss i Asker! Vi er ikke i ringen da

6014951[/snapback]

Den så jeg i går. Den var nice.

Blir så sur over at bussen til venninnen min får stå i ringen, men ikke vår når det var så mange som stod i ringen som har dårligere buss enn vår. Jeg føler uansett hvor mange klær jeg tar på, kommer jeg likevel til å være så blå som jeg var i går.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...