Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) På tide å starte en ny tråd for tranceinteresserte da den som allerede eksisterer ikke har blitt fulgt opp av trådstarter siden juni 05. snakker da om TRANCE BARE DET BESTE TAKK Denne tråden vil ha noen av de samme regelene men med noen forandringer. Poenget med denne tråden er å samle alt det beste innen Trance, Techno, Rave, House o.s.v. i førsteinnlegg. Altså dette. Her er det bare å foreslå alt som dere vil anbefale under nevnte sjanger. Men en låt må nevnes 3ganger før den får en plass blant anbefalte låter i førsteinnlegget. Jeg kommer til å holde orden for hvor mange ganger en låt er anbefalt og sortere dette. Etterhvert håper jeg på en Poll hvor vi kan legge inn de låtene som har fått flest anbefalinger og kåre tidenes beste låt innen relevante sjanger. Man kan både anbefale låter, album, radio og låtskrivere men det vil bli mest vekt på låter. ikke anbefal mer en 10låter per post så det blir litt mer ryddig. Vel da er det bare å starte, kom med anbefalinger. Jeg vil oppdatere denne posten jevnlig. Endret 10. april 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg for min del synes det er tåpelig å lage en ny tråd om dette... Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg for min del synes det er tåpelig å lage en ny tråd om dette... 5899190[/snapback] Jeg er enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 vel det synes ikke jeg. min mening er at det er viktig med oppfølging i første post i en slik type tråd. dessuten en stor forskjell er at her kan man anbefale alt som passer i sjangeret. den tråden jeg refererte til har et filter mot noe av trance jeg syns er helt ok. men la en administrator bestemme dette og ikke la oss starte en debatt om det her. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg for min del synes det er tåpelig å lage en ny tråd om dette... 5899190[/snapback] Hvis du synes det er tåpelig, trenger ikke vi andre å høre din mening om den saken. Da jeg ikke liker trance (og alle underkategoriene) så veldig godt, så blir kanskje ikke mitt valg så veldig relevant Vil foreslå noe av Prodigy. "Smack My Bitch Up" ,"Breathe" ,"Diesel Power" og "Funky Shit" fra "The Fat of The Land" skiva, er tøffe låter Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg for min del synes det er tåpelig å lage en ny tråd om dette... 5899190[/snapback] Hvis du synes det er tåpelig, trenger ikke vi andre å høre din mening om den saken. Da jeg ikke liker trance (og alle underkategoriene) så veldig godt, så blir kanskje ikke mitt valg så veldig relevant Vil foreslå noe av Prodigy. "Smack My Bitch Up" ,"Breathe" ,"Diesel Power" og "Funky Shit" fra "The Fat of The Land" skiva, er tøffe låter 5899333[/snapback] Greia er bare det at det har blitt laget såpass mange tråder etter den første som fortsatt er aktiv. Jeg mener vi like gjerne kan fortsette med den. Det ble som Xanitra (eller hva han som lagde den andre) sa: Det blir umulig å greie å oppdatere den første posten når den kommer opp over 80-90 sider... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå