Momochi_Zabuza Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hello, This mail might come as a surprise to you by the time you get it as we do not know or meet each other before. But I think you will be compelled to assist me after reading the content. My name is Kroupa Paul; I am a South African and I work with one of the merchant banks in South Africa. I am contacting you because of an urgent business transaction that I have and the need for somebody outside South Africa (Europe, America or Asia) to assist me claim/take delivery of my money in a secret account in Europe totalling USD 15.3m As the financial controller in charge of custody and securities services in my bank, I oversee the management of retirement fund and local investment. I also help guide customers fund in the ever-growing South African equity and bound market. During this period, I have been able to acquire this amount of money from the proceeds from the sales of customers' bounds and equity and also by removing funds from dormant accounts operated by deceased customers. Due to the fact that I am still in active service and not allowed under South African law to acquire such huge sum of money, I decided to lodge the money in a secret account in Europe. I will need your assistance in claiming this money, as I cannot directly put up a claim. The bureau code of Conduct forbids me to acquire such amount of money. Due to this cause, I cannot keep or invest the money in South African or will not want the money traced in any way or form to me. I have however, an insider in the bank who will help see that this money is smoothly transferred to your nominated account. And this will be arranged as soon as we have finished arrangements as to how you will assist me. There is nothing illegal about this transaction and you will get 20% of the total money for your assistance Fikk denne e-posten for ikke så lenge siden og kjønte ikke hva han mente med dette Kan dere si det? Kan være best om dere oversetter allt og forklarer hva han mente med det. Jeg forstod nesten allt, men var ikke sikker på hva han skulle fram til. Det står noen med at han har masse penger han ikke får lov til og ta med seg en plass og jeg kunne få 20% om jeg gjapl ham. Mere skjønte jeg ikke Fort svar! Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Har fått samme mail selv. Spam som man ikke trenger å bry seg om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 jeg kan garantere deg at det der er svindel. Lenke til kommentar
Momochi_Zabuza Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Ja, men var så usikker først om jeg skylte penger siden jeg har fått så mange brev fra engelske folk som jeg har lastet ned ting fra nett jeg laster ned ting som er gratis mange ganger og lager ting bare ved at de sier det er gratis, men så får jeg dritings brev!! Var redd det var noe slikt først Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 haha....jeg har også fått et ukjent antall spammail fra folk fra afrika:P hva er greia med afrika da?! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Det dør 50 millioner rike mennesker i afrika hver dag. Og på grunn av korrupte autoriteter, så må de som sitter igjen med arven søke hjelp i utlandet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå