Gå til innhold

Omtale av Tomb Raider: Legend (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fin anmeldelse, enig i det meste av det som blir sagt her, unntatt det at motorsykkelscenene er korte ;). Spesielt den med toget tok evigheter, og det var ikke spesielt morsomt heller.

Men overall et meget solid spill ja, en god 8er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Veldig morsom lesing dette, etter å ha lest omtalen, tror jeg at jeg må kjøpe dette spillet. Det høres extremt morsomt ut.

[...]men kommer med en haug bonusting du kan samle på om[...]
Skal det ikke være "med en haug med bonusting"? Mulig at jeg er helt på vidda, men for meg føltes det litt galt ut. :)

Keep up the very, very good work.

Lenke til kommentar

Er kontrollene fortsatt slik at du må bruke piltaster for å snu Lara og ikke at hun går den rettningen du peker med musa?

Jeg har faktisk TR the angel of darkness rett her *peker på høytaleren*, installert èn gang i 2003 med 15 minutter spilletid fordi det var for frustrerende å snu med piltastene.

Litt OT, men dersom noen vil ha min versjon av TR TAOD er det bare å gi meg en pm så sender jeg deg det i posten.

Lenke til kommentar
Er kontrollene fortsatt slik at du må bruke piltaster for å snu Lara og ikke at hun går den rettningen du peker med musa?

Jeg har faktisk TR the angel of darkness rett her *peker på høytaleren*, installert èn gang i 2003 med 15 minutter spilletid fordi det var for frustrerende å snu med piltastene.

Litt OT, men dersom noen vil ha min versjon av TR TAOD er det bare å gi meg en pm så sender jeg deg det i posten.

5900370[/snapback]

Du trenger ikke piltastene, Lara snur seg med musen. Bare når du står stille beveger hun seg ikke med musen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Opprett ny...