Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har laget en russesang på gøy, og planlegger å spille den inn i løpet av de neste dagene (med spille den inn, mener jeg noe så primitivt som å bruke en mikrofon (20 kr på max 20) og det lydinnspillings programmet som følger med i Windows XP) Jeg kan sikkert legge den ut når den er ferdig.

Lenke til kommentar

What a day sier bare jeg. Har brukt mesteparten av tiden på å først og fremst finne ut av hva som var galt da en av reimene i motoren plutselig røyk, og det lakk blå væske ut av motoren. Fant etterhvert ut at reimen som omkranser dynamoen hadde fått nok, og når den ryker, blir det automatisk spylt kjølevæske over motoren slik at den ikke skal gå varm. Flaks at vi stopped like etter at det skjedde, hvis ikke kunne toppakningen ha røket = 10.000 kr i reparasjon :dontgetit: Anyway, fikk fikset det, og nå sviver bilen som en humle :w00t:

I de sene kveldstimer var vi ute på tokt og raidet flere biler fra en bestemt skole. Skal ikke nevne navn. Var drit kult, fikk skikkelig kick av det. Stakkars dem når de skal kjøre bilen i morgen tidlig, og det ligger strødd egg, mel, eddik og cultura over hele shiten :dribble:

Nå håper jeg bare ikke at det skjer noe mer med bilen, ettersom vi har hatt ekstremt mye uflaks. Nå må alt være bankers...

Lenke til kommentar
Hva er egentlig poenget med å herpe bilene til folk bare fordi man er russ? Man ville da forhåpentligvis aldri funnet på noe slikt om man ikke var russ, så hvorfor gjør kostymet det plutselig akseptabelt?

5982013[/snapback]

Nå vet ikke jeg hva som er tradisjon blandt russen der hvor du bor, men her er det hvertfall slik at russen raider andre russ, uavhengig av farge. Skole mot skole om du skjønner. Og det at den angitte bilen ble tilgriset i dag, kommer som en slags hevneaksjon, da skolen hvor den hører hjemme raider våre biler daglig. Er jo bare morsomt. Og er dette noe som er ukjent for deg, så vil jeg påstå at du går glipp av noe.

Lenke til kommentar
Hiii.

Jeg er ikke den mest aktive på forumet. Uansett, vi skal ha motiver på frakkene, skal vi ikke? Da vil jeg vise dere mitt i alle fall.. Kos kos.

Bakdelen av min frakk

Tar å kjører noe 100% eget, i stedet for å være idiot å lage partyghosts som sier "party in daylight" og masse sånt bullSHIT!  :yes:

Jeg vil se deres frakker og! :--))

5984372[/snapback]

<333<3<3<<<3<3<3<3.

Vår msn-venn. <3

Lenke til kommentar

Nå er russetiden i gang. I går var første dag vi på Asker VGS fikk bruke russedressen. Fiksa merker på min i går kveld, og det dritdigg å endelig får bruke den! Ikke noen tåplige, påmalte motviver her i gården nei! Fikk i tillegg kort, fløyte og id fra Russeservice, så nå er jeg godt rustet mot snørrungene som vil ha kort. Har allerede advart med et merke på buksa: "Snørrunger fåkke russekort!";). Bare å ta fram russtokken også da, så kan jeg dra til de som irriterer meg...

Lenke til kommentar

Bilen vår kom igjennom russebilgodkjenning og fikk klistremerke uten at de så på den engang. Men regner i hvert fall med mindre pes fra evt. politi som stopper oss når vi er godkjent hos statens vegvesen. :)

Skal ta siste finpuss på bilen på torsdag, henge opp gardiner og trekke forsetene. Har sånt fint lyseblått kosestoff fra jensen madrasser og puter derfra, som er dødsdigge, i bilen. Vet ikke om noen har hørt om Jensen, men de lager sinnsykt gode madrasser og ei på bilen jobber der og utnytter pausene sine flittig :whistle:

Lyseblått til svart ble egentlig ganske bra. Alt inni er malt svart og setene bak er trukket med svart stoff, snart de foran og. Vi har blå lys noen steder og blå brytere med lys til russetuten og de andre blå lysene. Ble egentlig ganske fornøyd! :D

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å bli Eliteruss, altså gjøre div spess russekrav

Elitekrav

Løpe naken over Segalstad bru – Stein

Løpe naken over Vignesbrua – Oransje seigmann

Vorse i et tre minimum 2 timer – løvblad

Drikke 6 øl, 6 rusbrus eller 2 liter juice på 30 min uten å gå på do – propp

Kjøre full fersking hjem i russetida – Godterismokk

Overnatte i hagen til en lærer og spise frokost inne hos læreren – Tannpirker

Bade naken under Segalstad bru – Badehette-bit

Kysse vakta på Jørstadmoen på munnen– Grønn seigmann

En flaske vin på en time – Vinkork

Stå i en rundkjøring med skilt ”Bært så tar jeg en knært!” For hver bil som tuter, tar du en slurk tran (minst fem biler) - Trankork

pluss en del andre krav.

Jeg fortalte dette til min mor i sted, og hun skulle sponse meg med ting til alle kravene jeg gjør, pluss øl i hele russetia :w00t:

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar
Der kjørte bussen nettopp til interiørkontroll og etterkontroll av en lekasje :hm:. Kan diskuters hvor klare vi er for kontrollene, men jeg håper det beste...

5986358[/snapback]

Anbefaler Tårnet bil i drammen dersom dere får problemer med bussen. Billig, raskt og svart om du godsnakker litt med dem.

Hilsen X-asker russ

Lenke til kommentar

Vi skal helt overnatte hos en lærer og lage frokost til han, det som er knute hos oss. :) Men det gjelder bare å få bestemt seg for hvilken lærer. Er en som har ei datter på naboskolen som vi sikkert kunne godsnakket med og sovet hos. Men så har det seg også slik at faren til bestevenninnen min jobber på skolen og for henne blir det jo mindre gøy å sove hjemme, men vi andre vil vel helst sove der.

Lenke til kommentar
Der kjørte bussen nettopp til interiørkontroll og etterkontroll av en lekasje :hm:. Kan diskuters hvor klare vi er for kontrollene, men jeg håper det beste...

5986358[/snapback]

Anbefaler Tårnet bil i drammen dersom dere får problemer med bussen. Billig, raskt og svart om du godsnakker litt med dem.

Hilsen X-asker russ

5986403[/snapback]

Takk skal du ha! Skal nevne det for mine busskamerater hvis det ikke går vår vei i kveld.

Lenke til kommentar
Vi skal helt overnatte hos en lærer og lage frokost til han, det som er knute hos oss. :) Men det gjelder bare å få bestemt seg for hvilken lærer. Er en som har ei datter på naboskolen som vi sikkert kunne godsnakket med og sovet hos. Men så har det seg også slik at faren til bestevenninnen min jobber på skolen og for henne blir det jo mindre gøy å sove hjemme, men vi andre vil vel helst sove der.

5986425[/snapback]

Noen kompiser skal være ninjaer og lure seg inn i huset/leiligheten til læreren uten at han merker det, for så å lage frokost neste morgen. Uten å fortelle han det...

Tenk for et sjokk å plutselig ha en skokk russ på kjøkkenet! Hadde tatt telling, jeg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...