vanilla ice Skrevet 22. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Problem: Skal i konfirmasjon... må jeg ha russebuksa på? 5968085[/snapback] Seff må du ha russebuksa på. Du har ikke noe valg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Brandburussen hadde dåp i går, og det var jo riktig så trivelig Håvard Lilleheie var døper, men han gjorde lite ut av seg, dessverre. Hadde ikke lyst til å være morsom, for han hadde et annet show å tenke på Bilen streika jo seff mange ganger i går, men med Start Booster lånt ifra bensinstasjonen, så gikk det å starte den hele veien Gleder meg til neste uke.. Torsdag er det MC/badass-party, fredag skal en del fra russebilen døpes på Roa, lørdag/søndag er det tryvann og mandag er det 1.Mai. Kommer til å bli mye fylla fremover.. Heia paracet og zyrtec ! Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Brandburussen hadde dåp i går, og det var jo riktig så trivelig Håvard Lilleheie var døper, men han gjorde lite ut av seg, dessverre. Hadde ikke lyst til å være morsom, for han hadde et annet show å tenke på Bilen streika jo seff mange ganger i går, men med Start Booster lånt ifra bensinstasjonen, så gikk det å starte den hele veien Gleder meg til neste uke.. Torsdag er det MC/badass-party, fredag skal en del fra russebilen døpes på Roa, lørdag/søndag er det tryvann og mandag er det 1.Mai. Kommer til å bli mye fylla fremover.. Heia paracet og zyrtec ! 5968939[/snapback] Hehe, jeg har familie på Brandbu som er russ i år Nettsiden vår blitt omtrent ferdig. Dere finner den her! Om ikke den siden er bra så vet ikke jeg. Har til nå ikke sett noen russesider som måler seg med vår Endret 22. april 2006 av shadowlands Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 For meg og de andre folka som går på Sandaker skole i Oslo, begynner russetiden 28. april. Tryvann next! PS, Mala: Digg referat Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Nå er det bare en uke til det braker løs. Blir godt å få litt avbrekk fra prøver og sånt ei lita stund. Og myye drikking blir det. Her finner dere hjemmesiden vår. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) så lenge jeg har 5 litern 96% for hånda tror jeg russetida går glatt klipt med tentamen 8 og 11 mai da. men jaja hva erre med folk å gå i russeklærn allerede nå? Endret 22. april 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg har gått med russegenseren min lenge, for den er sinnsykt deilig å gå med. Men ikke russebukse eller noe. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Stemmer det du! Man må ha billet, så det er nok mange drita veteran-russ ute å raver sogndals gater i kveld I tillegg til årets russ blir dette fantastisk 5967149[/snapback] Kikka litt etter deg på meieriet etter at eg hadde jult opp minibanken, men såg deg ikkje =P Sei ifra neste gang du er ute, så må vi ta oss ein skål (Y) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Kan informere om at det var kult i kveld. I beste russestil startet vi opp med grilling på busstoppen utafor her, det regna og det var skur på busstoppen. Deretter var det litt rolig drikking / prating oppe på hybelen før vi inntok moholt. Stemningen var på topp i alle fall! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Stemmer det du! Man må ha billet, så det er nok mange drita veteran-russ ute å raver sogndals gater i kveld I tillegg til årets russ blir dette fantastisk 5967149[/snapback] Kikka litt etter deg på meieriet etter at eg hadde jult opp minibanken, men såg deg ikkje =P Sei ifra neste gang du er ute, så må vi ta oss ein skål (Y) 5970838[/snapback] Var på meieriet du og eller? Anyway..fy faen for dritings eg var i går.Var jaggu deilig å gå kledd i rødt igjen :!: Kubba på dassen på meieriet en liten periode og Er noe spess å drikke seg kanakkas i russedress ja Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 hva erre med folk å gå i russeklærn allerede nå? 5970332[/snapback] Når vi er døpt, hatt grisefesten og alt er klart, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Vi skal ha dåp nå til helgen... Blir et slit å få bilen klar ^^ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. april 2006 Rapporter Del Skrevet 23. april 2006 Var på meieriet du og eller? 5971753[/snapback] Vasa rett inn, ingen som sjekka noko som helst. =P Stakk igjen med ein gong tho'. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Fikk nettop høre russelåte 2006. Noe så fælt har jeg ikke hørt på gudene veit hvor lenge! Russesangen 2006 Endret 24. april 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Nei den er ikke direkte pen, go den setter seg på hjernen fortere enn svint. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 til å grine av Jeg som hadde håpet på en skikkelig party låt Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Haha! Infernal - Fom Paris to Berlin. Var bra i fjor. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Nå er (heldigvis!) ikkje dette den offisielle russelåta da, den er berre laga til ein russebil i Horten. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Russelåten til vår buss er feeeet Nettopp kommet hjem fra bussjobbing.Er veldig sliten, men en positiv ting: vi fikk bussgenserne, capsene og fleecen i dag Er svart i hele trynet pga maling av høyttalerne, tror ikke det går så lett av heller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Bilde av bussen eller?^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå