Anubis Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 det er vel en del folk som bruker banneord for å legge trykk på setningene sine. ikke nødvendigvis banne fordi de synes det er kult... for meg så er det i hvertfall temmelig likegyldig om folk skriver f.eks 'f.a.e.n' eller 'pokker'. menmen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Anubis skrev (2002-10-01 08:24):det er vel en del folk som bruker banneord for å legge trykk på setningene sine. ikke nødvendigvis banne fordi de synes det er kult... Det er vel det vi nordlændinga gjør... Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det at man ikke får lov til og banne her på forumen føler jeg som litt diskriminerende, dere må da huske på at vi nordlendinger får bannskap inn med mormelken, det er ikke mor og far som er våre første ord, det er f*** og H*******. Så at vi ikke får lov til og bruke morsmålet vårt kan jeg ikke skjønne, de stakkars samene får jo lov så hvorfor skulle ikke vi få lov? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tror moderatorene her ville reagert hvis man hadde begynt å snakke samisk på forumet.... :smile: Ikke det at det ville blitt så utbredt. "Alle go geibmat?" Mo namma lea Lars. Atte monje borramosj, hehe... Dette var jo litt gøy. Tror jeg skal begynne å skrive samisk på forumet.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Anubis skrev (2002-10-01 08:24):det er vel en del folk som bruker banneord for å legge trykk på setningene sine. ikke nødvendigvis banne fordi de synes det er kult... Banning når du prøver å si noe fornuftig er en stygge uvane. Snakk med en svenske så kan du ikke unngå å høre sinnsykt mye banning, Eller en nordlending er ikke bedre de. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Sensur av banning er jo rasisme og diskriminering av den nordnorske kulturen. :smile: LeD Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-29 12:36, skrev sascha66:Dette blir for dumt! Hvis folk ikke takler å lese litt "harde ord" så er det de det er no gale med spør du meg!!Ord er ord! Enkelt og greit! Hvis du leser retningslinjene, ser du at du skal holde en hyggelig tone. Det gjør ikke ditt innlegget, og det hadde ikke vært særlig mye penere med banning... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 uansett, når "faen" blir til om til "f***", så vet jo alle hva for et ord som står der. også bruker vi sikkert en ekstra hjernecelle på å tenke oss frem til det. sløseri, er det! :smile: Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg synes jeg ser Aftenposten, Utenriksmagasinet, kongens nyttårstale, bruksanvisning til Videoen og fysikkbøkene fulle av banning. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-29 12:57, skrev Dan Hansen:Det som er for dumt er at man skal være nødt til å bruke "unødvendige" ord for å si hva man mener.Kan man ikke uttrykke seg seriøst uten å banne bør man holde munn ... Man kan jo spice språket litt da med ikke altfor stygge banneord men hvis man bare banner grovt hele tiden er det teit. Noen ord som h*lvete og f*en er vel ikke så gale er det?? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-29 13:34, skrev klure:You're my kind of guy Pluto =) ^^hehe... neida, men må si meg helt enig der ja, stort sett folk med underutviklet ordvokabular som må ty til slike ord for å klare å uttrykke seg... Da er det kanskje på tide å ta en titt i orboka?Fy fillern og dobbeltsøren er fine ord som det går an å bruke =)_________________Aopen Big tower HQ08 Aquamarine BlueAbit KX7-333 RAIDAMD Athlon XP1800+@2000+Gainward GF4Ti4400 "GS" @295/650Corsair 512MB DDR XMS2700 CAS22xWD Caviar 80GB 8MB Cache RAID0Plextor 16/10/40x<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: klure på 2002-09-29 13:36 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-09 00:40 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå