Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, genialt. :wee:

Men ja vi kjøpte en trnasit for det andre betaler for en van. Er nok ikke den bilen som blir mest beundret av andre, men det er en bil vi har jobbet med, er fornøyd med og skal kose oss masse i. Og husk at det er innsiden som teller ;) Altså ikke purpur-sommerfugler på utsiden. :p

Lenke til kommentar
Savner russebussen min!

<Bilde>

Men imorgen er det russeparty på jussen, så da blir det superfyll!

6002062[/snapback]

Hva het bussen din og vet du hva den heter i år?

--

Busskåring på Asker VGS gikk over all forventing - vi vant like gjerne! Gudbaren ble kåret til beste buss! Mye moro på Kadettangen og i Lommedalen i natt, men man(/jeg) blir fort utkjørt av festing som dette...

Og forresten: Norwegian Dream hadde ikkenoe å stille opp med mot oss når det gjelder gjennomføring av konsept ass. Bussen vår ser ut som en jævla stue - den har egen sjel og atmosfære :D Ikke for å virke overlegen/selvgod, men de andre fire bussene på Askerkåringen var ikke like fine som vår... Og det var veldig mange andre som var inne og så på bussen også enige om!

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Den så jo sweet ut den bussen da, shadowlands :D Skjønner godt hvorfor dere vant... Hvor lenge har dere jobbet med den?

6002886[/snapback]

Var det ikke siden september dere hadde jobbet med den?

6002976[/snapback]

Det stemmer omtrent det. Har jeg skrevet det før, så er nok det riktig :p Vi har lagt svært mange arbeidstimer ned i bussen ja. Regner man alle 19/20 personene sammen, vil jeg tro vi har omtrent 2000 arbeidstimer (mer eller mindre effektive). Synes vi fortjente prisen for årets buss, selv om ikke det var forventet at vi skulle vinne... Jeg tok endel bilder før/under/etter kåringa, så de blir vel snart klistra opp på nettdsiden!

Edit: Jeg betaler det meste selv. Har fått noen tusen av foreldrene mine til mat/bussklær og annet stæsj jeg trenger under russtiden. Kommer til å få igjen det meste jeg har betalt når vi selger bussen da...

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Savner russebussen min!

<Bilde>

Men imorgen er det russeparty på jussen, så da blir det superfyll!

6002062[/snapback]

Hva het bussen din og vet du hva den heter i år?

--

Busskåring på Asker VGS gikk over all forventing - vi vant like gjerne! Gudbaren ble kåret til beste buss! Mye moro på Kadettangen og i Lommedalen i natt, men man(/jeg) blir fort utkjørt av festing som dette...

Og forresten: Norwegian Dream hadde ikkenoe å stille opp med mot oss når det gjelder gjennomføring av konsept ass. Bussen vår ser ut som en jævla stue - den har egen sjel og atmosfære :D Ikke for å virke overlegen/selvgod, men de andre fire bussene på Askerkåringen var ikke like fine som vår... Og det var veldig mange andre som var inne og så på bussen også enige om!

6002254[/snapback]

El Grande 2003. Aner ikke hva den heter i år, men den har jo mistet all sjarm da de måtte fjerne riggen på den... Grattis med seieren, vatt opp noen bilder fra kåringen da!

Lenke til kommentar
Bildene fra i går sendes i dette øyeblikk til vår "webansvarlige". De burde være på siden i løpet av dagen!

6003628[/snapback]

Er takrigg helt forbudt nå?

Jeg var dessverre ikke på buss i fjor, men her er et bilde fra kåringen på skolen min:

post-31431-1146238668_thumb.jpg

redigert: Endret oppløsning på bildet.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Er takrigg helt forbudt nå?

Jeg var dessverre ikke på buss i fjor, men her er et bilde fra kåringen på skolen min:

post-31431-1146238668_thumb.jpg

redigert: Endret oppløsning på bildet.

6004848[/snapback]

Takrigg er ikke forbudt, men å ha utvendig anlegg skrudd på ved andre anledninger enn godkjente busskåringer eller russetreff, er ulovlig. Da tar politiet anlegget nesten uten å blunke.

Hehe, ser du på bildet ditt, på den røde bussen med "lyshyller" på riggen; Det er samme bussen som går under navnet Norwegian Dream i år ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...