Dizzie_rascal Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg skal ha meg ny maskin til sommeren/høsten og er fristet til å gå over til OSX. Har så basic behov fremover at jeg syns det kan bli deilig å ha et enkelt operativsystem som i tillegg er fryd for øyet. Hørt at Apple kommer med ny ibook snart, det jeg lurer på da er om maskinen kommer til å ha doble kjerner som macbook pro har? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg skal ha meg ny maskin til sommeren/høsten og er fristet til å gå over til OSX. Har så basic behov fremover at jeg syns det kan bli deilig å ha et enkelt operativsystem som i tillegg er fryd for øyet. Hørt at Apple kommer med ny ibook snart, det jeg lurer på da er om maskinen kommer til å ha doble kjerner som macbook pro har? 5899146[/snapback] 1. Den nye ibook'en kommer til å hete MacBook. 2. MacBook'en kommer til å ha doble kjerner. Med hastigheter fra 1,67GHz og oppover. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Åssen vet du dette? Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Åssen vet du dette? 5899289[/snapback] Jeg bor i San Francisco og en av mine gode venner jobber hos Apple. Han har fortalt meg om den nye MacBooken... Nok sagt... Foresten så kommer muligheten for forhåndbestilling av MacBooken hos apple.no snart. Jeg er selv ikke begeistret for Mac'er, men kan tenke meg at det er interessant for dere å høre slike scoops. Endret 10. april 2006 av AMDXP Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 (endret) AMD64 siden du vet såpass mye om nye iBook/Macbook. - Vil den komme i andre farger enn hvit? - 13,1" skjerm? - iSight bygd inn? - Front Row m/remote? De øverstnevnte sp.mål vet vi alle sånn nogenlunde fra før så trenger ikke å kjenne noen fra Apple for å kunne si såpass, men hadde vært kjekt å kunne få svar på disse. Endret 13. april 2006 av dassen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 AMD64 siden du vet såpass mye om nye iBook/Macbook. - Vil den komme i andre farger enn hvit? - 13,1" skjerm? - iSight bygd inn? - Front Row m/remote? De øverstnevnte sp.mål vet vi alle sånn nogenlunde fra før så trenger ikke å kjenne noen fra Apple for å kunne si såpass, men hadde vært kjekt å kunne få svar på disse. 5913323[/snapback] 1. Ryktene sier så. 2. Ja 3. Ja 4. Ryktene sier så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå