mariant Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg har en pc som er ca 2 år gammel. Den har fungert greit, men på grunn av at den har slitt med de nyeste spillene - bestemte jeg meg for å kjøpe meg nytt grafikkort. Etter installasjon starter jeg FarCry for å bli imponert av den nye flotte grafikken - men etter 2 min spilling krasjer maskinen og restarter. Dette skjedde med alle spillene jeg prøvde - pc'en krasjer hvis jeg gjør noe annet enn å surfe osv. Etter tips fra datakyndig familiemedlem - strømforsyningen leverer for lite strøm. Jeg inn i nærmeste sjappe og kjøper nytt. Installerer og akkurat det samme skjer... Så tok kjærsten over - fjernet drivere og installerte på nytt + directx... Nå skjer det samme under vanlig bruk av Windows også Noen som har noen tips før typen river av seg alt håret? PC: Intel Pentium 4 1 Ghz minne Radeon 7800GS 256Mb (obs - AGP) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hvilken psu kjøpte du? var vel ikke Q-Tec håper jeg? prøv å formater.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hei! Det kan være strømforsyningen eller for eksempel virus/spyware. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
DjRotel Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Hei hei Høres veldig ut som det er PSU'en som er problemet. Synes jeg husker å lest at dette 7800gs kortet krever at man har en PSU som gir ut minst 18 Ampere ellers vil man oppleve disse blackout'ene du opplever... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå