Ø.B. Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Kysse vakta på Jørstadmoen på munnen– Grønn seigmann 5986335[/snapback] Håp på at det er ei dame på vakt. Så heldig var ikke jeg 5987397[/snapback] og med min flaks er ikke jeg det heller 5987413[/snapback] Og for all del, IKKE løp over vingnesbrua når jeg er på vei hjem Lenke til kommentar
V-by Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Kysse vakta på Jørstadmoen på munnen– Grønn seigmann 5986335[/snapback] Håp på at det er ei dame på vakt. Så heldig var ikke jeg 5987397[/snapback] og med min flaks er ikke jeg det heller 5987413[/snapback] Og for all del, IKKE løp over vingnesbrua når jeg er på vei hjem 5987452[/snapback] Hvorfor ikke? Jeg er da vakker å se på Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Måtte jo, skje men at det skjedde så tidleg var eit helvete. Russen i Sogndal har fått ein haug ved sidan av skulen der vi har fått lov å boltre oss. Satt opp digert partytelt, sofaer, bord og full pakke. I Kveld har alt blitt rasert. KRIIIG!!1!11 Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Til alle russ: IKKE plag andre enn medruss som dere vet synes det går greit. Å plage intetanende er så lavmål at det ikke er måte på. Det samme gjelder å forstyrre freden på steder dere absolutt ikke burde være. Hold dere for dere selv og ikke gjør noe dritt som kan gagne andre. Selv om dere har en rød/blå bukse er dere hverken bedre enn andre eller over loven. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Jada, pappa Helt enig med deg. Men man kan ikke forvente at alle og enhver kommer til å oppføre seg pent. Du kan bli overrasket over hvor mange drittsekker det egentlig finnes. Alkohol forbedrer ikke akkurat roen... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Selv om dere har en rød/blå bukse er dere hverken bedre enn andre eller over loven. 5988809[/snapback] En kamerat av meg stakk fra purken på moped.Ble innhenta etterhvert, men slapp bot og slikt pga han hadde bursdag Og han fikk politieskorte hjem. En foran og en bak Endret 25. april 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Til alle russ: IKKE plag andre enn medruss som dere vet synes det går greit. Å plage intetanende er så lavmål at det ikke er måte på. Det samme gjelder å forstyrre freden på steder dere absolutt ikke burde være. Hold dere for dere selv og ikke gjør noe dritt som kan gagne andre. Selv om dere har en rød/blå bukse er dere hverken bedre enn andre eller over loven. 5988809[/snapback] De eneste jeg skal plage er folk jeg kjenner, og vet det er ok at jeg "Plager". Men hvis noen syns det plagsomt å se meg flyge naken over vignesbrua får de faen meg holde seg inne. Men jeg kommer ikke til å plage andre som ikke plager meg! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Vi har fått en til å lage enda en bussang til bussen vår nå. Mange som var misfornøyd med den forrige, så vi ba Daniel (fra Leddgikt, har lagd sangen deres også) om å mekke noe raskt til oss. Det har gått ca et døgn tror jeg Nå er vaffal alle fornøyd Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 kan du legge den opp, eller linke til et sted vi kan laste den ned så vi får høre ?? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Russ er et rent helvete. Hva er vitsen med å drikke i 17 dager? Liek. Drikke kan du gjøre uansett. Samme med å gjøre det i 17 dager. Jeg har det tilgode å se det positive i å slenge mange penger ut i løse luften på en jævla drittbil av en russebil. 5901410[/snapback] russetida handler ikke bare om å drikke, man feirer også avslutningen på videregående skole med studiekompetanse/fagbrev i handa....... Endret 26. april 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Men vi har jo ikke sudiekompetanse før en måned senere, og da har mange festet så mye at eksamen går dritt. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Eksamen går rett opp i endetarmen uansett. Russetid eller ei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Eksamen går rett opp i endetarmen uansett.Russetid eller ei. 5993910[/snapback] Hehe,du er nok ikkje den einaste som tenker i de baner pr. i dag Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Nei, eg meiner det. Skal tørke meg i ræva med samtlige skriftlige eksamener eg tar. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Hvorfor det? Har bestemt meg for å ikke fucke opp fremtiden pga russetider, har innsett at det egentlig er tre helger med mye fyll, kjeledress og en kassebil. Men så har du kanskje andre grunner enn russetiden. Lenke til kommentar
simes Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Russ to-tusenogfir', sjaaa-lala-lala! Til alle russ: Fest med måte. Få varig nedsatt hørsel pga overbruk av fløyta. Få også varig nedsatt hørsel pga soving foran høytalerne til russebussen. Få også varig nedsatt hjernekapasitet grunnet overdrevent alkoholforbruk. Få også ... osv. Lykke til. Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hvorfor det? Har bestemt meg for å ikke fucke opp fremtiden pga russetider, har innsett at det egentlig er tre helger med mye fyll, kjeledress og en kassebil. Men så har du kanskje andre grunner enn russetiden. 5994197[/snapback] En fornuftig tanke Anette, men husk russetiden er også tid for refleskjon og feiring med venner. Russetiden huser noen av mine beste minner så langt ihvertfall. Bra du er seriøs også. Kos deg/dere. Russ 05 Endret 26. april 2006 av chris Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Jaja, jeg skal jo være russ helt ut. Men ha konsekvenser i bakhodet alikevel. Skal nok kose meg masse med venner skal du se! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Fra i morgon er det bångæs fram til mandag. \o/ Lenke til kommentar
kverna Skrevet 26. april 2006 Rapporter Del Skrevet 26. april 2006 Litt erfaring fra russetiden fra ifjor, juksa litt og var svartruss. Og er på i år også. Har lært mye om meg selv iløpet av russetiden, mine grenser og hva jeg står for. Vil bruke det for alt det er verdt i år. Ønsker alle en topp russetid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå