jossa Skrevet 29. september 2002 Del Skrevet 29. september 2002 hei jeg påtadd meg opp draget og bytte et knust display i en 3330. jeg kjøpte både kontakt og display på hammar.no men når jeg prøver og sette sammen dette er det noe som ikke passer helt sammen og det er kontakten og den gjennom siktie plata alt skal monteres på kan noen fortelle meg den korekte framgangs måten eller noen hint ijaffal? _________________ data er oppskrytt og forsvinner vel om noen år når folk går lei tenker jeg. -Dan Hansen- [ Denne Melding var redigert av: jossa på 2002-09-29 11:19 ] Lenke til kommentar
y_not Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Fikk du ikke displayet i en hel ramme? Med alle trykk-knappene (sølv)? Fikk du kunn displayet? Det var litt svakt?!? Det du må eventuelt gjøre, er å lirke det ut av holdet sitt i ramma som den sitter i. Det bruker å sitte noen gjenomsiktige "tagger" som holder den på plass. Har bytta på en 6210 en gang, går fort når du kjønner åssen den sitter. mvh Tony Tuddenham amobil.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå