Gå til innhold

Hvorfor sensurere banning ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer.

forteller dette deg noe?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 12:57, skrev Dan Hansen:

Det som er for dumt er at man skal være nødt til å bruke "unødvendige" ord for å si hva man mener.

Kan man ikke uttrykke seg seriøst uten å banne bør man holde munn ...

Enig. Ved bruk av banneord så får man av og til inntrykk av at ordforrådet ikke er særlig utviklet hos vedkommende som bruker banneordene. Kan virke uintelligent rett og slett. Selvfølgelig ingen dokumentert sammenheng der, men det kan virke slik til tider...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 13:26, skrev Pluto:

Quote:

Den 2002-09-29 12:57, skrev Dan Hansen:

Det som er for dumt er at man skal være nødt til å bruke "unødvendige" ord for å si hva man mener.

Kan man ikke uttrykke seg seriøst uten å banne bør man holde munn ...

Enig. Ved bruk av banneord så får man av og til inntrykk av at ordforrådet ikke er særlig utviklet hos vedkommende som bruker banneordene. Kan virke uintelligent rett og slett. Selvfølgelig ingen dokumentert sammenheng der, men det kan virke slik til tider...

Ikke akkurat noen dokumentert sammenheng, men jeg ser det på folk jeg kjenner.

Jeg har et par kamerater som bruker banneord for å uttrykke seg. Uansett hva det er så banner de.

De er definitivt ikke dumme (heller det motsatte), men de klarer ikke å uttrykke seg med andre ord enn F*** osv.

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-09-29 13:30 ]

Lenke til kommentar

You're my kind of guy Pluto =) ^^

hehe... neida, men må si meg helt enig der ja, stort sett folk med underutviklet ordvokabular som må ty til slike ord for å klare å uttrykke seg... Da er det kanskje på tide å ta en titt i orboka?

Fy fillern og dobbeltsøren er fine ord som det går an å bruke =)

Aopen Big tower HQ08 Aquamarine Blue

Abit KX7-333 RAID

AMD Athlon XP1800+@2000+

Gainward GF4Ti4400 "GS" @295/650

Corsair 512MB DDR XMS2700 CAS2

2xWD Caviar 80GB 8MB Cache RAID0

Plextor 16/10/40x

[ Denne Melding var redigert av: klure på 2002-09-29 13:36 ]

Lenke til kommentar

Litt "off topic"

men er her min screensavertext:

3§!"#¤%"!!"#¤%&//"!!

Ja syntes alle de kule symbola der er så kjekk og se på i 3D Text på screensaveren i XP :wink:

And words/symbols are still only words/symbols !

babbel in babbelon...

Break Ya Neck

[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-29 13:44 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 11:50, skrev Dikky:

Hvorfor sensureres banninga ? Dem banner jo på nrk ffs.

Det har med vanlig folkeskikk å gjøre. Ikke det at banning plager meg noe særlig, men det sier ikke så rent lite om den som skriver det.

Konklusjon: Vil du bli tatt seriøst bruk ord som ikke støtter andre. :smile:

Lenke til kommentar

for det første: ikke sammenlign hardware.no med nrk...

at folk banner for å uttrykke seg må jø bare være greit også da... det eneste det gjør er å forsterke meningen med uttrykket, og/eller få inn en komisk tone (dere skjønner sikkert hva jeg mener)... banninga blir sensurert uansett her og det får så være...

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-29 18:43, skrev Dikky:

Etter all den informasjonen som har kommet frem her trekker jeg følgende slutning: Vi kan ikke banne på hw.no's forum fordi vi er mer intelligente og har større ordforråd enn NRK, der dem banner.

Ikke bare er vi mer intelligente, vi er nok både sterkere, tøffere, og ikke minst penere :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...