Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men AnAnAs, skal du ikke ta bit av kebabpapir f.eks?

Eller drikke til Postmann Pat? Sitte i en førsteklasse eller svare på Jeopardy-vis?

 

Jeg skal ihvertfall sitte i undertøyet en time, jentene kommer til å gå bananas!

5995184[/snapback]

Ingen av de skal jeg ta nei. Det var priceless å sitte i undertøy, da. :D

5995296[/snapback]

Du HAR gjort det? :dribble: skulle vært der... Jeg gjør det nok sammen med 1/4 av klassen eller noe da :D

Lenke til kommentar
Vi kjørta samma styret,jækla skøy i starten,men denta alltid på fylla istede :roll:  Dessuten brukte eg nesten aldri lua mi,ville faen ikkje miste den :p

5999436[/snapback]

Jeg brukte bare lue på 17. mai jeg, ellers lå den hjemme.

5999705[/snapback]

 

Hadde den ikkje da heller, da vi festa konge hardt heile 16. og natt til 17.Mai :cool: Var heilt texas,så lure som vi var leikte vi oss med flammer,endte opp med at det tok fyr i krykkene til en kamerat av meg idèt vi skule slukke det. Fy flate for et KOMISK syn det var...mannen bare stylta seg bortover,med krykker i fyll fyr haahaha :!:

Lenke til kommentar
Jeg fikk låne 3000 av pappa, men 1000 går til div regninger og slikt. Er 2000 kr for lite? Hvor mye er vanlig å bruke?

5995023[/snapback]

2000 hele russetida? Det er i minste laget ja. Men drikk lettøl så sparer du utgifter ;)

5997939[/snapback]

Korreksjon: 1000 nå. Måtte betale tilbake ett lån, og telefonregningen min var en smule høyere enn forventet :(

Lenke til kommentar

Endelig ble vi ferdige med bilen!

 

Blri noe helt annet med biler her i forhold til busser i Osloområdet. Men jeg oppfordrer alle til å poste masse bilder av sine kjøretøy. :)

 

Her er vårt, bilder tatt idag med veldig feil innstilling på størrelse. :p

Sånn ser den nå ut utenfor, fortsatt fire eller fem sponsorer som skal på og over 6000 som skal mottas. :)

 

post-38962-1146172242_thumb.jpg

 

post-38962-1146172266_thumb.jpg

 

post-38962-1146172274_thumb.jpg

Jeg som har spayet på disse sommerfuglene her og der. :p Måtte ha litt rødt pga de to røde på bilen.

 

post-38962-1146172285_thumb.jpg

 

Endelig var gardinene på plass baki, de ser ikke grå ut men de er det.

 

post-38962-1146172320_thumb.jpg

 

post-38962-1146172371_thumb.jpg

 

Baksetene:

post-38962-1146172389_thumb.jpg

 

Forsetene, nå endelig med setetrekk sydd idag. :p

post-38962-1146172594_thumb.jpg

 

Jeg som måtte skrive på fronten og, derfor det ikke ble så alt for bra. Men skal ha reklame under, derfor det er så lite.

post-38962-1146172608_thumb.jpg

 

Også har vi begynt å sette opp russekort i vinduet:

post-38962-1146172617_thumb.jpg

 

Med dette oppfordrer jeg alle til å gjøre noe lignende. :)

Lenke til kommentar

Bilen deres var knall inni. Fine sofagreier dere hadde der. Har lagt laminatgulv baki vi også. Kjekke saker. Må tillate meg å si at vi har et penere ytre, da. =p

 

Har folk skikkelige russepærter eller? Vi har tre pærter, men den ene er temmelig sliten. Låter som en gjeng flodhester. Alle tre kombinert blir fint å ha til lærervekking. :)

Lenke til kommentar

Fikk den gratis lakkert mot den reklamen der ja. :)

 

Er parkettgulv der, men ølkasser forrige helg lagde endel riper innerst der. Var ihvertfall dødsmasse jobb å gjøre om en grå og skitten arbeidsbil til en russebil. Men herlig følelse å ha gjort alt fra bunn.

 

Har femhorns russetut med egen liten blå bryter som lyser blått. :p

 

Og takk for komplimenter ellers. :)

Lenke til kommentar

Har klart å få endel gratis, parketten fikk vi gratis av noen som leier lager der vi hadde bilen i vinter. Materialene til bekene fikk vi gratis på jobben til en stefar og malingen i taket ( 10 liter hvit maling, brukte ca 8) fra samme sted. Hun på bilen som jobber på jensen har jo sydd alle de deilige blå og hvite putene. Føler at vi har fått veldig mye gratis men at jeg ikke kommer helt på det nå.

 

Men bilen kostet ihvertfall 28 000, så kom omreg på 1400, forsikring på 5000, årsavgift på 2850, noen tusen i anlegg osv. Noe budsjett har vi aldri hatt, men fikk noen sponsorpenger i starten som hjalp oss med å komme igang også har alle puttet inn 1000 kroner ekstra etter kjøpesummen. Også hadde vi litt flaks med at pappa betalte 10 000 av bilen for oss så vi fikk kjøpt en trygg bil.

 

Har ikke oversikt over hvor mye noen har betalt, men er mellom seks og syv tusen per pers. Får, som sagt, snart inn mer sponsorpenger og da har vi endel i kassa til russetiden starter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...