dataaa Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Kan noen hjelpe meg med å forklare forskjellen på "Microsoft Windows XP Home OEM" og "Microsoft Windows XP Home" - altså uten den ekstra betegnelsen "OEM". Jeg vet at en av forskjellene er prisen. Men har forskjellen noe med f.eks sikkerheten? Takk for hjelpen til de som svarer! Lenke til kommentar
Zerblat Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 OEM selges kun med en helt ny PC, eller vitale komponenter. Er ingen forskjell på selve OS-et. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 På OEM utgaven er det ikke Microsoft som gir support. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 OEM "skal" kun selges sammen med nye pcer eller med vitale deler som cpu, hovedkort, RAM eller skjermkort. På OEM utgaven er det ikke Microsoft som gir support. 5899566[/snapback] Slik har det ikke vært før ivertfall. Dette må være nytt. God påske! Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Veldig mange selger idag OEMversjonen uten at du trenger å kjøpe hardware i tillegg, jeg har nettopp kjøpt meg en Engelsk OEM pro og er kjempefornøyd. Men det er riktig at MS ikke gir support, ei heller butikken du kjøper den fra. Det sa de iallefall til meg men vi har jo forumet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå