Karl-Peder Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Dere er for tidlig ute med russefeiringa, folkens.. Det starter jo ikke før mandag.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Dere er for tidlig ute med russefeiringa, folkens.. Det starter jo ikke før mandag.. 6010390[/snapback] Det er tryvannstreff i kveld ... Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Merkelig.. I fjor var det jo ingenting som skjedde før 1. mai... :/ Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Blir irritert på folk som har startet allerede... Jeg starter i dag, fordi det er første tryvannsdagen.. Tapere som startet forrige helg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Blir irritert på folk som har startet allerede... Jeg starter i dag, fordi det er første tryvannsdagen.. Tapere som startet forrige helg. 6010431[/snapback] Folk må da kunne starte når det passer dem uavhengig om du starter i dag vel? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Blir irritert på folk som har startet allerede... Jeg starter i dag, fordi det er første tryvannsdagen.. Tapere som startet forrige helg. 6010431[/snapback] Flott holdning.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Har nå fått ut en del flere bilder på brandburussen.com, og håper at det blir enda mer i tida som kommer. Er artig å se tilbake på festene man var på og huske hvor artig det var (eller se hva som skjedde der man selv har svart hull). Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Jesh. Da er det snart 1. mai. Noen som skal til Halden i dag (søndag)? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Fy faen, verste russefeiringa i dag, var for full til å komme meg til kick off partyet på øyer, ble vandrenes rundt på baldus i lillehammer, og på marchello. Kav kjett. Ingen damer var det heller 6007748[/snapback] Du får gjøre som alle andre: dra på Baldus og jakte på fjortiser i kveld 6009859[/snapback] Fjortisser er ikke noe for meg lenger Nå er det ordentlig vare som gjelder Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Russefeiringen starter først i morgen kveld, og i dag har jeg hatt min siste slapp av dag før russetiden. Siste touch er lagt på russebilen, og jeg må bare si at den er rett og slett sexy. Skal legge ut noen bilder senere. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Tryvann tok helt av. Nå er jeg jævlig trøtt Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Tryvann tok helt av. Nå er jeg jævlig trøtt 6013415[/snapback] Takk for idag mats. Sattan det var fdett. Nå har jeg sÅÅÅÅ skallebank. Sattan, burde legge meg, men litt fylla-sc kan ikke sakde. Pache FTW! BTW Toran klina med en dame som var så utrlig dstygg! Hah vi må¨mobbe ham for degt! Endret 30. april 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Gud bedre. Jeg har nå konsumert flere liter alkoholholdig væske, og kjenner det meget godt i kropp og sjel. Kvelden har vært helt genial. Russebil med skikkelig anlegg er pokker meg oppskriften på skikkelig fest-humør, jeg tror aldri jeg har kommet så fort i humør som i den bilen. Dessverre skal jeg på jobb i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Haha, hva skjer med at gutta kom hjem tidlig i dag a? Har akkurat hatt en velfortjent tissepause og en tannpuss og nå skal jeg legge meg. Tryvann var konge! Sett bort i fra at det småregna til å begynne med, at det var sinnyskt fuktig hele kvelden og jeg måtte stå i kø oppimot i to timer for å komme inn, har jeg hatt det dritgøy. Digger å være godfull, da har man det så sinnsykt gøy! Det er noe med bussen vår ass; Jeg og flere på bussen har konkuldert med at vi har hatt det mer moro i bussen på veien enn vi har hatt det dit vi skal... Det blir som sagt hardt å selge bussen Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Fy faen, verste russefeiringa i dag, var for full til å komme meg til kick off partyet på øyer, ble vandrenes rundt på baldus i lillehammer, og på marchello. Kav kjett. Ingen damer var det heller 6007748[/snapback] Du får gjøre som alle andre: dra på Baldus og jakte på fjortiser i kveld 6009859[/snapback] Fjortisser er ikke noe for meg lenger Nå er det ordentlig vare som gjelder 6012937[/snapback] Jeg møtte nå på deg bortpå der, så det nytter ikke å nekte for noe Du skulle nok blitt med oss ned til Kalle og blitt skjenka der du også Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg møtte nå på deg bortpå der, så det nytter ikke å nekte for noe Du skulle nok blitt med oss ned til Kalle og blitt skjenka der du også 6013857[/snapback] *Kalle han er en fågel, og bor i et tre* Så jeg tror ikke det du Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Haha, hva skjer med at gutta kom hjem tidlig i dag a? 6013577[/snapback] Har noe med at alle bussene måtte skru av lyden halv tre tiden elns. Da blir det PLUTSELIG litt mindre fett der Og når man "bare" bor litt nedover i åsen der blir det til at man kommer hjem noe før mange andre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Er det ikke mange som blir over til i dag? Hadde kanskje planer om å dra innover klokka 18-19 i dag og bli ut så lenge det varte, men ble litt i tvil nå Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hepp, Trondheim i kveld. Noen fler som skal dit? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Faen faen faen i helvete! Er syk så jeg dro ikke på Tryvann i går. Har sovet 30+ timer siden fredag kveld og er ennå ikke frisk nok til å dra ut. Vurderer å gi faen og bare dra ut likevel. Kan liksom ikke gå glipp av Tryvann, når vi er i ringen og har nyvaska buss og alt. :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå