Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

RUSS 2006 - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brandburussen hadde dåp i går, og det var jo riktig så trivelig :) Håvard Lilleheie var døper, men han gjorde lite ut av seg, dessverre. Hadde ikke lyst til å være morsom, for han hadde et annet show å tenke på :thumbdown:

Bilen streika jo seff mange ganger i går, men med Start Booster lånt ifra bensinstasjonen, så gikk det å starte den hele veien :)

Gleder meg til neste uke.. Torsdag er det MC/badass-party, fredag skal en del fra russebilen døpes på Roa, lørdag/søndag er det tryvann og mandag er det 1.Mai. Kommer til å bli mye fylla fremover.. Heia paracet og zyrtec !

Lenke til kommentar
Brandburussen hadde dåp i går, og det var jo riktig så trivelig :) Håvard Lilleheie var døper, men han gjorde lite ut av seg, dessverre. Hadde ikke lyst til å være morsom, for han hadde et annet show å tenke på  :thumbdown:

Bilen streika jo seff mange ganger i går, men med Start Booster lånt ifra bensinstasjonen, så gikk det å starte den hele veien :)

Gleder meg til neste uke.. Torsdag er det MC/badass-party, fredag skal en del fra russebilen døpes på Roa, lørdag/søndag er det tryvann og mandag er det 1.Mai. Kommer til å bli mye fylla fremover.. Heia paracet og zyrtec !

5968939[/snapback]

Hehe, jeg har familie på Brandbu som er russ i år ;)

Nettsiden vår blitt omtrent ferdig. Dere finner den her! Om ikke den siden er bra så vet ikke jeg. Har til nå ikke sett noen russesider som måler seg med vår :tease:

Endret av shadowlands
Lenke til kommentar
Stemmer det du! Man må ha billet, så det er nok mange drita veteran-russ ute å raver sogndals gater i kveld :wee:

I tillegg til årets russ blir dette fantastisk :D

5967149[/snapback]

Kikka litt etter deg på meieriet etter at eg hadde jult opp minibanken, men såg deg ikkje =P

Sei ifra neste gang du er ute, så må vi ta oss ein skål (Y)

Lenke til kommentar
Stemmer det du! Man må ha billet, så det er nok mange drita veteran-russ ute å raver sogndals gater i kveld :wee:

I tillegg til årets russ blir dette fantastisk :D

5967149[/snapback]

Kikka litt etter deg på meieriet etter at eg hadde jult opp minibanken, men såg deg ikkje =P

Sei ifra neste gang du er ute, så må vi ta oss ein skål (Y)

5970838[/snapback]

Var på meieriet du og eller?

Anyway..fy faen for dritings eg var i går.Var jaggu deilig å gå kledd i rødt igjen :!: Kubba på dassen på meieriet en liten periode og :roll: Er noe spess å drikke seg kanakkas i russedress ja :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...