Gå til innhold

GF4 Ti4200 Problem???

überleet

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettop kjøpt meg ny pc og la inn MS Windows Xp i går... men så dukker det seff opp problemer... :sad:

For eks. Går jeg inni Counter Strike Skrur maskina seg av av seg selv etter en stund og noen ganger før jeg får konnekta til en server!!!

Jeg får verken skan disk eller noe når maskina starter opp, untatt i stad da jeg ble bombandert av Send Error Report Message Til Microsoft.. Alle gjaldt samme problem...

På Microsoft Crash Analyser Stod det at det var en feil med grafikk kortet.

Jeg har en annen data oxo med akkurat samme grafikk kort og den klikker også når jeg spiller cs, men ikke fullt så mye og ofte...

Nå begynner jeg og lure om Gainward Sine GF4 Kort er bare dritten!

Har aldrig overklokka eller noe!

Det klikker ikke når jeg kjører 3DMark (Hvertfall ikke hitil)

Dette er jævli kjipt, og jeg spm skal til oslo lan til torsdag også!

Her er Spesifikasjonene for pc'en:

P4 2.533 Ghz Pc 533

OCZ 512 Pc 2700 DDR

Gainward GF 4 Ti4200 64Mb DDR

Western Digital 120Gb 8Mb Cache

Asus P4S8X Motherboard

Aopen H600B Kabinett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm jeg kjørte nettop 3DMark på nytt nå, jeg kom til Lobby High Detail før den skrudde seg av...

pc'n finner heller ikke 1.4" Floppy

Står bare:

Floppy disk(s) fail (40)<- Har fikset dette problemet nå, og jeg fikk 3d mark til å full føre...

Specs:

P4 2.533 Ghz Pc 533

OCZ 512 Pc 2700 DDR

Gainward GF 4 Ti4200 64Mb DDR

Western Digital 120Gb 8Mb Cache

Asus P4S8X Motherboard

[ Denne Melding var redigert av: überleet på 2002-09-29 13:27 ]

Lenke til kommentar

Har fått lånt et gainward gf4ti420064mb. Har hatt en del probelmer etter jeg fikk det.

Maskinen kræsjer til stadighet, hvis jeg skrur på 4xAGP i bios får jeg artifacts.

Kan ikke klokkes noe særlig heller 270/280.

Får et MSI ti4200 128mb imorgen, håper det er bedre..

Lenke til kommentar

Dette Står det når jeg sender error report til Microsoft

Error Caused by a Device Driver

Thank you for submitting an error report to Windows Online Crash Analysis. Unfortunately, we cannot provide you with specific information about how to resolve this problem at this time. The information that you and other users submit will be used to investigate this problem.

Analysis

A device driver installed on your system caused the problem, but we cannot determine the precise cause.

Getting Help

Depending on which situation is applicable to you, do one of the following:

If this problem occurred after you installed a new hardware device on your system, the problem might be caused by the driver for the device. If you know the manufacturer of the device, contact the manufacturer's product support service for assistance.

Some software, such as firewall and anti-virus software, also installs drivers. If this problem occurred after you installed new software, the software might have installed a driver that caused the problem. If you know the manufacturer of the software, contact the manufacturer's product support service for assistance.

If you don't know the driver's manufacturer and need help diagnosing and resolving this problem, contact your computer manufacturer's product support service.

Updated drivers might be available on the Microsoft Windows Update Web site. At Windows Update, you can have your computer scanned and, if there are updated drivers available, Windows Update will offer a selection of drivers that you might be able to use. To learn more about updated drivers that might be available, visit Microsoft Windows Update.

For information about Microsoft support options, visit Microsoft Product Support Services.

You can track this error report by clicking the Track this error report link. If you choose to track your error report, you will be notified of resolutions to this problem as they are identified.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vell mange Gainaward kort (Bare ti4200) har for dårlig kjøling fra fabrikk...

Dette kan du klage på og få nytt kort (Du burde iallefall det , siden det er en frabrikkfeil så har du KRAV på ny vare)

Du kan også kjøpe en slik kjøler som er spesial beregnet på et skjermkort og dermed fester du den med de hullene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...