Gå til innhold

Trenger tips til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Hvis du skal bruke pcen til litt lyd, bilder, videoredigering etc så vil jeg anbefale Intel. Se etter et 775 system gjerne med 2 MB cache og minne med høy hastighet.

Bruke gjerne mer på slikt utstyr enn 7.1 lydkort, kabinett etc... dette er ting du kan ta etterhvert for det er viktig at pcen funker et par år iallefall og da bør du ikke velge celeron eller en "treg" AMD. Skjerkortet trenger ikke være all verden hvis du ikke skal spille feks, det holder i massevis med et 6600GT ddr3 eller ATIs X800GTO men det er viktig at du får DDR3 minne i kortet og helst PCi-e.

Bruker du komplett sine sider så får du mye hjelp i å sette sammen utstyret og du kan velge etter det som passer best i pris til deg.

Når det gjelder høytalere under 1000,- så er det ikke så sinnsykt viktig om de koster 349,- eller 889,- for du kan uansett i spille fint nok med de, lyd lager de i massevis men ikke bedre enn grei nok lyd. Selv har jeg JBL Creature som jeg er fornøyd med.

Du kommer sikkert til å få like mange svar som folk som legger innlegg her for menigene er veldig delt når detgjelder AMD vs. Intel så jeg mener at AMD er for gamere og Inter for Multimedia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...