Joachim_F Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Lara har funnet formen igjen, og resultatet er et fantasifullt actioneventyr med massevis av eventyrlyst. Les mer Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Fin anmeldelse, enig i det meste av det som blir sagt her, unntatt det at motorsykkelscenene er korte . Spesielt den med toget tok evigheter, og det var ikke spesielt morsomt heller. Men overall et meget solid spill ja, en god 8er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Veldig morsom lesing dette, etter å ha lest omtalen, tror jeg at jeg må kjøpe dette spillet. Det høres extremt morsomt ut. [...]men kommer med en haug bonusting du kan samle på om[...] Skal det ikke være "med en haug med bonusting"? Mulig at jeg er helt på vidda, men for meg føltes det litt galt ut. Keep up the very, very good work. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er kontrollene fortsatt slik at du må bruke piltaster for å snu Lara og ikke at hun går den rettningen du peker med musa? Jeg har faktisk TR the angel of darkness rett her *peker på høytaleren*, installert èn gang i 2003 med 15 minutter spilletid fordi det var for frustrerende å snu med piltastene. Litt OT, men dersom noen vil ha min versjon av TR TAOD er det bare å gi meg en pm så sender jeg deg det i posten. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Fikk spillet i dag og gad damn Tomb Raider is back. Synes at grafikken på X-Box 360 vrikelig er fin og kontrollen sitter som et skudd. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Er kontrollene fortsatt slik at du må bruke piltaster for å snu Lara og ikke at hun går den rettningen du peker med musa? Jeg har faktisk TR the angel of darkness rett her *peker på høytaleren*, installert èn gang i 2003 med 15 minutter spilletid fordi det var for frustrerende å snu med piltastene. Litt OT, men dersom noen vil ha min versjon av TR TAOD er det bare å gi meg en pm så sender jeg deg det i posten. 5900370[/snapback] Du trenger ikke piltastene, Lara snur seg med musen. Bare når du står stille beveger hun seg ikke med musen. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 12. april 2006 Forfatter Del Skrevet 12. april 2006 Hva er systemkravene 5906917[/snapback] http://gamer.no/product.php?productId=3553...=specifications Lenke til kommentar
Blue Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 Jøye meg over 9 gig diskplass Lenke til kommentar
Blue Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Tar da "bare" 7,12 gig jo....står feil på Gamer.no da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg