Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

@ _satrucci; Gjekk forbi sjenkeplassen til Sogndalsrussen i dag, var plenty med rødt å se under teltet,var du tilstede der eller? Såg ihvertfall koselig ut :wee:

6000507[/snapback]

Sjangsane er nok store for det, ja. =P

Memo til neste gang: Sov inne.

Kvar bur du eigenteleg? Reka litt gatelangs og sang i går, kan godt hende det var oss du høyrde. =P

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@ _satrucci; Gjekk forbi sjenkeplassen til Sogndalsrussen i dag, var plenty med rødt å se under teltet,var du tilstede der eller? Såg ihvertfall koselig ut :wee:

6000507[/snapback]

Sjangsane er nok store for det, ja. =P

Memo til neste gang: Sov inne.

Kvar bur du eigenteleg? Reka litt gatelangs og sang i går, kan godt hende det var oss du høyrde. =P

6005933[/snapback]

Avsøleveien 12 ,nede ved jeger/fiske hytta ved elva. Var ihvertfall ganske bra fyllaljoming :thumbup: Virker som russen her oppe koser seg gjevnlig :love:

Sitter her med pilsa no, snart Vreid konsert hei hå!!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Hah, det var oss, vett'. ^^

Bur du i det store, gule huset?  Teh prez bur der, er der ganske ofte.

6006137[/snapback]

Ja!! Faen så vittig,eg var liksom inne på tanken om at du kunne vere ein av dei som stå å gaula utenfor :!:

Lenke til kommentar
Nå har vi laget russesang, og den ble helt forjævlig. Teksten er bare bullshit, vi synger til en karaoke versjon av britney - Toxic og hele gjengen høres ut som et kattekor. Men det var vanvittig gøy!

6007234[/snapback]

Herlig! Her er det stille før stormen, Tryvann i morra :dribble:

Lenke til kommentar
Fy faen, verste russefeiringa i dag, var for full til å komme meg til kick off partyet på øyer, ble vandrenes rundt på baldus i lillehammer, og på marchello. Kav kjett. Ingen damer var det heller :mad:

6007748[/snapback]

Marchello? Trodde det var stengt der jeg.. Kanskje de nye eierne har starta opp igjen.. Uansett, danskebåttilstander der. Jeg skal sikkert opp til tivoliet en tur i morra. Be there. *Sanke russekort*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Fant nettopp ut at den ei jeg kjenner her i basen var med på den bussen i det programmet på TV Norge. Players, var det det?

Lenke til kommentar

Hehe, hva heter hun da? :)

Vi hadde grillfest i hagen til en intetanende lærer i går. Møttes noen biler på en parkering i nærheten (sang litt singstar inni den ene bilen :love: ) og kjørte sammen til der han læreren bor. På forhånd hadde noen sjekket "Norge i bilder" og fastslått at ingen av naboene kunne se oss. Så snek vi oss forbi huset og bak i hagen. Var mellom 20 og 30 som var med ca. Satt og visket, drakk og spiste i halvannen time. Men siden læreren satt rett innenfor med et stoort vindu og så på tv kunne vi ikke dy oss med stelle oss opp på utsiden og banke på for å spørre om han ville ha pølse.

Egentlig pleier han å være sur og sånn, men han kom ut og spurte om ikke vi heller ville låne en skikkelig grill med plass til litt flere pølser. Men vi var jo ferdige så han hjalp oss med å slukke engangsgrillene og tok søpla for oss. :p

Så dro vi ned på shell og vi på bilen vår tok 15 runder i rundkjøringa. Og tidligere på dagen satt jeg i handlevogn på macern og bestilte bigmac. :)

Lenke til kommentar
Fy faen, verste russefeiringa i dag, var for full til å komme meg til kick off partyet på øyer, ble vandrenes rundt på baldus i lillehammer, og på marchello. Kav kjett. Ingen damer var det heller :mad:

6007748[/snapback]

Marchello? Trodde det var stengt der jeg.. Kanskje de nye eierne har starta opp igjen.. Uansett, danskebåttilstander der. Jeg skal sikkert opp til tivoliet en tur i morra. Be there. *Sanke russekort*

6007809[/snapback]

nye eiere, og nå er det 18. på torsdager og fredager, og 20 på lørdager ;)

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

6007748[/snapback]

Du får gjøre som alle andre: dra på Baldus og jakte på fjortiser i kveld :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...