Gå til innhold

RUSS 2006 - tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men faen alex! Er du her?

 

Hahahaha! TWH hadde ikke god nok buss!!

 

EDIT: Jadda Alex, var nok mange hyggelige jenter eller hva? Du hadde det jo kos med ei av dem i skråningen.....

6065703[/snapback]

 

Bussen så helt trashet ut, men som noen kanskje så hadde vi malt den til i går, så nå ser den OK ut hvertfall.

 

Hehe.. Joda, var så sykt drita, at brydde oss ikke så veldig mye om hvor. I edru tilstand hadde jeg jo valgt et mer passende sted enn i skråningen rett ved Backstage, slik at enkelte fra klassen vitnet det. Men man må jo ha vitner.. :innocent:

 

Dro hjem fra Tryvann på tirsdag rundt midnatt, og har nå vært hjemme fra skolen med feber. Skikkelig kjipt å ikke kunne dra ut med bussen, men får håpe jeg blir bra til rebusløpet i morgen! Vi får kanskje med noen fra Team Aylar med oss :D

Lenke til kommentar
Men faen alex! Er du her?

 

Hahahaha! TWH hadde ikke god nok buss!!

 

EDIT: Jadda Alex, var nok mange hyggelige jenter eller hva? Du hadde det jo kos med ei av dem i skråningen.....

6065703[/snapback]

 

Bussen så helt trashet ut, men som noen kanskje så hadde vi malt den til i går, så nå ser den OK ut hvertfall.

 

Hehe.. Joda, var så sykt drita, at brydde oss ikke så veldig mye om hvor. I edru tilstand hadde jeg jo valgt et mer passende sted enn i skråningen rett ved Backstage, slik at enkelte fra klassen vitnet det. Men man må jo ha vitner.. :innocent:

 

Dro hjem fra Tryvann på tirsdag rundt midnatt, og har nå vært hjemme fra skolen med feber. Skikkelig kjipt å ikke kunne dra ut med bussen, men får håpe jeg blir bra til rebusløpet i morgen! Vi får kanskje med noen fra Team Aylar med oss :D

6079173[/snapback]

 

 

Ved Backstage var da det dummeste du kunne finne på ^^

Dessuten hadde det vel vært litt lurere å tenke litt på at folk fra klassen kunne finne på å se på, og du VET hvordan vi er på mobbing :D

Lenke til kommentar

Den skolen det ble skrevet om i vg i dag ang. terrorlister, gikk jeg GK på. Og jeg ble tidlig i høst advart om at jeg (som den svikeren (:p) jeg var, som byttet skole) hadde store muligheter for å havne på nettopp terrorlista. Var inne på hjemmesiden til den angitte skolen her forleden, men var da ikke ført opp på lista. Gjerne like greit :roll:

 

På vår skole har vi ikke terrorliste. Vi tar det muntlig den dagen det gjelder :p:D

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

Da er endelig min oppgave i russestyret fullført. Som Terrorsjef arrangerte jeg århundrets terrordag på skolen min. Haha.. Gjett om det ble mange klager. Eddik, melk og egg ble flittig brukt. Selv om det eneste som var lov var vann. Alle førsteklassingene (2 også) fikk sjokk og det ble helt vilt. Var ikke noen som fikk med seg det? Om noen tilfeldigvis var på Frogner idag :)

 

Tryvann imorgen. Blir konge. Helt Canacas :):dribble:

 

 

Edit : Kom også på noe tragisk som skjedde idag. En bøtte med vann ble sendt ut av et vindu i 3.etasje på skolen vår. Gjerningsmennene var noen vågale førstisser. Bøtta landet centimetere unna en barnevogn med et spedbarn i. Moren ble klissvåt og truet med å saksøke skolen. Derfor ble terrordagen avskaffet på skolen vår i 3 år fremover i tid :) HAHA..

Endret av Lanka
Lenke til kommentar
stemmer det at det er slutt på russetid for 2-årige studieretningner da den nye reformen kommer?  :lol:

6082377[/snapback]

Russefeiringa har egentlig ikke noe med skolen å gjøre, og skolen har ikke noe med russefeiringa å gjøre, så tviler sterkt på at det er sant :roll:

Lenke til kommentar
Har nettop fått ødelagt to dager av russetia pga prøve eksamen... fikk to dager på å lage 6 powerpoint presentasjoner. og lære alt i de... kav kjett... og får snart hvite hvilken av de jeg skal framføre nå...

6080833[/snapback]

Jeg skal ha tilsammen 7 prøver/tentamner i russetiden jeg. Så kom ikke her og klag!

Men jeg gir litt faen i russetiden så det er samme for meg.

Lenke til kommentar
Edit : Kom også på noe tragisk som skjedde idag. En bøtte med vann ble sendt ut av et vindu i 3.etasje på skolen vår. Gjerningsmennene var noen vågale førstisser. Bøtta landet centimetere unna en barnevogn med et spedbarn i. Moren ble klissvåt og truet med å saksøke skolen. Derfor ble terrordagen avskaffet på skolen vår i 3 år fremover i tid :) HAHA..

6082317[/snapback]

ÅRHUNDRETS TERRORDAG!! hahaha, eid!

 

Vi hadde også terrordag på skolen vår i dag. Alt er lov - men ikke vann og legemsbeskadigelser. Vi hadde en liste på i underkant av 10 1. og 2. klassinger som spesielt har utmerket seg i år, og de fikk bl.a. følgende straffer:

-En som bruker å strippe på skolearrangementer :nei: - fikk teipet fast klærne til kroppen

-En som bruker å gjøre mye faenskap ble bare teipet og dyttet overende.

-En som er sammen med en bygningsarbeider som jobber i kvartalet ved siden av (polakk, sykt egentlig) ble dømt til å danse til polsk folkemusikk

-Søsteren til en i russestyret, som ødela skoleballet til nevnte styremedlem fordi hun ble overstadig full, ble dømt til å drikke rå egg (mot bakrus)

 

Samtlige ble også innhyllet i mel og annet goo... Noen russ hadde virkelige oppgjør med bl.a. syltetøy og sirup og vann. Personlig kastet jeg en herlig blanding (mel, vann, blåbærsyltetøy) på førstisser, hadde heftige vannkriger med masse forskjellige folk, tusjet de ned and so on.

 

Når det nærmet seg slutten, ble jeg av 4-5 folk kastet inn i en fontene. Jeg tok igjen på den ene (Den Røde Tsar her på forumet) med å dynke han i vaniljesaus!11! :thumbup:

 

Det var DRITKULT!

Lenke til kommentar
RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT HAR DERE RUSSEKOOOOOOOOORT?!?!?!

 

 

 

 

 

 

:wallbash:

6083811[/snapback]

Minner meg om noe... :p

Et par dager siden, jeg tok ett bussen hjem fra stasjonen, og sjølsagt skal den kjøre innom en barneskole og hente en diger skokk med unger.

Jeg sitter helt bakerst i hjørnet mitt og glemmer nesten at jeg er russ.

Men så kommer det en unge baki der og setter seg ve siden av meg og spør: "Er du russ" ja svarer jeg, og ungen reiser seg opp og skriker ut :"DET ER RUSS BAKI HER!!"

Alle ungan i hele jævla bussen kom flugenes baki til meg, "RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT". Det er noe av det verste med russetia, alle ungan som skal ha russekort :p

Lenke til kommentar
RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT HAR DERE RUSSEKOOOOOOOOORT?!?!?!

 

 

 

 

 

 

:wallbash:

6083811[/snapback]

Minner meg om noe... :p

Et par dager siden, jeg tok ett bussen hjem fra stasjonen, og sjølsagt skal den kjøre innom en barneskole og hente en diger skokk med unger.

Jeg sitter helt bakerst i hjørnet mitt og glemmer nesten at jeg er russ.

Men så kommer det en unge baki der og setter seg ve siden av meg og spør: "Er du russ" ja svarer jeg, og ungen reiser seg opp og skriker ut :"DET ER RUSS BAKI HER!!"

Alle ungan i hele jævla bussen kom flugenes baki til meg, "RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT". Det er noe av det verste med russetia, alle ungan som skal ha russekort :p

6083856[/snapback]

:!: Kjenner meg igjen ja! Prøver ungå dem nå jeg :p Barnehage på utflukt*grøss* tror det må være russens værste mareritt :no:

Endret av Izor
Lenke til kommentar

Tok frokosten i ei rundkjøring i går, så kjem ein heil forbanna barnehage gåande forbi. Kva anna kan ein då gjere enn å pælme bunkevis med kort rundt i vegen?

 

Hysterisk bra. Kø på alle sider, ein klin forbanna fyr i fænsi merce kjem springande ut av bilen og 4 barnehagetanter prøver å få 50 5-åringar opp igjen på fortauet som ein trailer har funne det for godt å parkere på. :green:

Lenke til kommentar
Tok frokosten i ei rundkjøring i går, så kjem ein heil forbanna barnehage gåande forbi. Kva anna kan ein då gjere enn å pælme bunkevis med kort rundt i vegen?

 

Hysterisk bra. Kø på alle sider, ein klin forbanna fyr i fænsi merce kjem springande ut av bilen og 4 barnehagetanter prøver å få 50 5-åringar opp igjen på fortauet som ein trailer har funne det for godt å parkere på. :green:

6083921[/snapback]

 

Hahahahaha! I morgen skal jeg ha knuteraid ... Har planlagt mange jeg skal ta :D

Lenke til kommentar
RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT HAR DERE RUSSEKOOOOOOOOORT?!?!?!

 

 

 

 

 

 

:wallbash:

6083811[/snapback]

Minner meg om noe... :p

Et par dager siden, jeg tok ett bussen hjem fra stasjonen, og sjølsagt skal den kjøre innom en barneskole og hente en diger skokk med unger.

Jeg sitter helt bakerst i hjørnet mitt og glemmer nesten at jeg er russ.

Men så kommer det en unge baki der og setter seg ve siden av meg og spør: "Er du russ" ja svarer jeg, og ungen reiser seg opp og skriker ut :"DET ER RUSS BAKI HER!!"

Alle ungan i hele jævla bussen kom flugenes baki til meg, "RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT". Det er noe av det verste med russetia, alle ungan som skal ha russekort :p

6083856[/snapback]

:!: Kjenner meg igjen ja! Prøver ungå dem nå jeg :p Barnehage på utflukt*grøss* tror det må være russens værste mareritt :no:

6083884[/snapback]

 

Haha, minner meg på noe som skjedde i går morges. Jeg, en intetanende syklist var på veg til skolen, traff plutselig på flere klasser med gjerne 9-åinger. Da jeg plutselig registrerer at de begynner å rope "russ - russ", så tenker jeg at helvette heller, jeg slenger noen kort i lufta og sykler glatt forbi dem, men neida. De omringer sykkelen min og jeg blir nødt til å stoppe. Der står jeg i midten av sikkert 50 unger, jiises christ. Var sliten da jeg endelig kom meg avgårde igjen, 60 russekort fattigere.... ;)

Lenke til kommentar
RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT HAR DERE RUSSEKOOOOOOOOORT?!?!?!

 

 

 

 

 

 

:wallbash:

6083811[/snapback]

Minner meg om noe... :p

Et par dager siden, jeg tok ett bussen hjem fra stasjonen, og sjølsagt skal den kjøre innom en barneskole og hente en diger skokk med unger.

Jeg sitter helt bakerst i hjørnet mitt og glemmer nesten at jeg er russ.

Men så kommer det en unge baki der og setter seg ve siden av meg og spør: "Er du russ" ja svarer jeg, og ungen reiser seg opp og skriker ut :"DET ER RUSS BAKI HER!!"

Alle ungan i hele jævla bussen kom flugenes baki til meg, "RUSSEKORT RUSSEKORT RUSSEKORT". Det er noe av det verste med russetia, alle ungan som skal ha russekort :p

6083856[/snapback]

:!: Kjenner meg igjen ja! Prøver ungå dem nå jeg :p Barnehage på utflukt*grøss* tror det må være russens værste mareritt :no:

6083884[/snapback]

 

Haha, minner meg på noe som skjedde i går morges. Jeg, en intetanende syklist var på veg til skolen, traff plutselig på flere klasser med gjerne 9-åinger. Da jeg plutselig registrerer at de begynner å rope "russ - russ", så tenker jeg at helvette heller, jeg slenger noen kort i lufta og sykler glatt forbi dem, men neida. De omringer sykkelen min og jeg blir nødt til å stoppe. Der står jeg i midten av sikkert 50 unger, jiises christ. Var sliten da jeg endelig kom meg avgårde igjen, 60 russekort fattigere.... ;)

6084003[/snapback]

 

Du ble i alle fall kvitt mange kort!

Lenke til kommentar

Det jeg syns er merkelig, er at mange unger kommer og spør om å få russ.

"Kan jeg få russ?", "Har du russ?"

 

Russ? Få russ? Skal jeg liksom gi dem meg selv da? Eller skal jeg ofre en av vennene mine? Om alle barn skal ha russ så ser fremtiden mørk ut. :hmm:

 

Edit: Eller kanskje har de misforstått (eller jeg har misforstått). Kanskje er det RUS de spør om å få?

"Kan jeg få rus?"

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...