discostu Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Lurer litt på hva folk egentlig skal ta med av mat? Selv skal jeg ta med: Brett brus kanskje litt godis frukt(bananer, epler, druer) + noen poser minigulrøtter Vurderer å steke opp no mat jeg kan varme i mikron onsdag/torsdag, lengre holder det ikke. Knekkebrød med makrellitomat/leverpostei på tube.. Holder seg i romtepratur! Noen flere ideer? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Nå skal ikke jeg på TG, men hvis det er vannkoker der så kan du enkelt lage deg nudler eller hurtigris i en kopp. Bare å ha i nudlene/risen og hell over vann til det dekker (kjekt hvis koppen har lokk), Vent ca.5min så er maten klar. Ikke akkurat solid kost men... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Ville tatt med pose-mat... Suppe, nudler ect. Vannkoker kan man jo ta med selv da... Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Nudler er det nesten ikke noe næring i, består jo nesten bare av mel. Så du burde ikke spise bare nudler Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Ta med moren din. 1: Du er garantert nok søvn 2. Du er garantert nok sunn og god mat 3: Du vil bli lagt merke til av de andre deltagerne 4: Du lar moren din ta del i dine interesser 5: Kanskje vanker det litt penger til å kjøpe ting på stands der oppe. 6: Du har en som passer sakene dine når du er på do 7: Hygiene ivaretas Noe å tenke på det tenker jeg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Nudler er det nesten ikke noe næring i, består jo nesten bare av mel. Så du burde ikke spise bare nudler 5900093[/snapback] Nei, men suppe er jo også ikke så dumt da Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 finens det plastgafler og skjeer der s¨nn at jeg slipper å drikke det Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 finens det plastgafler og skjeer der s¨nn at jeg slipper å drikke det 5900190[/snapback] Er jo ikke noe pes å ta med sånt selv. Vannkoker derimot er ikke lov! Lenke til kommentar
PØM Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Du må ha med brød eller noe lignende, du må ha fiber som binder det i magen din sammen. Ellers så kan du risikere å få diaré, ikke bra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Ta med moren din. 1: Du er garantert nok søvn 2. Du er garantert nok sunn og god mat 3: Du vil bli lagt merke til av de andre deltagerne 4: Du lar moren din ta del i dine interesser 5: Kanskje vanker det litt penger til å kjøpe ting på stands der oppe. 6: Du har en som passer sakene dine når du er på do 7: Hygiene ivaretas Noe å tenke på det tenker jeg 5900096[/snapback] Jepp ! En deilig 35-40 åring hadde fått meg til å ta en tur til TG også.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Du blir ikke spesiellt healthy av å spise suppe og nudler i flere dager. Ikke mett heller. Spander heller på dere en tur på Peppe's eller en burgersjappe nå og da. Det er ikke verdt det å sulte seg halvt ihjel bare for å være på TG. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. april 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Du må ha med brød eller noe lignende, du må ha fiber som binder det i magen din sammen. Ellers så kan du risikere å få diaré, ikke bra 5900625[/snapback] Skal ha med knekkebrød, nok av fiber i det! Blir nok noen turer på stasjon ja! ^^; Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hehe, det kan jeg skrive under på. Jeg spiste nesten ingenting på en 30 timer lang togtur gjennom Norge+sverige. Når vi så kom fram dro vi rett på restaurant og bestilte gigamåltid. 10 minutt etter vi hadde spist satt vi begge på do med total jallamage. Heldigvis ikke samme doen. Så folkens, ikke glem å spise fordi om dere sitter ved PC'n! Det høres kanskje teit ut, men når mamma ikke er der og passer på blir det fort glemt og man eter minimalt. Det er ikke bra for kroppen å bare drekke Cola, du blir helt uttørket og utmattet, og kanskje tilogmed skikkelig syk pga ernæringsmangel. Jeg anbefaler STERKT å drikke noe annet enn bare brus innimellom. Spesiellt Cola tørker ut kroppen siden det er vanndrivende, og man pisser veldig ofte av den grunn. Endret 10. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Til dere som lurer: Det er vannkokere og mikrobølgeovner på TG Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Hvis det er en Big Bite i nærheten så dra dit. Big Bite er mettende, sunt og billig. 53kr for en hel pluss stor drikke. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Ikke glem Big Bite er driit godt også! Drar dit hver deg på TG hvis det er der ^_^ Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 skal ikke på TG, men når jeg er på lan ellers tar jeg med meg brød, hjemmelaget grovbrød, men det holder som regelt bare første natta. Tigg med deg masse penger, å som mange har skrevet over, stikk på Peppes, BigBite, osv, nudler er ikke noe å spise seg mett på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Til dere som lurer: Det er vannkokere og mikrobølgeovner på TG 5901997[/snapback] Håhå, kan tenke meg den microen ser flott ut inni etter 2000 ostesmørbrød. Ushamejj Endret 11. april 2006 av Bitex Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 å leve på bare nudler er ikke så bra nei, men det finnes andre rett-i-koppen saker du kan ha med, jeg har bare med rett-i-koppen i saker, og en stk feltrasjon da... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Til dere som lurer: Det er vannkokere og mikrobølgeovner på TG 5901997[/snapback] Yez. Har med te, tre Mr. Lee, og en rett i koppen. Vurderer dog å ha med egen vannkoker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå