Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fy faen, verste russefeiringa i dag, var for full til å komme meg til kick off partyet på øyer, ble vandrenes rundt på baldus i lillehammer, og på marchello. Kav kjett. Ingen damer var det heller :mad:

6007748[/snapback]

 

 

Du får gjøre som alle andre: dra på Baldus og jakte på fjortiser i kveld :p

6009859[/snapback]

Fjortisser er ikke noe for meg lenger :p

Nå er det ordentlig vare som gjelder :wee:

Lenke til kommentar
Tryvann tok helt av. Nå er jeg jævlig trøtt :p

6013415[/snapback]

Takk for idag mats. Sattan det var fdett. Nå har jeg sÅÅÅÅ skallebank. Sattan, burde legge meg, men litt fylla-sc kan ikke sakde.

 

 

Pache FTW!

 

BTW Toran klina med en dame som var så utrlig dstygg! Hah vi må¨mobbe ham for degt!

Endret av Lord^
Lenke til kommentar

Gud bedre. Jeg har nå konsumert flere liter alkoholholdig væske, og kjenner det meget godt i kropp og sjel. Kvelden har vært helt genial. Russebil med skikkelig anlegg er pokker meg oppskriften på skikkelig fest-humør, jeg tror aldri jeg har kommet så fort i humør som i den bilen. Dessverre skal jeg på jobb i morgen tidlig. :(

Lenke til kommentar

Haha, hva skjer med at gutta kom hjem tidlig i dag a? :p Har akkurat hatt en velfortjent tissepause og en tannpuss og nå skal jeg legge meg. Tryvann var konge! Sett bort i fra at det småregna til å begynne med, at det var sinnyskt fuktig hele kvelden og jeg måtte stå i kø oppimot i to timer for å komme inn, har jeg hatt det dritgøy. Digger å være godfull, da har man det så sinnsykt gøy!

 

Det er noe med bussen vår ass; Jeg og flere på bussen har konkuldert med at vi har hatt det mer moro i bussen på veien enn vi har hatt det dit vi skal... Det blir som sagt hardt å selge bussen :(

Lenke til kommentar
Fy faen, verste russefeiringa i dag, var for full til å komme meg til kick off partyet på øyer, ble vandrenes rundt på baldus i lillehammer, og på marchello. Kav kjett. Ingen damer var det heller :mad:

6007748[/snapback]

 

 

Du får gjøre som alle andre: dra på Baldus og jakte på fjortiser i kveld :p

6009859[/snapback]

Fjortisser er ikke noe for meg lenger :p

Nå er det ordentlig vare som gjelder :wee:

6012937[/snapback]

 

Jeg møtte nå på deg bortpå der, så det nytter ikke å nekte for noe :p

Du skulle nok blitt med oss ned til Kalle og blitt skjenka der du også :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...