Gå til innhold

mange pervoer her i landet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke se at hudfarge har noe med denne debatten å gjøre, Havana. Dette er nok like alvorlig uansett hudfarge på de som blir mishandlet.

5899672[/snapback]

Den har nok desverre det, eller, la oss si religion da (finner ikke det passende ordet...), det at man drar til utlandet for å hente seg koner...og det 17 stykker? Da er det noe som sier at den personen kanskje ikke er en nordmann som drar til kina for å finne seg en kone men flerkoneri (eller hva det nå heter)..

Lenke til kommentar
Tragedie at ikke slike folk blir kastet hodestups ut av vårt land egentlig når hele 17 kvinner frykter han.

5899641[/snapback]

han er vel norsk på alle mulige måter da kan en vanskelig kaste han ut, kanskje deportering til svalbard

Lenke til kommentar
Kan ikke se at hudfarge har noe med denne debatten å gjøre, Havana. Dette er nok like alvorlig uansett hudfarge på de som blir mishandlet.

5899672[/snapback]

jeg sa det på feil måte, jeg har uansett redigert det...

med tanke på at vi er i europa så skrev jeg hvit, som de som er her, men jeg mente egentlig de som er for tapere til å ikke kunne få seg en dame av de som allerede bor her, uansett hvilken farge de måtte ha....

formulerte meg feil......

hørtes nesten ut som en nazi år jeg sa detpå måten du reagerte på, har redigert det vekk

Lenke til kommentar

5899672[/snapback]

med tanke på at vi er i europa så skrev jeg hvit, som de som er her, men jeg mente egentlig de som er for tapere til å ikke kunne få seg en dame av de som allerede bor her, uansett hvilken farge de måtte ha....

hørtes nesten ut som en nazi år jeg sa detpå måten du reagerte på, har redigert det vekk

5900768[/snapback]

Å kalle folk som ikke finner seg en kone for tapere er taperaktig. Det er ikke alltid like lett å finne og treffe den rette. Og mange treffer den de tror er den rette, bruker mange år på henne, og så går det til helv.. Ikke like lett å begynne på nytt igjen da. Så kalle folk som finner seg kone i utlandet for tapere viser bare mangel på empati og forståelse.

Derimot å utøve vold mot disse damene på denne måten... det er tragisk og uakseptabelt og fyren skulle ideelt sett vært sperret inne for resten av livet.

Lenke til kommentar
han er vel norsk på alle mulige måter da kan en vanskelig kaste han ut, kanskje deportering til svalbard

Deportering kan vel defineres som å bannlyse noen fra et land ? Tror du norge på noen måte hadde vært tjent med å "deportere" en borger til en annen del av landet ?

Lenke til kommentar

5899672[/snapback]

5900768[/snapback]

Å kalle folk som ikke finner seg en kone for tapere er taperaktig. Det er ikke alltid like lett å finne og treffe den rette. Og mange treffer den de tror er den rette, bruker mange år på henne, og så går det til helv.. Ikke like lett å begynne på nytt igjen da. Så kalle folk som finner seg kone i utlandet for tapere viser bare mangel på empati og forståelse.

Derimot å utøve vold mot disse damene på denne måten... det er tragisk og uakseptabelt og fyren skulle ideelt sett vært sperret inne for resten av livet.

5900927[/snapback]

å kjøpe seg koner i u-land er vel taperaktig

dollar er ikke akkurat love at first sight

Lenke til kommentar

Deportering kan vel defineres som å bannlyse noen fra et land ? Tror du norge på noen måte hadde vært tjent med å "deportere" en borger til en annen del av landet ?

5901001[/snapback]

greit anstalt da

Lenke til kommentar

5901170[/snapback]

Hva så med alle de norske damene som gifter seg med mer velstående menn for å få penger og status? Er forskjellen egentlig så grusomt stor? Hvorfor er det greit at hvite kvinner gifter seg for status men ikke okei at brune kvinner gjør det? Norske kvinner hevder jo at at typiske "statusegenskaper", så er lommeboka den klart viktigste.

Lenke til kommentar

5901170[/snapback]

Hva så med alle de norske damene som gifter seg med mer velstående menn for å få penger og status? Er forskjellen egentlig så grusomt stor? Hvorfor er det greit at hvite kvinner gifter seg for status men ikke okei at brune kvinner gjør det? Norske kvinner hevder jo at at typiske "statusegenskaper", så er lommeboka den klart viktigste.

5901235[/snapback]

Enig!

Vi slenger dritt om andre som tar andre valg enn oss selv for å fremheve oss selv.

Typisk Norsk å øke vår egenselvtillit ved å rakke ned på andre.

Tror Norske kvinner er sure fordi norske menn importerer "billigere arbeidskraft fra afrika" hvis du skjønner ka eg mener :innocent:

Lenke til kommentar

Personlig tror jeg ikke jeg ville dratt til et annet land for å finne meg en kone som ble med meg tilbake til Norge kun fordi jeg bor i et vestlig land. Men at andre gjør det, bryr meg egentlig ikke, så lenge mennene er snille mot disse kvinnene og ikke utfører overgrep mot de. I så måte er det en vinn-vinn situasjon (kvinnene får et bedre liv enn fattigdommen i hjemlandet kunne gitt dem, og mennene slipper å bli gamle alene) og det er bevist at kjærlighet kan utvikles over tid.

Derfor vil jeg ikke på noen måte kalle disse mennene tapere. De jeg imidlertid vil kalle tapere, er menn som utnytter disse kvinnene til både seksuelle behov og renhold av hjemmet/slave. I så måte er menn som utnytter norske kvinner også tapere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...