BigJackW Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Hei Jeg skulle hatt litt kritikk på 2 bilder her. Bilde 1 Bilde 2 Kan dere også stemme på bildene? Hadde vært flott med 5'er Endret 10. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Svoosj Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei! Jeg skulle gjerne gitt deg to 6'ere, om bildene hadde fortjent det etter hva jeg mener, dessverre så gjør de ikke det. Beklager! De er veldig "tåkete" og horisonten er ikke rett. Vet mange har bemerket det før meg på andre bilder som inne holder land og vann, horisonten må alltid være rett, man må ikke la vannet "renne ut av bildet", på en måte... Er bildene behandlet på noen måte? Og i så fall, hvordan? Fint om du skriver litt om det i innlegget ditt. Hva med å evt. legge ut en ubehandlet versjon? Nå... ikke la mine kritikkverdige ord ta drepen i all fotoglede -selv gjør jeg det sikkert ikke stort bedre. Men hei, meninger er gratis og her fikk du min Lykke til i konkurransen! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Det er sikkert litt dårlig fordi at bildene er tatt med mobilen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 prøv nr 2 med stativ og lang lukkertid med ordentlig speilrefleks. da skal jeg gi det 6'er Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg syntes #2 har et litt artig toy-cam preg som jeg likte. Det er det forstyrrende rekkverket som får bildet til å fungere for meg. Mulig jeg setter listen lavt, men jeg liker slike uperfekte toy-cam bilder. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Likte bilde nr2. Fin støy på det. ...Nina. Eller var det Vegard du het? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Jeg heter Vegard, Nina har tatt bildene Edit: Jeg bare la det ut for kritikk her for henne jeg. Endret 10. april 2006 av BigJackW Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Tja, bra til å være mobil, ellers helt uintressange bilder for meg , hadde vert kule viss de var skarpe, og med fler plasser med lys. Men det er min meining Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Bilde 2 har jo sin sjarm pga svakhetene og den litt gammeldagse looken. Jeg har en slags retro-fetisj, så sånt syns jeg er moro. Det hadde som sagt vært kult å se samme motiv der og da tatt med speilrefleks, men det er jo ikke noe alle har liggende. Det første ga meg veldig lite. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det siste bildet ville vært uinteressant, hadde det vært tatt med et skikkelig kamera. Det er det uperfekte som gir bildet den sjarmen jeg liker. Tar jo selv bilder med telefonen min, og synes det er riktig så flott. Her finner dere to av mine mobilbilder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=558535 Lenke til kommentar
bjornkn Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kan ikek se noen bilder i det hele tatt Virker kanskje ikke med Opera? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ser dem ikke jeg heller(firefox) Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 ser dem ikke jeg heller(firefox) 5904076[/snapback] Ikke jeg heller(Firefox) Gi oss bildene da Jacko! Lenke til kommentar
ferik Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jeg prøvde også med internett explorer, da får jeg bare opp et kryss... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Ser ut som om bildene har blitt sletta. *kontakte webmaster* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå