Gå til innhold

Hvorfor sensurere banning ?

Anbefalte innlegg

det er vel en del folk som bruker banneord for å legge trykk på setningene sine. ikke nødvendigvis banne fordi de synes det er kult...

for meg så er det i hvertfall temmelig likegyldig om folk skriver f.eks 'f.a.e.n' eller 'pokker'.

menmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det at man ikke får lov til og banne her på forumen føler jeg som litt diskriminerende, dere må da huske på at vi nordlendinger får bannskap inn med mormelken, det er ikke mor og far som er våre første ord, det er f*** og H*******. Så at vi ikke får lov til og bruke morsmålet vårt kan jeg ikke skjønne, de stakkars samene får jo lov så hvorfor skulle ikke vi få lov?

Lenke til kommentar

Tror moderatorene her ville reagert hvis man hadde begynt å snakke samisk på forumet.... :smile: Ikke det at det ville blitt så utbredt.

"Alle go geibmat?"

Mo namma lea Lars. Atte monje borramosj, hehe... Dette var jo litt gøy. Tror jeg skal begynne å skrive samisk på forumet....

Lenke til kommentar
Quote:

Anubis skrev (2002-10-01 08:24):

det er vel en del folk som bruker banneord for å legge trykk på setningene sine. ikke nødvendigvis banne fordi de synes det er kult...

Banning når du prøver å si noe fornuftig er en stygge uvane. Snakk med en svenske så kan du ikke unngå å høre sinnsykt mye banning, Eller en nordlending er ikke bedre de. :grin:
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 12:36, skrev sascha66:

Dette blir for dumt! Hvis folk ikke takler å lese litt "harde ord" så er det de det er no gale med spør du meg!!

Ord er ord! Enkelt og greit!

Hvis du leser retningslinjene, ser du at du skal holde en hyggelig tone. Det gjør ikke ditt innlegget, og det hadde ikke vært særlig mye penere med banning...

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-09-29 12:57, skrev Dan Hansen:

Det som er for dumt er at man skal være nødt til å bruke "unødvendige" ord for å si hva man mener.

Kan man ikke uttrykke seg seriøst uten å banne bør man holde munn ...

Man kan jo spice språket litt da med ikke altfor stygge banneord men hvis man bare banner grovt hele tiden er det teit. Noen ord som h*lvete og f*en er vel ikke så gale er det??
Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 13:34, skrev klure:

You're my kind of guy Pluto =) ^^

hehe... neida, men må si meg helt enig der ja, stort sett folk med underutviklet ordvokabular som må ty til slike ord for å klare å uttrykke seg... Da er det kanskje på tide å ta en titt i orboka?

Fy fillern og dobbeltsøren er fine ord som det går an å bruke =)

Aopen Big tower HQ08 Aquamarine Blue

Abit KX7-333 RAID

AMD Athlon XP1800+@2000+

Gainward GF4Ti4400 "GS" @295/650

Corsair 512MB DDR XMS2700 CAS2

2xWD Caviar 80GB 8MB Cache RAID0

Plextor 16/10/40x

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: klure på 2002-09-29 13:36 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-09 00:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...