ATWindsor Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Det er avhenger av hvor god du er ved forhandlingsbordet:-) 5920653[/snapback] Ja, og jeg liker det ikke, synes pruting i butikk også er en uting, jeg liker best om butikker og grossister kommer med "anbud", altså oppfyller du visse krav, får du den og den prisen, så får alle forholde seg til den samme, at noen skal sponse andres rabatter er ikke noe jeg liker særlig godt, personlig. AtW 5920683[/snapback] Da er vi egentlig ferdig med denne diskusjonen, nå er vi tilbake der vi var - at noen ganger kan man betale ekstra for service om man gidder. 5921157[/snapback] Jeg skjønner ikke helt sammenhengen i det hele tatt, hva har service med dette å gjøre? Poenget mitt er at jeg synes alle bør betale det samme for å kjøpe det samme (av en gitt grossist/butikk), uansett hvem man er. AtW Endret 14. april 2006 av ATWindsor Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det kan se ut som om PS Data og Komplett både er importører og webshopbutikker i ett, som betyr at de unngå det mellomleddet som mange mindre og nyetablerte webshopbutikker må ha og betale stort for! PS Data og Komplett er også de av Norges billigste og største! Er ikke dette sleip og urettferdig foretningsvirksomhet? 5898839[/snapback] Synes det er vilt å kalle dette urettferdig. Slik er livet. Små webshop'er kan også importere direkte om de ønsker dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå