Rivers Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er det noen igjen av dem? Ikke sånne pengespillhaller, men den typen som har dataspill, flipperspill og lignendes. "Kanalen" som lå bak rådhuset var glimrendes, men den er jo nedlagt Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Savner også disse arkade spillehallene som det var så mye av før. I Paris er det fortsatt mange av dem igjen enda. Skikkelig artig å spille Virtua Cop og alle disse andre klassikerne. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Sukk, ja... Fikk skikkelig kløe i fingrene i går da jeg så Lost In Translation. En scene hvor Scarlett Johansson... ..... er innom et sånt sted i Tokyo fullt av spilleautomater av alle slag. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tror en av grunnene til at slike arcades ble lagt ned er pga prisen. Det koster 10-20 kr pr gang og det er utrolig dyrt. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Savner også disse arkade spillehallene som det var så mye av før. I Paris er det fortsatt mange av dem igjen enda. Skikkelig artig å spille Virtua Cop og alle disse andre klassikerne. 5899834[/snapback] Savner Pinballmaskinene jeg. Elsker dem rett og slett Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Tror en av grunnene til at slike arcades ble lagt ned er pga prisen. Det koster 10-20 kr pr gang og det er utrolig dyrt. 5901698[/snapback] Tror nok ikke det er dette som er grunnen, 10kr. er jo ikke mye å betale for noen minutter med skikkelig moro! Tiden en får spille på slike maskiner, kommer jo også ann på en selv. Ettersom en får spille om igjen osv. hvis en klarer oppgaven innen en hvis tid. Gi oss arkadehaller tilbake Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. april 2006 Forfatter Del Skrevet 11. april 2006 Savner også disse arkade spillehallene som det var så mye av før. I Paris er det fortsatt mange av dem igjen enda. Skikkelig artig å spille Virtua Cop og alle disse andre klassikerne. 5899834[/snapback] Savner Pinballmaskinene jeg. Elsker dem rett og slett 5903069[/snapback] Min favoritt: Skal kjøpe en hvis jeg kommer over en i god stand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå