Gå til innhold

Keytronic KT2001 PS/2 NO

Anbefalte innlegg

Hvor får man tak i dette tastaturet ?

Fant ut at jeg skulle vaske mitt 8 å gamle tastatur da det begynte å bli litt skittent, og lånte så et av faren min sine gamle tastatur, et KT2100PS2NO.

Dette tastaturet er jo genialt ! uten tvil det beste tastaturet jeg har brukt, og mye bedre enn mitt gamle (som faktisk har NULL slitasje overhodet etter 8 år intensiv bruk, det er til og med compaq !)

Hvor får jeg tak i dette keytronic tastaturet ? Fant et tilsvarende ikke-norsk i hw prisguiden, men jeg trenger æøå tastene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En klanmedlem som er også veldig fornøyd med Keytronic. I brukeranmeldelsane står det ingenting om at det ikkje er æøå. https://prisguiden.no/product.php?product_id=1466

5899845[/snapback]

Jo, var det der tastaturet jeg fant i prisguiden og, men se på varenummeret :

KEYTRONIC KT2001 PS/2 UK

Det står jo det er en UK versjon, regner med det ikke har æøå :O

Endret av Jokque
Lenke til kommentar

Jeg synes at det er et kjempebra tastatur, skulle ønske jeg hadde flere av disse. Dessverre har jeg en viss følelse at du må besøke dynga for å få tak i et nå :/ En annen mulighet er å avlegge din lokale skole en tur og se om noen slike er i bruk. Deretter spør du pent sysadmin om at du tar med et ok (og da mener jeg ikke noe totalt crap ;) tastatur for å bytte det mot et fra skolen.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...